Zamknij

Ryszard Niedziółka: Trzeba nowej siły i nowych wyzwań

06:24, 29.09.2018 Aktualizacja: 06:25, 29.09.2018
Skomentuj

- Kętrzyn nadal będzie piękny, zielony, z miejscami do rekreacji, skwerami, placykami. Nadal będziemy inwestować w rozwój sportu, w kulturę, w politykę senioralną, w dzieci, generalnie będziemy wspierać rodzinę. Kętrzyńskie lato będzie nadal pełne gwiazd i muzyki, bo to mieszkańcy lubią i nie można im tego zabierać - mówi Ryszard Niedziółka, z którym o pomysłach na Kętrzyn rozmawiał Robert Majchrzak.

 

Jako pierwszy ogłosił Pan oficjalnie swoją decyzję o udziale w wyborach na burmistrza Kętrzyna. Czy uważa Pan, że to dało Panu jakąś przewagę na kontrkandydatami?

Chciałem dać wyraźny sygnał mieszkańcom, że jestem z nimi i tym samym uciąć spekulacje na temat mojego startu w wyborach. Mieszkańcy muszą wiedzieć, że jest alternatywa, że mają wybór i nie jest to wybór między dżumą a cholerą.

Dlaczego w ogóle zdecydował się Pan na ten krok?

Po prostu chcę. Obecny burmistrz rządzi Kętrzynem 20 lat! W biznesie tyle czasu na jednym stanowisku to przekleństwo. Nie ma już tej energii, nie ma nowych pomysłów, jest rutyna, układy i koterie. Kętrzyn jest pięknym miastem, ale gdy patrzymy na to jak jest zarządzany, na brak rozwoju, a wręcz degradację miasta, na rosnący dług, na wojny, na pewnego rodzaju pełzającą dyktaturę, to mówię wprost - czas na zmiany. Bo Kętrzyn na to zasługuje. Zaniedbania i zaniechania w zakresie infrastruktury i rozwoju są bardzo poważne i to nie jest tylko moja opinia. Świadczą o tym liczne opracowania i raporty zewnętrzne. Nie możemy tego dłużej lekceważyć.

Konflikt z odchodzącym burmistrzem nie jest żadną tajemnicą, ale chyba nie wiele osób wie co tak naprawdę było jego przyczyną. Proszę więc o tym opowiedzieć.

To było trochę tak jak z kierowcą i jego pasażerem, który siedzi na tylnym fotelu. Kierowca wsiada do nowego auta, rozpędza się, a pasażer mu mówi, skręć w lewo, w prawo, a gdy ten się nie zgadza, mówi mu rozbij się o drzewo. Miała być dobra partnerska współpraca dla dobra miasta i powiatu. Szybko się okazało, że burmistrz z takiego właśnie tylnego fotela chce zarządzać starostwem. Ważne zadania, jak choćby naprawa szpitala, czy nowe podejście do remontów dróg powiatowych, stały się nieważne. Zarząd powiatowy PSL pod kierownictwem pana Hećmana zaczął mi wydawać polecenia odnośnie zmian kadrowych (!) Mam te wszystkie uchwały. Oni chcieli ode mnie takich rzeczy, których zrobić nie mogłem, a odpowiedzialność ciążyła na staroście. Dlatego powiedziałem dość! Jeśli ja mam ponosić konsekwencje i odpowiedzialność, to będę działał zgodnie z moim sumieniem, wiedzą i doświadczeniem. To się nie spodobało. Obecny burmistrz nie lubi wokół siebie ludzi, którzy potrafią myśleć i mają własne zdanie. I chyba dziś już takich obok niego nie ma. Został sam z grupką klakierów.

W swoich wypowiedziach często krytykuje Pan odchodzącego burmistrza za nieprzemyślane i zbyt kosztowne wydatki. Jakie będą Pana inwestycyjne priorytety?

Mamy wiele pilnych potrzeb, a władza wydaje pieniądze tak jakbyśmy mieli skarbiec bez dna. Przykłady: stadion - możemy znaleźć w internecie koszt za jaki wybudowano stadion w Lidzbarku Warmińskim - to ok. 12,5 mln zł (ok. 10 mln zł - to środki zewnętrzne), a nam prawdopodobnie nie wystarczy nawet dwukrotność tej kwoty. Przedszkole - umowę podpisano na ok. 11,5 mln zł, a najnowsze informacje mówią, że ostateczny koszt przekroczy 13 mln zł. Takie przedszkola (wszelkie dane można łatwo znaleźć) buduje się za ok. 5,5 do 6 mln zł. Nie mówię, żeby nie budować i że te inwestycje są niepotrzebne, ale wydawajmy pieniądze z głową. To nasze pieniądze. Wiedząc jakie problemy mamy ze szpitalem, to łatwo policzyć, że kilka takich "inwestycji" poprowadzonych rozsądnie dałoby nam różnicę, która wystarczyłoby na budowę nowego szpitala!

Często powtarza Pan o wysokiej randze biznesu, przedsiębiorców. W wypowiedziach obecnego jeszcze burmistrza trudno doszukać się takich tematów. Jak Pan uważa, dlaczego tak jest?

To jest pewnego rodzaju kompleks odchodzącego burmistrza, bo biznes to pewnego rodzaju wyspa niezależności. On nie ma na nie większego wpływu, nie może czegoś żądać, podporządkowywać sobie i to go boli. Dlatego biznes jest we wszystkich kadencjach obecnego burmistrza bez wsparcia jego rozwoju. To co w Kętrzynie się rozwinęło, to efekt ciężkiej pracy naszych mieszkańców, bez udziału władz miejskich. Owszem po fakcie władze chętnie przychodziły na uroczystości związane z rozpoczęciem działalności czy inne jubileusze. Był czas, że Kętrzyn był trzecim największym miastem przemysłowym w regionie (!). Było to jeszcze przed rządami obecnego burmistrza, a dzisiaj jesteśmy niemal na szarym końcu wśród miast powiatowych w regionie. Ja sam nie umiem się chwalić, ale to ja sprowadziłem Philipsa do Kętrzyna, to ja niedawno pozyskałem kolejnego dużego inwestora dla jednej z naszych firm. A tak na marginesie - kolejny raz nie widzę żadnych elementów wspierających taki rozwój (pozyskanie inwestorów, nowe miejsca pracy) w programie wyborczym obecnego burmistrza. Dlaczego? Widać burmistrz nie chce takiego rozwoju. Pytanie: Czy mieszkańcy dalej będą to akceptować? Bo biznes to motor każdej gospodarki, każdego rozwoju.

W przypadku wygranej 21 października chciałby Pan zmienić wszystko w Kętrzynie, czy może jednak niektóre kierunki działań byłyby przez Pana kontynuowane?

Zawsze powtarzam, że dokonania obecnego burmistrza nie zasługują wyłącznie na krytykę. Wymieniam tylko to, gdzie dopuszczono się zaniedbań. Władza 20-letnia demoralizuje i już trwa tylko tzw. "odcinanie kuponów". Trzeba nowej siły i nowych wyzwań, a przede wszystkim naprawy tego zrujnowanego miejskiego budżetu i wsparcia rozwoju. Kętrzyn nadal będzie piękny, zielony, z miejscami do rekreacji, skwerami, placykami. Nadal będziemy inwestować w rozwój sportu, w kulturę, w politykę senioralną, w dzieci, generalnie będziemy wspierać rodzinę. Kętrzyńskie lato będzie nadal pełne gwiazd i muzyki, bo to mieszkańcy lubią i nie można im tego zabierać. Ale wszędzie można z nimi o tym rozmawiać, konsultować, a nie decydować autorytarnie. Nie przewiduję też czystek personalnych w urzędzie czy miejskich spółkach. W magistracie pracuje wielu fachowców i mam nadzieję, że pod moim kierownictwem będą pracować jeszcze lepiej. Do tego co powyżej na pewno dodam elementy rozwoju. Inwestycje muszą kreować możliwości rozwojowe miasta, przyciągać inwestorów, kreować nowe miejsca pracy. To powinno odwrócić zły trend wyludniania się miasta, zatrzymać młodych.

Podsumowując, jaki ma Pan pomysł na Kętrzyn?

Chcę Kętrzyna uśmiechniętego, bez problemów drogowych, zdrowotnych, płacowych. Chcę miasta otwartego i stawiającego na rozwój. Chcę by nam się tu dobrze żyło. Po prostu.

I żeby to wszystko stało się faktem wystarczy 21 października wybrać na burmistrza Ryszarda Niedziółkę?

Wystarczy wybrać drużynę Aktywnego Samorządu. Nasz komitet to nie tylko burmistrz Kętrzyna, ale też cała drużyna do rady miasta, bo bez rady burmistrz nie jest w stanie realizować programu. Mamy też silną reprezentację do rady powiatu. Namawiam by na nich też oddać głos, podobnie w Reszlu i gminie Kętrzyn. Nasza drużyna to wielka mądra ekipa, która oferuje swoją energię i niezależność. Doceńmy to.

Dziękuję za rozmowę.

Ja też bardzo dziękuję i apeluję do mieszkańców - idźcie na wybory 21 października. Bez Was nam się nie uda.

 

 

Zdjęcie: Ryszard Niedziółka. Fot. Archiwum prywatne

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(90)

Panimaju - ZbychPanimaju - Zbych

0 0

Będę czytać - Cisza ! 07:10, 29.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Taaa.Sprowadził Philipsa a potem Philips go....... sprowadził na ziemię. Ukraińską.Jako samorządowiec wydał bez sensu publiczne pieniądze na tajny audyt szpitala ,którego nie chciał pokazać.Albo z Prokopem .To za Niedziółki raz się nie nadawał i został wyrzucony by za chwilę zostać dyrektorem.A największa błazenada to ta z tym komisarzem.Wracaj Pan do Ostrołęki.Jak to mówią-jak nie potrafisz -nie pchaj się na afisz.....Dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz.Jest Pan w mojej ocenie -niewiarygodny. 13:01, 29.09.2018


reo

Panimaju - ZbychPanimaju - Zbych

0 0

Nikt a nikt nie wymieni byłego burmistrza Kętrzyna Pana Andrzeja Sobczaka,który powinien być wzorcem niedoścignionym bo wykół dla wszystkich biznesmenów,prawników,wojskowych nową jakość tu w Kętrzynie.Pochwalić Pana Niedziółkę trzeba,że użył słowo Magistrat. Z tym ściąganiem,pozyskiwaniem byłbym bardziej wyrachowany bo to leżało i w Pańskich kompetencjach,które Solidarność zakładowa "Farela" nałożyła na Pana.Mogę sie mylyć ale dużo Pan dyskutował z śp Romkiem U.,Który był dla Pana ostoją w Pańskich decyzjach.
W sumie ma Pan u mnie głos. 07:42, 29.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

"Krzys&Przyjacie

0 0

Panie Niedziolka o taka otwartość chodziło, od samego początku powinien Pan mówić otwarcie kto panem kierował i tak robi Pan to zbyt kulturalnie. Zapomniał Pan wymienic Olenkowicza jaki miał udzial w tej ukladance i co nim tak naprawde kierowalo, przecież Pan i o tym wie. Mow Pan wprost jak hamulcowi blokowali wszytkie pańskie pomysły nazywając Pana nieudacznikiem. 07:45, 29.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

0 0

Panie Ryszardzie, całym sercem jesteśmy z Panem. Proszę dać z siebie wszystko i wygrać dla nas ,mieszkańcow. 08:35, 29.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Brawo. Tak trzymmac. Cała prawda kulturalnie omówiona. Miejmy nadzieje ze im bliżej wyborów tym więcej szczegółów wyjdzie w takich wywiadach.
W tym samochodzie którym miał Pan kierować było więcej pasażerów na gapę którzy przy okazji chcieli gdzieś dojeżdżać czas na zmiany nie tylko burmistrza czas na zmiany w starostwie aby ekipa Krzysia nie zdominowała powiatu. Czas wybrać Aktywny Samorząd i PiS aby odciąć układ. 08:36, 29.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

......

0 0

Boże daj moc wyborcom i zachowaj Kętrzyn od tej zarazy. 09:20, 29.09.2018


Tylko RypinaTylko Rypina

0 0

Ale PiS nie chce się z wami ASie układać. Rypiny nie przekupicie gdybyście nawet chcieli. 19:47, 30.09.2018


ZenekZenek

0 0

A wiec sprawa jest prosta - pracownicy nie musza się już bać TYRANA i zagłosować na Pana Niedziółkę i móc w końcu normalnie pracować 08:41, 29.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HeheheheeeHeheheheee

0 0

O ile pan Niedziółka znów nie zechce pomóc w sprowadzaniu taniej siły roboczej z Ukrainy. I wtedy kopa i za bramę i do kolegi Prokopa po bon na wysiedlenie... 19:50, 30.09.2018


ZorientowanyZorientowany

0 0

Zenek przestań gadać bzdury zapomniałeś co było w starostwie? Gadać sobie można i pisać wiele ale prawda jest inna. 08:46, 29.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wiadomowiadomo

0 0

co było nic nie było, zwolniono między innyni te które lojalnośc poczuwaly do kogo innego niż do pracodawcy. 09:33, 29.09.2018


MAGDAMAGDA

0 0

Nawet pracownicy tyrana zagłosują na Pana Biedziółkę. Wbrew pozorom i oni mają dość. A ta garstka przybocznych nie jest w stanie zbyt wiele zrobić. I tak już nieźle nawywijali. 08:52, 29.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ElkaElka

0 0

Tak jest pracownicy też mają dosyć tyrana i krzyku w urzędzie. 10:18, 29.09.2018


NadszyszkownikNadszyszkownik

0 0

Wiele słyszałem o stylu w jakim Krzysztof Hećman kieruje podległymi sobie pracownikami. Jestem niemal pewien, że znaczna część osób zatrudnionych w UM w Kętrzynie wybierając burmistrza Kętrzyna nie będzie kierować się lojalnością wobec swego pryncypała. 12:35, 29.09.2018


Panimaju - ZbychPanimaju - Zbych

0 0

" Przepraszam,czy leci z Nami pilot " tak to powinni zapytać radni powiatowi.Tak Panie Ryszardzie
Pan wie jak wylądować na spadachronie a załoga lądować ma na drzwiach od stodoły.To żart oczywiście,ale jakże prawdziwy.Załoga Pana posadziła za sterami i to najwyższa rękojma,,że razem dolecicie.Jeszcze Pański samolot mentalnie leci, ale już bez pilota.
Cóż,Życzyć Panu trzeba następnego miękkiego lądowania 09:34, 29.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wybory samorządowe 2wybory samorządowe 2

0 0

cyt."Zarząd powiatowy PSL pod kierownictwem pana Hećmana zaczął mi wydawać polecenia odnośnie zmian kadrowych (!) "
I co Pan zrobił? Posłusznie i systematycznie wdrażał ten piekielny plan. Niech pan sobie przypomni ile osób zwolnił w czasie gdy już nie był na smyczy swojego pryncypała. Proszę o publiczną informację na ten temat ile. Pracownicy starostwa, jednostek powiatowych i osoby zainteresowane wiedzą doskonale. Proszę jeszcze wspomnieć jak pan przez trzy lata rządów dbał o swoich pracowników? Śmiało. Niech ludzie wiedzą. 09:58, 29.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

0 0

Mówi pan o nowej sile. A na zdjęciach wokół pana sami spadochroniarze i czopki. Czy to jest ta nowa siła? A kto w Philipsie za pana czasu siedział na tylnym siedzeniu, bo samodzielnie pan tym autem nigdy nie kierował i nie znosił pan, gdy ktoś nie podzielał pana stanowiska, nawet w dyskusji. Otaczał się pan klakierami i giermkami, którym do głowy nie przyszło, aby samodzielnie myśleć. Nie przekonał mnie pan swoim wywiadem. Oczywiście KH musi przegrać. Jeżeli tak nie będzie to znaczy kętrzyniacy to frajerzy jak powiedział minister z PSL-u o rolnikach. 10:25, 29.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RafałkuRafałku

0 0

Jakie bzdury. Porównaleś to bez sensu. Samorząd do prywatnej firmy. 10:53, 29.09.2018


"Krzys&Przyjacie

0 0

Jeśli twierdzisz że UL musi przegrac to spójrz na nowe propozycje z nadzieją a bie wywakasz stare czasy jako argument do tu i teraz. Pan Niedziolka mowil mieli już nie raz ze dostał po ogonie od polityki i dlatego chce to zmienić właśnie dlatego aby nie było następnych którym klika każe robić i podpisywać ich decyzje.
Wiesz jak to jest jak ktoś za Tobą szepcze abyś zrobił tak a jak zrobisz po swojemu to ci klody walą? 11:51, 29.09.2018


antyupaantyupa

0 0

Nie obchodzą mnie te wybory, ale pewnie udzielający wywiadu je wygra. Kandydatura Rypiny to mnie akurat zaskoczyła, bo z tego co wiem to jeszcze 2 lata temu on nie był tak naprawdę zainteresowany posadą burmistrza. 11:08, 29.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

0 0

Chyba był ciągle od 8-miu lat. 19:55, 30.09.2018


Bezbożnik jedenBezbożnik jeden

0 0

Pan Niedziółka to przynajmniej ma żonę a nie jak Krzysiek konkubinę i żyje w grzechu 11:36, 29.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarylkaMarylka

0 0

Konkubent Hećman nie powinien być burmistrzem i basta !!! 11:38, 29.09.2018


NadszyszkownikNadszyszkownik

0 0

Bezbożniku jeden - jeśli jesteś bez grzechu, rzuć pierwszy kamieniem :-) 12:41, 29.09.2018


Obserwator nr 2Obserwator nr 2

0 0

Panie Niedziolka ble, ble ,ble .
Byl Pan Starosta i co Pan pokazal ?
slabosc ! Liczy Pan pieniadze Urzedu Miejskiego na inwestycje .
Organem prowadzacym szpital jest Starostwo i Pan nim tez zarzadzal i powinien byl Pan liczyc pieniadze swoje a nie obce.
Co Pan zrobil jako Starosta ?
Gdzie pozyskane fundusze na remont basenu na Poznanskiej , co z ul .Budowlana ? to tylko pierwsze z brzegu o Audytach nie wspomne.
Ilu i jakich ludzi wyrzucil Pan na bruk ,no powiedz Pan i za co ?
Byl Pan zakladnikiem PIS- u i taki to Pan byl samodzielny : dyr. PUP , Zieciu , naczelnik wydzialu komunikacji itd i przestan Pan bajki opowiadac !!!
Ja rozumiem jest jesien i wszystkie. SPADY pozbieral Pan i udaje madrego . 13:09, 29.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Karma wracaKarma wraca

0 0

Za to wszystko odpowiadają hamulcowi i ich wódz. Poszukujemy przy urnach. Panu Niedziółce dziękujemy że dzięki tej całej sytuacjí i temu że się nie poddał i był twardy, wiemy już co to za ludzie. Niektórzy bardzo rozczarował społeczeństwo i nie wiem co mówią Wam w oczy ale wiem co mówią o Was. Tak tak hamulcowi, o Was piszę. 14:02, 29.09.2018


KarolKarol

0 0

Pan Niedziółka to taki facet bez tego, co jest potrzebne, by rządzić a nie zrzędzić. A kto panie Niedziółka kolesiem obstawił szpital, jak nie pan. Kto postawił Trawińskiego na stołek? A czyj to znajomy? Pan felietony to taka "gadka do Władka" 06:59, 30.09.2018


JanJan

0 0

Ryszard chcesz być burmistrzem? A co ty mądrego wniosłeś do samorządu?. Taki Zbyszek kucharz ciebie ograł jak małe dziecko i dlatego straciłeś posadę. 14:11, 29.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

"Krzys&Przyjacie

0 0

Masz racje ograł go Olenkowicz ale pomyślmy dlaczego on? Jakim sposobem wiemy doskonale znalezli Judasza i mueli wiejszosc ale co było tego powodem ze za wszelką cenę Olenkowicz grał?. Może w kolejnym odcinku Pan Niedziolka zdradzi. 14:34, 29.09.2018


WyborcaWyborca

0 0

Miał poparcie Krzysztofa to grał na całego. Dla mnie tymi posunieciami Olenkowicz i Hecman stracil a Pan Niedziolka zyskał szacunek. Ma Pan mój głos. 14:40, 29.09.2018


RafałRafał

0 0

Sukcesy Niedziołki: budowa mostu z blachy falistej, zamknięcie oddziału wewnętrznego w szpitalu w Kętrzynie na kilka miesięcy, wynagrodzenie dyrektora szpitala ponad 17 tysięcy zł , nie pozyskał ani złotówki na remont basenu. Poza tym ma bardzo złą przeszłość z Ostrołęki. W starostwie pracownicy cieszą się że wyrzucili go ze stanowiska wraz z bratanicą. W powiecie pokazał swoją nieudolność. Nie nadaje sie na żadnego burmistrza a nawet sołtysa. 14:53, 29.09.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

ketrzynianinketrzynianin

0 0

Czyli Rafalku Hecman ma same sukcesy przedszkole za cenę dwa razy wyższa park rozrywki który miał byc zagospodarowany wraz z kąskiem stąd nazwa Górka Poznańska, stadion nazywany przez niego Wembley chyba przez koszty budowy? To są sukcesy? Wieczne wojny z ludźmi którzy mają swoje zdanie to są te sukcesy? POtakuja mu tacy kucharze dzieki ktoremy istnieja i funkcjonuja na rynku. To są sukcesy? 15:14, 29.09.2018


Raz na Krzysia raz nRaz na Krzysia raz n

0 0

A Ty Rafałku się niby lepiej nadajesz? 15:18, 29.09.2018


KtośKtoś

0 0

Pod tą opinią podpisuję się i zgadzam. To taki nijaki facet. 06:55, 30.09.2018


WyborcaWyborca

0 0

Rafał dobrze prawi.Po prostu on się nie NADAJE.Wszystko. 21:25, 30.09.2018


Obserwator nr 2Obserwator nr 2

0 0

Rafal , tak jest masz racje w 100 % 03:55, 01.10.2018


JanekJanek

0 0

No to panie Rypina szable w dłoń i do boju z głośnym okrzykiem. Błagam pana nie bój się pan wygrać, tylko rozliczaj pan KH i RN.
A gdzie podział się pan Mareczek? Emigrował czy co? 15:12, 29.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel PiszczykObywatel Piszczyk

0 0

Generalnie glosuje na PiS. Zagłosuje na radnych PiSu, ale na burmistrza wybieram Ryszarda Niedziółkę. Cała nadzieja w Panu. Wytrzymać, doprowadzić to do końca i baj baj KWH. 15:50, 29.09.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ketrzynianinketrzynianin

0 0

bardzo rozsądnie 15:57, 29.09.2018


KtośKtoś

0 0

Tylko nie zapomnij pójć na wybory Piszczku. 06:54, 30.09.2018


IrenaIrena

0 0

A ja glosuje na ludzi mądrych, tych ktorych znam i wiem, że zakezy im na dobru mieszkanców a nie swoim i ich partii. 08:22, 30.09.2018


BoszeeeBoszeee

0 0

Tylko nie Niedziółka. Obawiam się że znowu do akcji wejdą zięciu, Prokopy i ta z pani z rodziny. 20:20, 30.09.2018


wyborcawyborca

0 0

żadna osoba z list Hecmana ani Olenkowicza nie mają szans. Tym razem znajomości od lat nie wystarczą. Straciłem szacunek do tych typów. 16:00, 29.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Pan się myli Panie Wyborco.Ludzie wybiorą z tej listy co najmniej siedmiu radnych.Pozdrawiam. 21:30, 30.09.2018


KlinerKliner

0 0

Mówi Pan o biznesie, zatrzymaniu młodych... A w fabrykach pracują Ukraińcy, zamrażając pensje Polaków. Gdyby pijawki-biznesmeni podnieśli płace Polakom, nie trzeba by zatrudniać obcokrajowców. A tak, Kętrzyniacy pracują za 1500 zł na rękę.
Więc po co ta ściema, psze Pana? 16:13, 30.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wlodekwlodek

0 0

a porównał jakiejaki sa zyski za zatrudnienie obcych? To biznes i polityka dobrej zmiany i burmistrz tu nie ma nic do gadania. Polacy też na zachód wyjeżdżają w poszukiwaniu lepszych warunków wyższych plac. Tak już jest. To akurat nie argument do polityki burmistrza. 16:47, 30.09.2018


Tylko RypinaTylko Rypina

0 0

Ale jak pisze Rypina, Niedziółka chciał jeszcze ułatwić sprowadzenie pracowników z Ukrainy wykorzystując do tego bursę szkolną i pomagając w kwaterowaniu. Czy to nie prywata i nadużycie funkcji publicznej dla celów prywatnych? Internat to nie hotel robotniczy. 19:41, 30.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Panimaju - ZbychPanimaju - Zbych

0 0

Gościu to była taktyczna zagrywka,i króra nie wyszła a chciał, ale fama poszła wśród Ukraińców jaki Pan Polski dobry. Tym posunięciem,ktore okazało się mało skuteczne poszedł wyrażny sygnał po elektoracie ukraińskim,kto rządzi w mieście Kętrzyn i temu dadzą GŁOS. :) 21:13, 30.09.2018


nowerozdanienowerozdanie

0 0

stary gospodarz olewa rzeke,google guber berg ,mostki,schodki,mapy,itd 20:28, 30.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No pasaranNo pasaran

0 0

Co za pełzająca bufonada. Gościu jeszcze nie wygrałeś, a już piszesz pod moim zarządzaniem będzie to czy tamto?. No to dla zasady zagłosuję w drugiej turze przeciw Niedziółce na Rypine lub Hećmana. 20:28, 30.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do powyżejDo powyżej

0 0

Prawde prosto z mostu to Rypina wywalił u siebie na stronie. O Niedziółce też. :-) 20:30, 30.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SrutututuSrutututu

0 0

Ale znów ci sami ludzie. 20:33, 30.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyjechanywyjechany

0 0

Przyznam powiało nadzieją, bo jak na razie wciąż nie mam żadnego powodu, żeby wracać do Kętrzyna. Z potencjałów tego miasta zamek (jeszcze) stoi, ale jak na razie wycieczki wciąż przyjeżdżają do Kętrzyna tylko na siku bo projekt konkretnej rewitalizacji nie miał szans z naszym 4x droższym wembley. Gdyby łaska Cesarza spłynęła na krzyżackie mury to może w końcu turyści zostawili by w Kętrzynie trochę hajsu na utrzymanie stadionów, kwiatków i sikawek. 00:29, 01.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Panimaju - ZbychPanimaju - Zbych

0 0

Dodaj "Wyjechany" na maxa,bo nie żyjesz tu u nas w Kętrzynie.Dałeś rady jak motylek,który usiadł na kwiatkach,murku,napił się wody kętrzyńskiej z sikawki a z wysoka popatrzył na Orliki i stadjony i odleciał urażony.Przybywajcie z mocą i co no własnie mamy jesień pora znależdż gdzieś ciepłe schronienie. 07:07, 01.10.2018


KtośKtoś

0 0

Panie Redaktorze. Dlaczego Pan nie informuje społeczeństwa, że kandydat na burmistrza Reszla Krasiński z komitetu Niedziółki AS okazał się kłamcą wyborczym i przegrał w sądzie z KWS? Gdyby taki przypadek dotknął Hećmana czy Kozyrę po godzinie pisałby Pan o tym w swojej gazecie na pierwszej stronie. 04:11, 01.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary Dobry GospodarStary Dobry Gospodar

0 0

Czy gospodarz jest stary i dobry? Powiedzcie proszę. Pozdrawiam 08:04, 01.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

"Krzys&Przyjacie

0 0

Dla jego komitywy pewnie dobry. Dal stanowiska. Daje miejsce na biznes. Zleca dobrze płatne zajęcia i imprezy. Oni tylko POtskuja i ealizuja jego wizje. A ze drogie to też dobrze wykonawca zadowolony. Gospodarka się nakręca więc stare sposoby to dobre sposoby dla tych ludzi znakomite i dlatego od 24 lat ma poparcie. A kto za to płaci? Pan i Pani my wszyscy! A jestesmy zadowoleni? NIE, NIE JESTEŚMY BO WIDZIMY FAKTY. 14:19, 01.10.2018


Pan MPan M

0 0

A dlaczego nie piszecie, że Niedziółka ma na ulotce obwodnicę, a podpisał list intencyjny na przebudowę drogi bez obwodnicy? 14:51, 01.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Panimaju - ZbychPanimaju - Zbych

0 0

Trzeba sie umówić,że nic a nic nie piszemy o Pane Hećmanie bo nigdy nie zaszczycił nas żadnym swoim felietonem ani wpisem.Pan Nieziółka żle czy dobrze ale pisze i to tylko się liczy w kampanii przedwyborczej. Moim marzeniem jest aby burmistrz musiał stawać do II tury. 15:46, 01.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

"Krzys&Przyjacie

0 0

A moim aby do niej nie doszedl. 16:34, 01.10.2018


BeataBeata

0 0

Czy to prawda, że kilka dni temu jeden z czołowych asów w trybie wyborczym dostał wyrok za kłamstwa wygłaszane publicznie? 19:39, 01.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

"Krzys&Przyjacie

0 0

Z tym czołowym nie przesadzaj. Bardziej czołowy jest górnik na przodku. Jakiez to czołówki taki Michałek i czy Olenkowicz to ten sam poziom. Tylko braki w innych szufladach. 19:47, 01.10.2018


zbyszekzbyszek

0 0

Własnie czytam Gazetę" Tak dla Kętrzyna" ,oj dostało się Panu Niedziółce dostało od Pana Rypiny a już myślałem,że jako były Pana podwładny w radzie powiatowej wzorem byłych "Farelowców i Philipsowców" na niwie politycznej stać będą u jednego boku.Prawidłowo Panie Rypina bogatszych się nie bac i pokazać im miejsce w szyku. 16:54, 05.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Panie Ryszardzie czekamy na kolejny artykuł. Liczymy na szczegóły poczynań hamulcowych radnych, które doprowadziły do Pańskiego odwołania. Może wreszcie odważy się Pan ujawnić w tym rolę Olenkowicza? Kto, w jaki sposób lub dlaczego doprowadził do przewrotu w powiecie? Jakie były tego faktyczne pobudki? Dobro społeczne czy własne? Dialog czy hipokryzja? 08:05, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbyszekzbyszek

0 0

Nie żałuj nie załuj pana Ryszarda bo ja będąc pracownikiem "Philipsa" na umowach tymczasowych po reinkarnacjach ustrojowych posiadamłem więcej angaży o pracę w ciągu 3-4 lat niz Twój Pan Ryszard ma lat.I też nigdy nie byłrm pewny jutra czy będę dalej pracować.Okazało się,że to wszystko jest GRA na ludzkich uczuciach bo dziś kadry "Philipsa" nie mają autokaru aby zwozić ludzi do pracy jak kiedyś było z okolicznych miejscowości ,to siegają po pracowników z Ukrainy bo to poprawnie politycznie.A psik (!!!) 08:16, 07.10.2018


zbyszekzbyszek

0 0

Popatrz na to z drugiej strony,czym i po co mamił przez 3 lata jednego radnego.Sam sobie przygotował tak spektakularne odejście a mógł to zrobić po hiszpańsku biorę swoje walizy nie ma mnie wszystko reszta dom,mieszkanie,majątek pozostawiam żonie i dzieciom.Można ? MOŻNA ! 08:50, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

0 0

hehhehe... to ten jeden radny przez 3 lata mamił pozostałych. Po bliskim kontakcie w poprzednich kadencjach z Mordaszenką nie było tak łatwo udowodnić ze z Krzysiem sztama była od dawna. Musiał się ujawnić i wykonać największe z zadań. Teraz będzie trudno wrócić do gry. 09:51, 07.10.2018


córka doroty nowik scórka doroty nowik s

0 0

za złodziejstwo łapówkarstwo ktos wie ? ona startuje na wybory a cała rodzina złodziejska ,jaja... 13:25, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AnetaAneta

0 0

Czasami jest tak, że szef zwala winę na pracownika a potem szef lansuje się na plakatach n pisze o więzi ( więźniach?), współpracy i takie tam pierdoły. 14:05, 07.10.2018


0%