PGE Polska Grupa Energetyczna (1).
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Ideą kampanii jest wzmocnienie wizerunku PGE jako lidera transformacji energetycznej. Tematem przewodnim kampanii jest rozwój odnawialnych źródeł energii w Grupie PGE.
„Zielona zmiana wpisana jest w realizację celów biznesowych Grupy PGE. Dzięki naszym inwestycjom, mieszkańcy Polski już teraz korzystają z energii elektrycznej wyprodukowanej przez źródła przyjazne środowisku. Tylko w 2022 r. energia wyprodukowana przez odnawialne źródła Grupy PGE osiągnęła rekordowy poziom 1 931 GWh, czyli o ponad 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Jako lider zielonej transformacji energetycznej w Polsce jesteśmy w stanie pokryć energią z OZE roczne zapotrzebowanie dla 860 tys. gospodarstw domowych, czyli tyle, ile liczy województwo łódzkie” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Grupa PGE jest największym producentem zielonej energii w Polsce. Dysponuje 20 farmami wiatrowymi, 29 elektrowniami wodnymi, 4 magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe) oraz 24 farmami fotowoltaicznymi. Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2 433,1 MW.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej, Polacy zdają sobie sprawę z korzyści, jakie daje im zielona zmiana w energetyce. 66% badanych popiera inwestycje zmierzające do rozwoju lądowych farm wiatrowych, a 77% jest za budową morskich farm wiatrowych. Wyniki badań potwierdzają wysokie poparcie dla rozwoju zielonej energetyki w Polsce.
Wiosenna kampania PGE została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. Za pomocą humorystycznych dialogów i monologów, zwierzęcy bohaterowie przedstawiają posiadane przez Grupę PGE odnawialne źródła energii. Bohaterami wiosennej odsłony kampanii PGE są łasice i świstaki. To kolejny raz, kiedy w kampanii głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. W poprzednich odsłonach kampanii bohaterami były foki, mewy, jaszczurki i sowy.
Spot wizerunkowy wiosennej odsłony kampanii odnosi się do biznesowej działalności PGE, tj. rozwoju posiadanych w Grupie PGE odnawialnych źródeł energii, czyli elektrowni wiatrowych, wodnych oraz fotowoltaiki.
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, kinach, internecie, prasie, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii zostały zrealizowane 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne oraz dwa krótkie spoty do mediów społecznościowych. Kampania online przekierowuje do strony: www.prowadzimywzielonejzmianie.pl. Działania będą prowadzone w okresie od 1 do 31 marca 2023 roku. Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

PGE Polska Grupa Energetyczna (2)
Grupa PGE od lat prowadzi w zielonej zmianie, będąc liderem transformacji energetycznej w Polsce. Jako jedna z pierwszych firm w regionie Europy Środkowej i Wschodniej podjęła wyzwanie osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 roku. Jest to możliwe dzięki konsekwentnej realizacji przyjętej strategii transformacji energetycznej i kolejnym inwestycjom w odnawialne źródła energii pozyskujące energię ze słońca, wiatru i wody.
Strategicznym celem Grupy PGE jest budowa morskich farm wiatrowych na Bałtyku. Zgodnie z założeniami strategii, Grupa PGE do 2040 roku wybuduje morskie farmy wiatrowe o łącznej mocy co najmniej 6,5 GW. Do 2030 roku Grupa PGE wybuduje także 3 GW w fotowoltaice oraz rozbuduje portfel lądowych farm wiatrowych o co najmniej 1 GW, umacniając się na pozycji lidera w obszarze lądowej energetyki wiatrowej. PGE inwestuje także w program budowy magazynów energii. Plan Grupy PGE w tym obszarze to 800 MW do 2030 roku. Szczegółowe informacje na temat zielonej zmiany PGE dostępne są na: https://www.pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl/.
KONTAKT:
Konrad Mróz
Biuro Prasowe Grupy PGE
tel. +48 785 999 946
e-mail: [email protected]
e-mail: [email protected]
https://www.gkpge.pl/grupa-pge/dla-mediow/kontakt-dla-mediow
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Siatkarze zagrali w turnieju charytatywnym
...bo dzieci ze wsi są gorzej ubrane, no wiadomo i trzeba im kupić lepsze wranglery...
taki tam sobie miesz
12:19, 2025-12-17
Nowi funkcjonariusze złożyli ślubowanie
Na straży suwerenności Polski POstawcie te 3 kłamczuchy zomowca. Może wreszcie doświadczą co to jest ochrona granicy gdy nocą zobaczą prawdziwą granicę i wrócą nad ranem mokre lub zmarźnięte. A po 11 godzinach przysługującego odpoczynku wrócą zobaczyć granicę w dzień. Może zrozumieją czy czas dojazdu i powrotu z miejsca służby zaliczać do godzin pracy? Czy podczas takiej podróży po sluzbie z bronią i sprzętem mogą wykonywać po drodze czynności prywatne np zakupy? To rzeczywistość codziennych dylematów, które za biurkiem przy kawie są abstrakcją tym ,,pułkom''
Niepodległa
07:03, 2025-12-17
Nowi funkcjonariusze złożyli ślubowanie
Sorry,kto to teraz widzi na mieście mundur wojskowy,kiedyś Panowie oficerowie przychodzili na szachy do klubu w mundurze.I tak się zastanowić czemu tak się dzieje,że nawet jakby ktoś w mundurze pojawił się np Kościele,w sklepie po chleb czy do busa by wsiadł to jest nie realne mamy jakiś matriks totalny. Zakładam,że to jest odgórnie ustalone ze względów obronnych ?
Zbyszek
19:16, 2025-12-16
Siatkarze zagrali w turnieju charytatywnym
tylko forsa w głowie
poniżające
08:36, 2025-12-16