Zamknij

Bezpłatne elektryki strzałem w dziesiątkę!

08:48, 21.04.2023 . Aktualizacja: 08:48, 21.04.2023
Skomentuj Fot. Miasto Kętrzyn Fot. Miasto Kętrzyn

42 tysiące osób przewiozły w marcu autobusy elektryczne w Kętrzynie. To o 25 tysięcy więcej, niż w grudniu ubiegłego roku, gdy miejska komunikacja była jeszcze płatna.

 

Jak informuje Ryszard Niedziółka, burmistrz Kętrzyna, w grudniu miejskie autobusy przewiozły 17 tysięcy osób. Po zmianie taboru na pojazdy z napędem elektrycznym i rezygnacji z pobierania opłat za przejazdy autobusami, w marcu odnotowano przewóz aż 42 tysięcy osób.

- Liczba pokazuje, że to była doskonała decyzja. Cieszę się, że korzystacie Państwo z naszej komunikacji – ogłosił na Facebooku Ryszard Niedziółka. rm

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(7)

RzólRzól

10 2

Rysiu jak by wprowadził darmowy alkohol w mieście to dopiero by zobaczył co to są statystyki. Za darmo komunikacja. Za darmo to i ocent słodki. 20:22, 21.04.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

zbychzbych

4 3

Może by tak do skarbony co łaska na nowe opony ?? 23:51, 21.04.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan MPan M

13 1

Strzał w dziesiątkę? Chyba w kolano. Socjalna, bezbiletowa komunikacja, nie jest w stanie konkurować z transportem indywidualnym - co potwierdza liczba samochodów pod zakładami pracy. I dobrze, bo gdyby ludzie Ci przesiedli się do transportu publicznego, byłby on jeszcze bardziej deficytowy. Paradoksem komunikacji bezbiletowej jest bowiem to, że każdy kolejny pasażer to dodatkowy koszt, podczas gdy w komunikacji tradycyjnej każdy kolejny pasażer to klient poprawiający wskaźnik rentowności. Zgodnie z tym co pisałem przed uruchomieniem komunikacji nieodpłatnej, nastąpił wzrost liczby pasażerów o osoby które w normalnych warunkach nie korzystałyby z transportu. Dodatkowo małe autobusy (a pisałem że potrzebne są duże) powodują, że nie ma miejsca dla potencjalnych pasażerów obecnie korzystających z samochodu prywatnego. Zatem projekt w żaden sposób nie zmienił struktury modalnej ruchu i nie można mówić o jego powodzeniu. Miasto w godzinach szczytu nadal stoi w korkach, a koszty komunikacji miejskiej poszybowały w górę. 03:18, 22.04.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

luksluks

2 0

Ale typowy wyborca Pisu, Po czy hołowni nie zrozumie co Pan M piszę. 08:07, 25.04.2023


Pan MPan M

2 0

@luks:
Zacznie rozumieć, jak przyjdzie ponosić koszty tego populizmu. Wtedy będzie jęk zawodu. 18:23, 01.05.2023


JanJan

0 4

Panie M przeczytaj swoje poprzednie wypociny , ależ hipokryzja 22:40, 25.04.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pan MPan M

1 0

A co konkretnego ma szanowny i niezbyt grzeczny adwersarz na myśli? 18:19, 01.05.2023


0%