Nie tylko wysokie miejsce w tabeli rozgrywek IV ligi, ale też coraz prężniej funkcjonujący marketing, to efekty zmian, do których doszło przed kilkoma miesiącami w Kętrzyńskim Klubie Sportowym Granica. Klub uruchamia sklep i coraz pewniej działa w mediach społecznościowych.
W "IV lidze Facebooka", którą kętrzyński klub opublikował na swoim fanpage`u, Granica plasuje się na trzecim miejscu. Kętrzynianie ustępują tylko piłkarskiemu tuzowi na Warmii i Mazurach, którym bez wątpienia jest Jeziorak Iława oraz Mazurowi z dużo przecież liczebniejszego od Kętrzyna Ełku.
- Facebook jest dziś bardzo ważnym komunikatorem, dlatego od samego początku nasze działania marketingowe były ukierunkowane na zaistnienie w tym miejscu - mówi Paweł Sucharzewski, członek zarządu KKS Granica, prowadzący internetowy serwis klubu. - Dzięki temu promujemy Granicę jako klub, ale też możemy wykorzystać to narzędzie do promocji sponsorów i innych partnerów klubu.
Nic więc dziwnego, że w kwestii fanpage`a Granica zdominowała inne kluby z powiatu kętrzyńskiego. Tym samym Orlęta Reszel, wskazywane do tej pory za lokalny wzór w piłkarskim marketingu, spadły na drugą pozycję.
Fanpage Granicy ma już ponad 2,6 tysiąca polubieni. To aż o 1,6 tysiąca więcej, niż ma drugi czwartoligowiec z powiatu kętrzyńskiego - MKS Korsze. W ubiegłym tygodniu klub z Kętrzyna opublikował 23 posty (o 19 więcej niż wiodące do tej pory na Facebooku Orlęta), czym spowodował aż 9,5 tysiąca interakcji. rm
Ave KKS13:43, 21.08.2019
0 0
Mnie cieszy że Granicę prowadzą rdzenni Ketrzyniacy a nie jak boks typ z Kambodży 13:43, 21.08.2019
Kibic19:33, 21.08.2019
0 0
Nie ma szkodnika hećbruka to i Granica odżyła . Proste 19:33, 21.08.2019
energetyk19:35, 21.08.2019
0 0
Ale jest Toruński . 19:35, 21.08.2019