- Niedługo po powołaniu mnie na stanowisko starosty odwiedziły mnie dwie radne. Jedną z nich była żona pewnego dżentelmena, znanego w Kętrzynie z wyników lustracji. Te panie przyniosły mi wniosek o zwolnienie jednej z pracownic, tylko dlatego, że ta podczas sesji nie podała komuś mikrofonu - tak Ryszard Niedziółka wspomina swoje pierwsze dni pracy w samorządzie. O politycznych naciskach, żądzy władzy i związanych z nią interesach, ze starostą kętrzyńskim rozmawiał Robert Majchrzak.
Ten konflikt pomiędzy Panem, a burmistrzem Kętrzyna powstał tylko na podłożu szpitala?
Nie. W międzyczasie pojawiły się uchwały zarządu powiatowego PSL, które cofały rekomendację na stanowisko wicestarosty Sławomirowi Jarosikowi. Poprosiłem wówczas pana Jarosika aby porozmawiał o tym z panem burmistrzem, ale ten nie znajdywał czasu. Ostatecznie postawiłem wniosek o odwołanie go z funkcji wicestarosty. Wówczas pojawiła się uchwała udzielająca rekomendacji na to stanowisko Eugeniuszowi L., sprawującego dziś funkcję dyrektorską w jednej z miejskich spółek. Nikt nie rozmawiał wówczas o realizacji programu, a tylko o ruchach personalnych i obsadzaniu stanowisk. Istniała na przykład "czarna lista" pana burmistrza...
Kto się znajdował na tej liście?
Sporo ludzi, którzy wciąż ze mną pracują. Wysoko na tej liście był m.in. człowiek, który niedawno odszedł od nas do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, podległego burmistrzowi Kętrzyna.
Nie uległ Pan tej presji?
Nie uległem. Mało tego, w czerwcu powiedziałem dość i na stanowisko wicestarosty postawiłem kandydaturę Michała Krasińskiego. "Za" było wówczas 12. radnych... Miesiąc później został postawiony wniosek o odwołanie mnie z funkcji starosty i z "dwunastki" zrobiła się "ósemka".
W kontekście tego "przewrotu czerwcowego", o którym Pan wspomniał, często w Waszym kierunku pojawia się określenie "zdrajcy".
Tak, ale to nie my zdradziliśmy. Umawialiśmy się na realizację wspomnianego programu, a nie na to, że będziemy chodzić na czyimś sznurku.
Pewne ustalenia polityczne jednak obowiązują i zobowiązują...
W Kętrzynie nie ma polityki. Jest tylko prywatny interes, również szefa lokalnych struktur pewnej partii i jest to widoczne na każdym kroku. Z naszej ósemki każdy miał obiecywane stanowisko starosty, aby tylko przeszedł na drugą stronę. Co to jest? Ameryka Południowa?
Pełny zapis rozmowy w najnowszym wydaniu gazety:
Zdjęcie: Ryszard Niedziółka: - Nie czuję się przywiązany do "stołka" i w każdej chwili mogę go oddać. Warunkiem jest jednak realizacja założonego programu, a nie to, co dzisiaj proponuje opozycyjna "jedenastka". Fot. Robert Majchrzak
Brak słów10:19, 19.05.2017
Czy mam rozumieć, że skoro nie ma lokalnej polityki, to wy też macie tylko prywatne interesy? W czym są one lepsze od interesów pewnego przewodniczącego? 10:19, 19.05.2017
zbych10:19, 19.05.2017
Po zdjęciu wyrażnie widać,że tekst sobie a finanse ukazane na liście Pana starosty sobie.Sprytny menago taki jak ja na przykład starał bym się przekonywać Państwa radnych z opozycji aby to ten "ktoś" wpływowy na obecną opozycję miał mało po powiedzenia. 10:19, 19.05.2017
chłop z wąsami11:37, 19.05.2017
Niedziółka będzie miał prawo kozaczyć jak dostanie się po następnych wyborach do rady i zostanie starostą. A teraz niech podziękuje Hećmanowi i najlepiej nie odzywa się, bo nie ma żadnego zaplecza i będzie chodził na pasku chłopa i jego żony. Tak jak znikąd pojawił się tak szybko zniknie z lokalnej polityki razem ze swoim chłopcem z gabinetu obok 11:37, 19.05.2017
Obserwator23:31, 19.05.2017
W tym powiecie to dopiero cyrk. Czytam i widzę że tu jeden lepszy od drugiego. ŁO MATKO.Kto ich wybierał? Co Pan narobił Panie Hecman? 23:31, 19.05.2017
HJM11:46, 19.05.2017
Według mnie to pan Niedziółka zachowuje się jak dzieciak, któremu zabrano ulubione zabawki. Przede wszystkim niestosowne jest nazywanie większości w radzie powiatu opozycją. Opozycją w stosunku do rady powiatu jest między innymi właśnie pan Niedziółka. Tego nie może zrozumieć. Jeżeli chodzi o budżet to spór dotyczy tego, że priorytetem dla rady powiatu jest ratowanie (ale nie pozorne) szpitala oraz naprawa dróg powiatowych a dla pana Niedziółki najważniejszy jest basen stąd propozycja w budżecie 8 mln. zł właśnie na basen. To prawda, że w pierwotnym budżecie była propozycja dotacji celowej na szpital 5 mln. zł. Nie określono jednak celów owej dotacji. Proszę pomyśleć dotacja celowa bez określenia celu dotacji? O co tutaj chodziło. Na to rada nie mogła się zgodzić. W drugiej propozycji zarządu dotacji na szpital już nie było. Ot co. 11:46, 19.05.2017
BOMBEL13:31, 19.05.2017
Panie Radny dlaczego woda w Barcianach nie nadaje się do spożycia? Dlaczego w tym temacie nie podejmuje żadnych kroków właściciel i Rada Nadzorcza? 13:31, 19.05.2017
tytmek, twrdowski, ś11:48, 19.05.2017
Rysiu ! Nie oddawaj stołka - bo będzie po NASZEJ KASIE ! 11:48, 19.05.2017
L11:59, 19.05.2017
W końcu głośno i konkretnie ! Brawo Panie Starosto. Niech Pan robi swoje. Wielu ludzi stoi za Panem. 11:59, 19.05.2017
xy10:02, 21.05.2017
Za Panem Nieudacznikiem stoją kolesie po kasę ! 10:02, 21.05.2017
Ketrzyniak12:26, 19.05.2017
Szkoda, że nikt nie stoi za zwykłymi ludźmi. Kiedyś Rypina twierdził, że jest poza układami i po stronie ludzi, ale dzisiaj i pan Radny działa jak marionetka starosty. 12:26, 19.05.2017
Ketrzyn Bez Cenzury02:20, 20.05.2017
Zwyczajnych mieszkańców reprezentuje Kętrzyn Bez Cenzury. Tam można przeczytać to co cenzurują media burmistrza i starosty. Tam też przeczytamy wypowiedzi mieszkańców z sesji miejskiej. Te wypowiedzi, które z różnych przyczyn przemilczały inne media. Dlaczego przemilczały? Dlaczego burmistrz uciekł z sesji i nie wysłuchał działkowca Pana Józefa Bakuna? Czy Hećman boi się mieszkańców czy ich lekceważy? 02:20, 20.05.2017
Kobieta12:39, 19.05.2017
W końcu starosta mówi wprost o tym jak burmistrz próbuje sterować ludźmi . Starosta to jedyna osoba która nie jest skorumpowana . Przez to dostaje " po tyłku ".! 12:39, 19.05.2017
Układy układziki12:54, 19.05.2017
Ach och ech. Dobre sobie. A kolesie za grubą kasę na stołkach, to niby jak się nazywa? Przyjaźń? No raczej nie ;) 12:54, 19.05.2017
Ja13:48, 19.05.2017
Zobaczymy za parę dni czy w wydziale komunikacji w wyniku "konkursu" nie rozpocznie pracę Pan Marek Sym..... notabene zięć "wąsacza" dyrektora jednego z kętrzyńskiego biura. Jakie argumenty będą wtedy za tym przemawiać ?. Może wykształcenie,(potrzebne było tylko średnie), choć akces złożyły osoby z wyższym, a może doświadczenie. Natomiast przegranymi "nie politycznymi" był Pan Chodara, Pani Mazurowska, Pan Mielniczek, Pani Luiza Kołodziej, a poza plecami w kwietniu br. nominowano z p.o dyrektora na dyrektora Panią z Powiatowego Domu Kultury. Proponuję by mieszkańcy w tym kierunku poszli i zobaczyli obłudę i pychę jaka panuje w jakże tym bez mała "świętym miejscu". 13:48, 19.05.2017
Krystian14:00, 19.05.2017
Oba urzędy siebie warte. I miasto i powiat kumplami stoją. 14:00, 19.05.2017
Magda15:19, 19.05.2017
Panie Starosto trzymam kciuki, życzę dużo siły w tej nierównej walce. Wszystkie urzędy w mieście obsadzone są kolesiostwem burmistrza. Na dokładkę biorą się teraz za stanowiska w spółdzielni mieszkaniowej, pcha swoją sforę gdzie się tylko da. Już dosyć panowania tego pana! 15:19, 19.05.2017
Krystian16:54, 19.05.2017
Pan starosta też obsadza swoimi. 16:54, 19.05.2017
Życzliwa16:37, 19.05.2017
W końcu Starosta pokazał jaja. Brawo.
Jeszcze tylko w Tulipanie zrobi Pan porządek bo jak na moje oko (I nie tylko moje), to z całym szacunkiem do Pani p.o, ale to trochę źle wygląda i niestety Pan zbierze żniwa. 16:37, 19.05.2017
Prawdziwie życzliwy23:18, 19.05.2017
Jaki on biedny i porządny taki.Jaja pokazał?No rzeczywiście. Mówi jak mąż stanu?Czy raczej skamle jaki to jego mentor niedobry.Wstyd.A Pani pisze o "jajach".????Ps.W sprawie Pani od szafingu zgoda. 23:18, 19.05.2017
zgroza aka rewolucja18:07, 19.05.2017
Nikogo postronnego nie dziwi i nie bedzie dziwic ten wasz caly masowy nieogar. Nadal sadzicie, ze nic poza waszymi dyrdymalami nie ma ani troche wspolnego zarowno z niedziolka jak i hecbrukiem i nie tylko. Ze swojej strony moge jedynie zapowiedziec, ze czeka na was cos czego nie bedziecie sie ani troche spodziewac. Tym razem beda ogromne poprawki anizeli 2 lata temu. Jako sterta gruzu jedynie ciagniecie swoja marna egzystencje. Dobrze wiecie, ze nikt nie bedzie tolerowac niechlubnych wyjatkow jakimi jestescie wy i wszelka ciemnota jaka mam na mysli. Tak wiec poczekacie sobie na ta ostatecznosc jaka bedzie wam zgotowana. Krotko mowiac kazdy kto jest marna psychicznie cienizna nie da rady przetrwac. 18:07, 19.05.2017
ANtYMON18:30, 19.05.2017
Ten wywiad to memento dla aktualnych sojuszników politycznych pana starosty. Za dwa lata to wy możecie być bohaterami kolejnego wywiadu. W sumie fajny chłop z tego starosty. Ale nie utrafił ani w miejsce, ani w czas. 18:30, 19.05.2017
Bercia19:00, 19.05.2017
Szanowny panie redaktorze Majchrzak. Miał Pan niespotykaną dotąd okazję zapytać starostę o to jak dba o swoich pracowników. Starosta mówił o tym, że nie pozwoli prowadzać się na sznurku. Stwierdził, że jest CZARNA LISTA osób do zwolnienia. Jak jest taki niezależny, to niech publicznie powie ile (od czasu objęcia władzy) zdążył zwolnić "starych pracowników" w starostwie i ile zamierza jeszcze zwolnić? Niech pochwali się ile (razem z Krasińskim) zatrudnili "swoich pracowników"?Ponadto kto w starostwie jest odpowiedzialny za finanse ( bo na pewno nie jedenastka) i doprowadził do tego, że ludzie nie dostają podwyżek i trzeba redukować zatrudnienie? 19:00, 19.05.2017
zyga19:45, 19.05.2017
do Bercia" prawdę piszesz.,. Niech Niedziółka Ryszard napisze dokładnie kogo i gdzie zatrudnił?
A ile osób zwolnił?
Czy to nie obłuda i zakłamanie? 19:45, 19.05.2017
Oczywiste20:29, 19.05.2017
Zatrudnia się swoich bo trzeba ufać współpracownikom i każdy inny by tak robił.
To normalne i wszędzie tak się dzieje.
Uważam że i tak długo nie zealniał kogo powinien.
Z zatrudnieniem na wysokich stanowiskach poradził sobie fajnie , nie licząc PDK.
Pani Marlena nie radzi sobie moim zdaniem.
I nie czepiajcie się, bo jak trzeba coś załatwić to gdzie idziecie? Do kolegów, prawda?
I każdy na miejscu starosty , wójta czy burmistrza, pomaga tym którym ufa.
Wiadomo i taka jest kolej rzeczy. 20:29, 19.05.2017
Krystian20:34, 19.05.2017
To się nazywa nepotyzm. 20:34, 19.05.2017
chłop z wąsami20:45, 19.05.2017
Uważam że największymi szkodnikami w powiecie jest małżeństwo chłopów. To oni mieszają i to przez nich jest taka sytuacja, a starosta jest tylko pionkiem w ich ręku i ustawiany jest tak jak oni chcą. To jest żart, że taki nieudacznik chłop trzęsie powiatem 20:45, 19.05.2017
Krystian06:26, 20.05.2017
Dokładnie. 06:26, 20.05.2017
PIMPEK14:03, 20.05.2017
Ma poparcie Arent i wojewody, to trzęsie. Głosujcie dalej na PiS , to zaczniecie trzęść własnymi gaciami ze strachu że was dobra zmiana z roboty wymiecie. 14:03, 20.05.2017
Ketrzyn Bez Cenzury02:20, 20.05.2017
Zwyczajnych mieszkańców reprezentuje Kętrzyn Bez Cenzury. Tam można przeczytać to co cenzurują media burmistrza i starosty. Tam też przeczytamy wypowiedzi mieszkańców z sesji miejskiej. Te wypowiedzi, które z różnych przyczyn przemilczały inne media. Dlaczego przemilczały? Dlaczego burmistrz uciekł z sesji i nie wysłuchał działkowca Pana Józefa Bakuna? Czy Hećman boi się mieszkańców czy ich lekceważy? 02:20, 20.05.2017
Prawo kalego14:06, 20.05.2017
Chociaż jeden który rozumie, że układ starosty to kopia układu Hećmana.Tylko nazwiska inne. 14:06, 20.05.2017
Leszek Trzaska06:14, 20.05.2017
Pierwsza myśl z rana - wypier.... Hećmana 06:14, 20.05.2017
Pppp06:34, 20.05.2017
Wypier... wszystkich i z miasta i z powiatu. Pora na nowe rozdanie. Niedobrze mi się robi, jak kolejny raz widzę te licytacje czy lepszy starosta, czy burmistrz. Oni są siebie warci. Zatrudniają kolesiów i nic konkretnego nie robią. Czasami zrobią jakąś zbędną inwestycję żeby dać komuś zarobić. 06:34, 20.05.2017
jan08:11, 20.05.2017
Popieram słuszna myśl Pana Leszeka Trzaski oraz Twoja. 08:11, 20.05.2017
xxx06:57, 20.05.2017
Jeżeli starosta pisze o tzw "czarnej liście" to niech pochwali się "białą listą" swoich zatrudnionych znajomych. 06:57, 20.05.2017
GSD10:53, 20.05.2017
Precz z Hećmanem, dość ustawionych stołków w tym mieście i nietrafionych inwestycji, dość ordynarnych zachowań. 10:53, 20.05.2017
Prawo kalego14:00, 20.05.2017
I w powiecie też wystarczy. 14:00, 20.05.2017
Prawo kalego13:52, 20.05.2017
Wy chyba macie zjebane mózgi. Jak Hećman rozdaje stołki kolesiom i rozpierdziela kase, to bee. Ale jak Starosta z Prokopem zatrudnia swoich zaufanych, to już dobrze. Kiedy wy kurwa zrozumiecie, że wybierając pomiędzy starostą, a Hećmanem, czy pomiędzy Prokopami i SLD, a platfusami u boku burmistrza nigdy nie będzie lepiej. W kółko tylko ta licytacja. A pies ich lizał. Jeden i drugi do wymiany. 13:52, 20.05.2017
zbych20:05, 20.05.2017
A w tym wszystkim jest metoda.Poprzedniemu Paniu staroście też nie chciano podać ręki,ale robota w terenie była robiona.Do dziś są drogi porobione przy poparciu Unii.Są na to odpowiednie tablice informacyjne.Tylko teraz wystarczy konserwacja tych dróg bo czas robi swoje. 20:05, 20.05.2017
Wyborca05:52, 21.05.2017
Bo byle jak zostały wykonane, a nie nadgryzione zębem czasu. Buble panie, jak mawia Rypina. 05:52, 21.05.2017
elektryk wysokich na08:52, 21.05.2017
Lek. Piotr Troska i Dyrektor Tytman sfałszowali dokumenty aby uzyskać miejsce specjalizacyjne w szpitalu? Nieładnie ! 08:52, 21.05.2017
Jooanna09:16, 21.05.2017
Ryszard wracaj ze swoją pocztylion do Leśniewa i uprawiaj buraki. Tu czas dla ciebie się skończył. Zawiodłeś wyborców!!! 09:16, 21.05.2017
Tadeusz K.10:49, 21.05.2017
Co do Marleny Szpulskiej -Wachnik jak po dyrektora Powiatowego Domu Kultury, to mogła się wykazać większą umiejętnością zarządzania i organizacji PDK. Moim zdaniem jest to twór sztuczny PDK. Apeluję do radnych powiatowych kolacji rządzącej i opozycji. Proszę budżet rozdzielić na poszczególne gminy (RADNI REPREZENTUJĄ CAŁY POWIAT ) . I niech robi Gminny Ośrodek Kultury to na czym się znam i ma pojęcie - doświadczenie. 10:49, 21.05.2017
Kętrzyniak14:10, 21.05.2017
W TK przeczytałem cały wywiad z panem Niedziółką i dla mnie takie zachowanie lokalnego polityka jest nie do zaakceptowania. Pan Niedziółka mówi, że znalezienie się na liście PSL nie było jego inicjatywą, a o drugie miejsce na liście się nie prosił. Ale pan Niedziółka wyraził wreszcie zgodę na jedno i drugie. Bez jego akceptacji było to niemożliwe. A przecież nie musiał. Mógł nie kandydować z list PSL. Jeżeli, jak mówi, były od samego początku naciski ze strony burmistrza, to dlaczego przy sprawie odwołania pana Jarosika nie postawił się okoniem? To pan Niedziółka postawił wniosek o odwołanie wicestarosty Jarosika z powodu "utraty zaufania", a nie burmistrz Hećman. A już fragment wywiadu dot. pań radnych, które go odwiedziły z żądaniem zwolnienia jakiejś urzędniczki jest wprost żenujący.Myślę, że ten wywiad to pożegnanie pana Niedziółki z lokalną polityką, bo kto będzie chciał robić koalicję z człowiekiem, który po kilku miesiącach będzie ujawniał różne "ciekawostki", łkał i szukał usprawiedliwienia dla braku sukcesu, który roztaczał przed mieszkańcami w wywiadach. Pan Niedziółka powinien wiedzieć, że w polskiej kulturze politycznej, nie mogąc zrealizować swojej koncepcji, zarząd powiatu powinien podać się do dymisji, a nie prosić o zarząd komisaryczny. Bo wniosek przeczy jednak stwierdzeniu w wywiadzie, że "nie czuje się przywiązany do "stołka" i w każdej chwili mogę go oddać". 14:10, 21.05.2017
Hanna17:54, 21.05.2017
Piszesz jak KC-yk - pewnie nim jesteś. I te włazidupstwo KWH ... Coś mi tu jakimś TW zalatywa :))))))))) 17:54, 21.05.2017
HJM18:38, 21.05.2017
Otto von Bismarck miał kiedyś powiedzieć, że społeczeństwo nie powinno wiedzieć jak się robi kiełbasę i... politykę.Skoro pan Niedziółka postanowił ujawniać prawdziwe bądź nie szczegóły postanowiłem przedstawić jak to było na samym początku. Podczas pierwszego spotkania 10 radnych wybranych z list PSL rzeczywiście ustalano pewne szczegóły w tym także personalne. Gdy wreszcie ustalono, że starostą ma zostać Niedziółka ten powiedział :"Proszę mną dysponować, jestem do waszej dyspozycji" Czy już wtedy myślał o zdradzie? 18:38, 21.05.2017
Ala17:10, 21.05.2017
Do powyższego wpisu - " Ryszard Niedziółka dlaczego nie kandydował w przeszłości do samorządu lokalnego- pracownik Farela? Bo wiedział, że przepadnie w wyborach. Dlatego po prośbie znalazł się na listach PSL. Powinien honorowo złożyć mandat i kandydować w najbliższych wyborach i się sprawdzić. A tak to jest w mojej ocenie rzadki polityk Ryszard a może Koło Łowieckie wystawi kandydaturę? Rozumiem Michała Krasińskiego był członkiem PSL i kandydował z PSL i WYGRAŁ!!! 17:10, 21.05.2017
Obserwator12:28, 22.05.2017
W rzeczy samej totalna kompromitacja i po prostu wstyd. Nie mam pojęcia po co ten pan poszedł do polityki?Albo jak funkcjonował w biznesie.Porażka ten Pan. 12:28, 22.05.2017
zbyszek rusiecki14:30, 22.05.2017
Ten Pan nie być taki zły w biznesie bo dał nam ok.25 zł podwyżki a po Nim już cicho sza było. 14:30, 22.05.2017
Janek16:39, 22.05.2017
Wart pac pałaca. Jeden lepszy od drugiego a odór już czuć w ościennych województwach. Czas kończyć PANIE I PANOWIE BĘDZIE WSTYDU MNIEJ. Potrzebni nam są RADNI a NIE KLAKIERZY i dotyczy to OBU STRON 16:39, 22.05.2017
Krystian08:44, 24.05.2017
Dokładnie. 08:44, 24.05.2017
Kate17:49, 24.05.2017
Najlepsza to u nich jest polityka kadrowa. Była sobie sympatyczna dziewczyna, która przez pewien czas pracowała w urzędzie. Postanowiono ją zatrudnić i w kwietniu przeprowadzono tzw. "konkurs" - nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Dziewczyna ta miała wyjątkowe szczęście :-) bo została wybrana. Ale po niespełna 4 tygodniach dostała czerwona kartkę i musiała opuścić boisko. Dobre nie? 17:49, 24.05.2017
Obiektywnie18:09, 24.05.2017
Słabe. Jak miała umowę, to nie musiała podwijać ogona. 18:09, 24.05.2017
Nieporozumienie07:24, 25.05.2017
Widzieliście rozmowę starosty w TM? Masakra, dlaczego Pan pozwala sobie na taki poziom? Jest Pan inteligentnym facetem i takie coś? Rozumiem, że trzeba przekazać prawdę społeczeństwu, ale lepiej na jakiejś konferencji lub cokolwiek, ale nie u tej pani, bo skutek może być odwrotny. Tak jest w mojej ocenie. 07:24, 25.05.2017
Jerzy08:25, 25.05.2017
No widzieliśmy. Redaktorka chyba czuje misje i nieświadomie szkodzi Staroście. Nie robi tego specjalnie, nie czepiajcie się. 08:25, 25.05.2017
Iwona08:38, 25.05.2017
Nie specjalnie? To jest prawdziwa lisica i wie co robi. Udaje głupią i swoje ugrywa. 08:38, 25.05.2017
Aśka10:04, 25.05.2017
Niczego nowego się nie dowiedzieliśmy z tego nagrania, ale Panie Starosto fajnie, że Pan walczy o nas i proszę się nie poddawać, bo w Panu nadzieja. 10:04, 25.05.2017
Lena10:23, 25.05.2017
Mówicie o 'Zszokowana"? Bez komentarza to zostawię. Panie Starosto, tak ważny temat mógł Pan dać do poprowadzenia profesjonalistce, która u Pana pracuje. Chodzi mi o Panią Marlenę. Z pewnością zyskał by Pan na przekazie ważnych tematów. No ale może nie chodziło o jakość. 10:23, 25.05.2017
Jagoda10:27, 25.05.2017
O jaki przekazie Ty Lena gadasz. Jest 12.25 25 maja i 156 wyświetleń w tym chyba z 20 moich. 10:27, 25.05.2017
WYBORCA10:51, 25.05.2017
Na ogłoszony konkurs na stanowisko w wydziale Komunikacji wpłyneęo 8 ofert - 7 osób z wyższym wykształceniem i 1 oferta osoby ze średnim , zgadnijcie , kto wybrano ? odpowiadam osobę ze średnim , zięcia znanego małżeństwa państwa P . Najpierw pan P a teraz Zięciu. Co no tym sądzicie ? Mi to pachnie korupcja polityczną. 10:51, 25.05.2017
proste11:15, 25.05.2017
Wszędzie tak jest i nie ma w tym nic dziwnego. Jakbyś był zięciem, to też byś miał fajny etacik. Sie ma, sie daje.
Sie nie ma , sie krytykuje. 11:15, 25.05.2017
Komisarz11:24, 25.05.2017
Brawo tak trzymac.Właśnie tak.Rodzina jest najwazniejsza.I polityka.I kompetencje.Rodzina na swoim.Rodzina500 plus.Same plusy. 11:24, 25.05.2017
Kate09:11, 27.05.2017
Ktoś, kto podjął desperacką decyzję o wystąpieniu do wojewody o ustanowienie zarządu komisarycznego jest osobą, która wszystkich i wszystko ma w głębokim poważniu. Dla kogoś takiego liczy się tylko i wyłącznie własne ego i napchane po brzegi kasą kieszenie. 09:11, 27.05.2017
Wyborca23:06, 19.05.2017
0 0
Tak to wygląda niestety.Źle bardzo.Jeśli ktoś miał złudzenia to teraz wyjaśniło się wszystko o Panu Staroście.A taki był amerykański........Nigdy na Pana nie zagłosuje. Żenada. 23:06, 19.05.2017
Obserwator08:17, 24.05.2017
0 0
Co to jest?Ameryka Południowa?Zapytał Niedziolka i z premedytacją zamienił chodzenie na sznurku na wygodniejsza smycz?Do łask wrócił zwolniony wcześniej
z Pup Grzegorz Prokop -przewodniczacy powiatowego Pisu i to na stanowisko szefa urzędu.Dodatkowo- odsuniętemu przez przewodniczacego powiatowego Psl -debiutantowi z Reszla Niedziolka zaproponował fotel wicestarosty a Pieniak z sld zaczął pracować w urzędzie pracy.Wszystko po to tylko by realizować wspomniany program.I zaczęło się zwalnianie pracownikow w starostwie i zatrudnianie Panów Rypiny ,Szalaja i kogo tam jeszcze.Nie uległ Pan tej presji?Wypada zapytać.Ale takie pytanie nie pada i wywiad nie idzie w tę stronę.Czy ktoś rozmawia o realizacji programu?Czy tylko o ruchach personalnych i obsadzaniu stanowisk?Czarne listy zmieniły się w białe? W tak zwanym międzyczasie nowy układ stracił większość w radzie.I co z programem?A przecież jak czytamy to program jest najważniejszy a nie personalia.Kiedy okazało się że bez porozumienia skutecznie rządzić sie nie da wymyślono oddanie wladzy komisarzowi wyznaczonemu przez pisowski rząd.Oznacza to funkcjonowanie powiatu do końca kadencji bez przedstawicieli mieszkańców wybranych w wyborach samorządowych.A co z programem? 08:17, 24.05.2017