Zamknij

Pomówmy o... SLD, czyli rozmowa z Włodzimierzem Czarzastym i Jarosławem Pieniakiem

14:56, 24.02.2017 Aktualizacja: 15:02, 24.02.2017
Skomentuj

- Nie widzieliśmy samorządów, ale zrobiliśmy analizę porażki - przyznaje Włodzimierz Czarzasty, przewodniczący Sojuszu Lewicy Demokratycznej, która w ostatnich wyborach parlamentarnych nie zdobyła żadnego mandatu do Sejmu. Dziś SLD próbuje się odrodzić, a kętrzyńskie struktury partii są najmocniejsze w województwie, o czym przekonuje Jarosław Pieniak, powiatowy szef SLD i radny Rady Powiatu Kętrzyńskiego.

[WIDEO]74[/WIDEO]

&feature=youtu.be

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(62)

sympatyksympatyk

0 0

a co ze znanym muzykiem już nie zapraszają? 15:09, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

kętrzyniankakętrzynianka

0 0

Och Boże SLD? Tylko nie to. To polityczny dinozaur. Skompromitowani ludzie, lobbyści, buta i arogancja. Do tego miłość inaczej oraz pani Senyszyn i pani Płatek. A mąż pani Senyszyn dalej reprezentuje tych co odbierają biednym ludziom domy i przekazują Niemcom? 16:38, 24.02.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

świadomy obywatelświadomy obywatel

0 0

Dokładnie. I dlatego nie zgłosuję na Hadziewicz ani na Pieniaka. 20:02, 24.02.2017


HJMHJM

0 0

Kandydatka na radną jest w porządku. Mam natomiast wątpliwości co do przewodniczącego struktur powiatowych SLD pana Pieniaka. Widzę wyraźnie, że od czasu gdy otrzymał posadę w PUPie chodzi na pasku PiSu. A tutaj siedzi dumnie przy Czarzastym jak gdyby miał cokolwiek do powiedzenia w powiecie, Miałem i dalej mam poglądy lewicowe ale teraz SLDem się brzydzę. 08:25, 25.02.2017


krzychukrzychu

0 0

Polska lewica nie jest lewicą w sensie społecznym. Homoseksualizm nie jest tematem numer jeden. Zacznijcie się zajmować problemami zwyłych ludzi, czyli biedą i bezrobociem, to może na was zagłosuję. 17:38, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jjjj

0 0

Och boże tylko SLD. Wszystkie pozostałe twory to polityczne dinozaury. Kompromitacja , buta i arogancja. I jeszcze gorzej. 19:16, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

świadomy obywatelświadomy obywatel

0 0

Ale rzeczywiście SLD prowadzi w tym rankingu. Prezydent magister bez skończonych studiów, ale za to z chorobą filipińską na uroczystościach o charakterze państwowym. SLD - pamiętamy was. 19:57, 24.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jjjj

0 0

Dobrze, że nie po zawodówce. 14:14, 26.02.2017


ROMANROMAN

0 0

KĘTRZYNIANKO, ŚWIADOMY OBYWATELI ITP. A co ma piernik do wiatraka. Senyszyn, Płatek, homoseksualizm. Co za argumenty? To są wybory do Rady Miasta, nie do sejmu. Kandyduje mieszkanka Kętrzyna, osoba mająca pojęcie o pracy w samorządzie, bo radną już była. Dyrektorka całkiem dobrej szkoły. Nie powiedziałbym, że cechuje ją buta i arogancja. KĘTRZYNIANKO zastanów się zanim obrzucisz kogoś obelgami, bo to co piszesz nie jest fer. 20:53, 24.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciekawyciekawy

0 0

Dyrektorka dobrej szkoły ale jako dyrektorka bardzo kiepska. Wystarczy porozmawiać z nauczycielami. Dawno by przestała być dyrektorką gdyby starosta miał pojęcie o rządzeniu i nie miał zapchanego otworu tym (no) czopkiem. 09:09, 01.03.2017


MAJKAMAJKA

0 0

Z tą świadomością obywatelską ŚWIADOMEGO OBYWATELA coś nie halo :) 21:03, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

świadomy obywatelświadomy obywatel

0 0

A jednak Kętrzynianka ma rację. SLD = lansowanie trans i homoseksualizmu = walka z kościołem +choroba filipińska Kwaśniewskiego. Faktów nie zmienicie. A co do radnej, to ja osobiście nie chcę mieć radnej z takiej partii. 22:08, 24.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KtośKtoś

0 0

To bądź odważny i napisz z jakiej partii chcesz. 08:11, 25.02.2017


MAJKAMAJKA

0 0

Mam rację co do pana świadomości obywatelskiej. Jak widać brak panu argumentów odnośnie kandydatki. Nie ocenia pan człowieka, odnosi się do prahistorii typu choroba filipińsk, homoseksualuzm (zupełnie tego nie rozumiem). Takich przykładów można znaleźć wszędzie ale przecież nie o to chodzi. Mnie interesuje to, co tu (w Kętrzynie) i teraz. A teraz wybory uzupełniające do Rady Miasta. Śledząc dyskusje na różnych stronach widzę, że żaden z kandydatów dla wypowiadających się nie jest dobry, każdego krytykujecie, albo z góry przekreślacie . Może pan wystartuje w kolejnych wyborach? 22:35, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JOLAJOLA

0 0

Do świadomego obywatela. Pisze Pan, że nie chce radnej z takiej partii, a z jakiej Pan chce? Z PiS, PSL? Są tu tacy kandydaci, nie wiedząc dlaczego wstydzący się chyba swojej przynależności i występujący pod innym szyldem. Zgadzam się z MAJĄ. Kandydatów należy oceniać przez pryzmat tego co sobą prezentują, kim są, jakie mają doświadczenie zawodowe, społeczne, a nie przez pryzmat przynależności partyjnej. Samorządy inaczej funkcjonują niż parlament. 22:45, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MAJKAMAJKA

0 0

Do krytykantów. " Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni, bo takim sądem, jakim sądzicie i was osądzą..." " Po czynach ich poznacie". 22:57, 24.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie zapędzaj sięNie zapędzaj się

0 0

Ty tu sądem nie strasz, bo PRL się skończył i wolność poglądów obowiązuje. 23:26, 24.02.2017


WyborcaWyborca

0 0

Widzę nutkę hipokryzji. :-) Włączę się więc do tej ożywionej dyskusji. Zapewne samorząd działa inaczej niż parlament. Zgoda. Natomiast przynależność partyjna dużo nam mówi o poglądach samorządowca, a te znajdują przełożenie na lokalny sposób sprawowania władzy lub mandatu, a więc akceptowanie lub negowanie konkretnych inicjatyw. Przykładowo liberał będzie dążył do prywatyzacji miejskich spółek i kontraktowania usług. Z drugiej strony może wprowadzić system zachęt dla pracodawców. Ktoś związany z zielonymi prawdopodobnie opowiedziałby się za budową obwodnicy miasta i rozszerzeniem strefy płatnego parkowania. Mam prawo zakładać, że kandydatka z ramienia SLD będzie identyfikowała się z programem SLD, który nota bene mnie również nie odpowiada. :-) Bezideowa przynależność partyjna jest natomiast chyba jeszcze czymś gorszym i w moim przekonaniu świadczyć może o zwykłym kunktatorstwie. A to już brzydka cecha bez względu na poglądy. No chyba, że jest się człowiekiem bez kręgosłupa moralnego. Wtedy to nie przeszkadza. 23:20, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JOLAJOLA

0 0

Pisze Pan, że kandydatka z SLD do samorządu miejskiego będzie identyfikowała się z progrsmem SLD, czyli co? Gdyby została radną RM wnioskowała będzie o świecką szkołę, wyprowadzenie religii ze szkół kętrzyńskich? Co jeszcze z programu lewicy, który Panu nie odpowiada może forsować? Ja jednak myślę. że w samorządach lokalnych ważne są inne sprawy. Może jestem naiwna, ale wierzę, że radnym zależy na dobru mieszkańców, bez względu na przynależność partyjną. 23:38, 24.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@Jola@Jola

0 0

Masz rację. Jesteś naiwna.
Radnych interesuje dieta i załatwianie pracy dla siebie i rodziny. 01:16, 25.02.2017


JOLAJOLA

0 0

Do @JOLA nasuwa się więc wniosek, wybierajmy ludzi z ustabilizowaną sytuacją zawodową, żeby nie szli do rady po to, by załatwiać sobie pracę. Czy tak? Ja jednak wolę być naiwna i wierzę, że kandydujące osoby kierują się dobrymi intencjami. 09:17, 25.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

No tak ja nie będę głosował na panią Hadziewicz bo nie pochodzi z mojego rejonu a szkoda. :) 10:18, 25.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

0 0

A gdzie Nowak Zbigniew czołowy działacz SLD? Czy go wyrzucił młody Pieniak? 10:27, 25.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Taka prawdaTaka prawda

0 0

Ramię partii nie wysunęło członka na czoło. :-) 22:44, 25.02.2017


JanekJanek

0 0

Sztandar SLD wyprowadzić. Pani Hadziewicz już dziękujemy. Niech się lepiej zajmie szkołą powiatową. Nie chcę ludzi chodzących na sznurku starosty. 10:50, 25.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JAROJARO

0 0

Nowaka zastąpił jeszcze młodszy Walewski, Pieniak to przewodniczący Rady Powiatowej SLD, Walewski Rady Miejskiej. 11:05, 25.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NauczycielkaNauczycielka

0 0

JANEK - Pani Hadziewicz zajmuje się szkołą bardzo dobrze dlatego jest jej dyrektorem od chyba 12 lat. Co masz na myśli pisząc, że chodzi na sznurku starosty? Każdy dyrektor, którego organem prowadzącym szkoły jest powiat, jest podwładnym starosty. Podobnie jest w mieście. Idąc Twoim tokiem myślenia, dyrektorzy miejscy chodzą na sznueku burmistrza. 11:41, 25.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

A nie chodzą? Byli kiedyś tacy co nie chodzili i już nie są dyrektorami. 13:56, 25.02.2017


ZygaZyga

0 0

cyt. "Dziś SLD próbuje się odrodzić, a kętrzyńskie struktury partii są najmocniejsze w województwie, o czym przekonuje Jarosław Pieniak, powiatowy szef SLD i radny Rady Powiatu Kętrzyńskiego." Jarek dlatego, że jesteś z PISem. To logiczne,że masz pracę w PUP Kętrzyn. 18:15, 25.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Jeżeli to, co mówi pan Pieniak jest prawdą,że kętrzyńskie struktury SLD są najmocniejsze w naszym województwie, to oznacza to, że struktury tej partii w pozostałych powiatach to prawdziwy koszmar. 18:42, 25.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Sprawa z postawą pani Hadziewicz, gdyby ona została radną, jest prozaicznie prosta i do przewidzenia. Ponieważ jest podwładną starosty i chcąc dalej być dyrektorką, to w tej sytuacji politycznej nie będzie innego wyjścia i będzie musiała przyłączyć się do grupy radnych, przeciwników obecnego burmistrza. A zatem pani Hadziewicz będzie musiała trzymać sztamę z radnymi PiS. 18:55, 25.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NiekoniecznieNiekoniecznie

0 0

Uwzględniając wewnętrzne podziały w PiS to sztamy nie będzie, ale źle pojmowana lojalność wobec starosty wydaje możliwa. 23:02, 25.02.2017


WYBORCA.WYBORCA.

0 0

Czy inne partie poza SLD i PSLmają swoje struktury w powiecie? Czy PO jeszcze istnieje? A PiS, poza radnymi ma swoje struktury? 19:42, 25.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PIMPEKPIMPEK

0 0

Mają. Chcesz się przepisać? :-) Słusznie. Lepiej późno niż wcale. Komuny i tak nie odbudujecie. :-) 00:19, 27.02.2017


gsdgsdgsdgsd

0 0

SLD=KGB 09:03, 26.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

GSDGSD. A może jakiś konkret? 11:44, 26.02.2017


ToksToks

0 0

SLD = PZPR - płatni zdrajcy pachołki rosji 12:54, 26.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

TOKS, GSDGSD - Tylko na tyle Cię stać? Jesteś żałosny. 21:10, 26.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

0 0

A właśnie. Przy okazji zapytam: czy p. Hadziewicz była w PZPR? 00:16, 27.02.2017


KtośKtoś

0 0

Jeżeli jesteś zainteresowany to wiesz gdzie pracuje i idź się zapytaj. Nie podpisuj się obiektywny tylko strachliwy. 17:01, 27.02.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RastRast

0 0

A była, czy nie? 17:48, 27.02.2017


świadomy obywatelświadomy obywatel

0 0

Nie wiem kto i gdzie pracuje. Nie jestem związany z kliką polityczną i nie śledzę każdego ruchu osób publicznych. Wiem że w jakiejś szkole. Nie będę chodził po wszystkich szkołach, zresztą byłoby to zwykłe nękanie. Skoro jednak kandydatka startuje z ugrupowania skupiającego w dużym stopniu byłych członków PZPR, to chcę wiedzieć czy również p. Hadziewicz przynależała ongiś do PZPR. 18:32, 28.02.2017


RastRast

0 0

To ja ponawiam pytanie: czy pani Hadziewicz była w PZPR? 12:44, 28.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

0 0

Irena nie mów prawdy. Możesz powiedzieć tylko w Martianach jak będziesz nocować. 21:15, 28.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Moim zdaniemMoim zdaniem

0 0

Ktoś kto nie mówi prawdy, nie powinien startować w wyborach. 21:37, 28.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RastRast

0 0

Oczekuję odpowiedzi na pytanie: czy Pani Hadziewicz była w PZPR? 11:17, 01.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LewyLewy

0 0

W odróżnieniu od KWH, nie była w PZPR. 09:06, 03.03.2017


0%