PSL zaprezentował swoją kandydatkę. Marszałek i burmistrz ukradli jej show…

PSL zaprezentował swoją kandydatkę. Marszałek i burmistrz ukradli jej show…

 

Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego oraz Krzysztof Hećman, burmistrz Kętrzyna, zasiedli dziś w jednej ławie z Ewą Majewską, kandydatką na radną Rady Miasta Kętrzyn. Oficjalna prezentacja kandydatki popieranej przez PSL miała miejsce w ratuszu, w którym odbywają się sesje rady.

 

Obecność marszałka zamieniła awizowane spotkanie przedwyborcze z Ewą Majewską w spotkanie właśnie z marszałkiem. Chociaż pola Brzezinowi wcale nie oddał tym razem – w odróżnieniu do październikowych wyborów w strukturach wojewódzkich PSL – Krzysztof Hećman, niekwestionowany „król imprezy”.

– Nie wszystkim dane jest gadane, ale ja szanuję skromnych ludzi pracy – ogłosił burmistrz Kętrzyna i szef powiatowych struktur PSL.

Wśród potoku słów burmistrza i pytań do marszałka, swoje przysłowiowe „pięć minut” otrzymała też kandydatka na radną. Po przedstawieniu się, Ewa Majewska wyznała, że do startu w wyborach uzupełniających zmotywował ją drugi wynik na liście, osiągnięty podczas wyborów w 2014 roku. Dodała też, że mimo iż startuje z okręgu nr 12, czyli ulic Sikorskiego (numery parzyste od 28 do 34), Kołobrzeskiej, Miejskiej, Marii Skłodowskiej Curie, Kopernika, Wojska Polskiego i Szkolnej,  to jej priorytetem jest m.in. budowa przedszkola na osiedlu Piastowskim, domu spokojnej starości i stadionu miejskiego. Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że kandydatka komitetu Blisko Ludzkich Spraw zamierza w radzie miasta po prostu wspierać swojego politycznego szefa…

 

Cały artykuł w piątkowym (24 lutego) wydaniu gazety: logo_rgb

 

 

 

Zdjęcie: Krzysztof Hećman, Gustaw Marek Brzezin i Ewa Majewska podczas spotkania w kętrzyńskim ratuszu. Fot. Robert Majchrzak

Podobne artykuły
97Komentarz
    • Krzysztof
    • Dodano 22 lutego 2017

    Ustawienie barier dźwiękochłonnych na ulicy Marii Skłodowskiej – Curie…….śmiech na sali :))))))
    To całe Daszyńskiego też trzeba w te bariery wyposażyć.
    Majewska do gnoju, a nie do boju

    Odpowiedz
      • mieszkaniec
      • Dodano 24 lutego 2017

      Bariery dźwiękochłonne nie zapewnią ochrony przed spalinami i drganiami wywoływanymi nadmiernym ruchem TIR-ów ulicą Skłodowskiej. Temat może rozwiązać tylko budowa obwodnicy od Rataja do Różanki. Czy któryś z kandydatów proponuje takie rozwiązanie, które realnie poprawi sytuację mieszkańców tej ulicy?

      Odpowiedz
        • Ze Skłodowskiej
        • Dodano 27 lutego 2017

        Dokładnie takie rozwiązanie proponuje pan Komorowski. Natomiast pomysł pani Majewskiej jest po prostu śmieszny i można go rozpatrywać jedynie kategoriami żartu.

        Odpowiedz
    • jola
    • Dodano 22 lutego 2017

    to ona chce do rady żeby tylko łapke podnosić dla hećbruka ?? nie trzeba nam takiej radnej !!

    Odpowiedz
    • Jola
    • Dodano 22 lutego 2017

    Może ktoś mi wyjaśni dlaczego kandydaci: pani Majewska i pan Komorowski nie startują z list partii, które ich popierają, a startują pod szyldem KWW? I jeszcze jedno pytanie, czy sala sesyjna Rady Miejskiej, w której odbywało się spotkanie przedwyborcze p. Majewskiej była opłacona przez KWW Blisko Ludzkich Spraw, czy użyczone za darmo.

    Odpowiedz
    • Krystian
    • Dodano 23 lutego 2017

    Pani Majewska będzie wykonywała polecenia burmistrza, a pani Szypulska polecenia starosty? Żenujące kandydatury.

    Odpowiedz
      • Anulka
      • Dodano 23 lutego 2017

      KARYKATURY

      Odpowiedz
      • Toks
      • Dodano 23 lutego 2017

      Taka różnica między paniami, że M.Szypulska już teraz kosztuje nas ponad 4 tysi miesiecznie plus odpady w szafingu , Majewska na razie 0.

      Odpowiedz
        • Tylko KĘTRZYN
        • Dodano 23 lutego 2017

        Majewska wspiera pomysły burmistrza. Szypulska pomysły starosty. Inni pomysły partii politycznych. A kto ma reprezentować zwykłych ludzi?

        Jak wybierać skoro został tylko Wiszniewski ?

        Odpowiedz
          • Pan M
          • Dodano 23 lutego 2017

          Majewska jeszcze nie kosztuje, ale jeśli będzie wspierała pomysły burmistrza, to będzie kosztowała grube miliony. Jeżeli obie panie mają idiotyczne pomysły, to już zaczynam się bać. Od kilku lat Kętrzyn nie tylko nie pięknieje (rzeczywiście ładny był w latach 2007-2009), ale w zastraszającym tempie brzydnie, a jego potencjał (choćby turysyczny) niknie w oczach. Nawet hotelarstwo przestaje się opłacać, bo Kętrzyn oprócz tego że kiedyś był ładny, nie oferuje nic. Brzydkie Giżycko ma chociaż świetne jeziora, Mrągowo kasuje Kętrzyn na wszystkich polach, a Kętrzyn na własne życzenie choruje tylko na pastelozę i betonizm. Burmistrz z każdym rokiem kontynuuje dzieło zniszczenia zasypując miasto swoimi koszmarkami architektonicznym. Spółdzielnie mieszkaniowe również. Drogi wojewódzkie zniszczyły bezpowrotnie centrum miasta, robiąc z ulicy Traugutta łyse lotnisko. Dzisiejszy Kętrzyn bije po oczach swą pstrokacizną i tandetą, a mimo to wciąż wyskakują jak Filip z konopi kolejni niszczyciele z kretyńskimi pomysłami w myśl zasady co by tu jeszcze spier….. Jakim cudem ci ludzie dostają poparcie w przedwyborczym sondażu? Tak oto pan Dojlido zajmuje pierwsze miejsce, chociaż jedyne co proponuje to wycinkę drzew. Tymczasem na mieście ludzie ostro krytykują dokonującą się masakrę z wykorzystaniem pił mechanicznych. Skąd więc poparcie dla populistycznych poglądów p.Dojlido. Pani Szypulska chce natomiast zabetonować park nad jeziorkiem i zafundować mieszkańcom kwik, pisk, wrzask i bałagan. Pani Szypulska, jeziorko to nie Mamry. Nie upchnie tu pani tego wszystkiego o czym pani mówi, a jedynie zniszczy pani ten park z którego korzystają dzisiaj Kętrzynianie. Pani Majewska chce dopełnić dzieła zniszczenia stawiając szpetne ekrany z którymi już cała Polska walczy. A nie lepiej było budować obwodnicę? Moim zdaniem tylko Wiszniewski i Komorowski proponują coś sensownego. Reszta to jakieś jaja z wyborców.

          Odpowiedz
            • Trafione w punkt
            • Dodano 23 lutego 2017

            Komentarz trafiony w punkt

          • Pan M
          • Dodano 23 lutego 2017

          Ani Szypulska , ani Majewska. Majewska jeszcze nie kosztuje, ale jeśli będzie wspierała pomysły burmistrza, to będzie kosztowała grube miliony. Jeżeli obie panie mają idiotyczne pomysły, to już zaczynam się bać. Od kilku lat Kętrzyn nie tylko nie pięknieje (rzeczywiście ładny był w latach 2007-2009), ale w zastraszającym tempie brzydnie, a jego potencjał (choćby turysyczny) niknie w oczach. Nawet hotelarstwo przestaje się opłacać, bo Kętrzyn oprócz tego że kiedyś był ładny, nie oferuje nic. Brzydkie Giżycko ma chociaż świetne jeziora, Mrągowo kasuje Kętrzyn na wszystkich polach, a Kętrzyn na własne życzenie choruje tylko na pastelozę i betonizm. Burmistrz z każdym rokiem kontynuuje dzieło zniszczenia zasypując miasto swoimi koszmarkami architektonicznym. Spółdzielnie mieszkaniowe również. Drogi wojewódzkie zniszczyły bezpowrotnie centrum miasta, robiąc z ulicy Traugutta łyse lotnisko. Dzisiejszy Kętrzyn bije po oczach swą pstrokacizną i tandetą, a mimo to wciąż wyskakują jak Filip z konopi kolejni niszczyciele z kretyńskimi pomysłami w myśl zasady co by tu jeszcze spier….. Jakim cudem ci ludzie dostają poparcie w przedwyborczym sondażu? Tak oto pan Dojlido zajmuje pierwsze miejsce, chociaż jedyne co proponuje to wycinkę drzew. Tymczasem na mieście ludzie ostro krytykują dokonującą się masakrę z wykorzystaniem pił mechanicznych. Skąd więc poparcie dla populistycznych poglądów p.Dojlido. Pani Szypulska chce natomiast zabetonować park nad jeziorkiem i zafundować mieszkańcom kwik, pisk, wrzask i bałagan. Pani Szypulska, jeziorko to nie Mamry. Nie upchnie tu pani tego wszystkiego o czym pani mówi, a jedynie zniszczy pani ten park z którego korzystają dzisiaj Kętrzynianie. Pani Majewska chce dopełnić dzieła zniszczenia stawiając szpetne ekrany z którymi już cała Polska walczy. A nie lepiej było budować obwodnicę? Moim zdaniem tylko Wiszniewski i Komorowski proponują coś sensownego. Reszta to jakieś jaja z wyborców.

          Odpowiedz
            • Kętrzyn w trocinach
            • Dodano 24 lutego 2017

            Zabytkowe budynki pofabryczne niszczeją. Browar zburzyli. Teraz chamy biorą się za drzewa. A taki piękny był kiedyś Kętrzyn

    • Anka
    • Dodano 23 lutego 2017

    Dziękuję redakcji za rzetelną informację. Teraz już wiem na kogo na pewno nie zagłosuję.

    Odpowiedz
    • nke
    • Dodano 23 lutego 2017

    a czy był muzykalny Zbyszek?

    Odpowiedz
      • Ktoś
      • Dodano 23 lutego 2017

      Widać, że zazdrościsz innym talentów. Tobie, jak widać, słoń nadepnął nie tylko na ucho, ale i na rozum.

      Odpowiedz
        • Hans
        • Dodano 23 lutego 2017

        Daj spokój Zbyszek. Nie bierz wszystkiego tak do siebie

        Odpowiedz
        • nke
        • Dodano 23 lutego 2017

        tak czy owak…………………….

        Odpowiedz
    • nke
    • Dodano 23 lutego 2017

    Po co marszałek „Sokół” zrobi agitacje sprawdzi swoje teczki ,porozmawia i………………..

    Odpowiedz
    • Tylko KĘTRZYN
    • Dodano 23 lutego 2017

    To tylko jedyny Wiszniewski kandyduje z komitetu pod własnym nazwiskiem? Resztę kandydatow popierają partie polityczne? Nawet są kandydaci spoza okręgu 12. Co się w Kętrzynie porobiło że partia ma nam mówić jak żyć i na kogo głosować?!

    Ja głosuję na swojego, który reprezentuje nas, mieszkańców i będzie walczył o nasze sprawy.

    Odpowiedz
    • Kętrzyniak
    • Dodano 23 lutego 2017

    Panie redaktorze, a kogo będzie wspierać poprzednio prezentowana kandydatka Marlena Szypulska? Jeżeli kandydatka utożsamia się ze swoim komitetem i jego szefem to rozumiem, że kandydatka Szypulska będzie wspierać swojego politycznego szefa m.in. w tropieniu lokalnych układzików, a kandydatka Majewska wspierać, jak Pan pisze, budowę domu spokojnej starości, przedszkola czy stadionu. To która jest lepsza?

    Odpowiedz
      • Srutututu
      • Dodano 23 lutego 2017

      Warto dodać: przepłaconego stadionu i przedszkola którego nie chcą mieszkańcy Piastowskiego. Zatem jedna gorsza od dugiej.

      Odpowiedz
    • Szafing srafing
    • Dodano 23 lutego 2017

    Pani Szypulska się nie nadaje moim zdaniem. Ja nie mogę głosować, ale mam rodzinę z okręgu i oni nie mają kandydata, ale wiedzą że nie zagłosują na P. Marlenę. To jest pewne.

    Odpowiedz
      • Pan M
      • Dodano 23 lutego 2017

      Ani Szypulska , ani Majewska. Majewska jeszcze nie kosztuje, ale jeśli będzie wspierała pomysły burmistrza, to będzie kosztowała grube miliony. Jeżeli obie panie mają idiotyczne pomysły, to już zaczynam się bać. Od kilku lat Kętrzyn nie tylko nie pięknieje (rzeczywiście ładny był w latach 2007-2009), ale w zastraszającym tempie brzydnie, a jego potencjał (choćby turysyczny) niknie w oczach. Nawet hotelarstwo przestaje się opłacać, bo Kętrzyn oprócz tego że kiedyś był ładny, nie oferuje nic. Brzydkie Giżycko ma chociaż świetne jeziora, Mrągowo kasuje Kętrzyn na wszystkich polach, a Kętrzyn na własne życzenie choruje tylko na pastelozę i betonizm. Burmistrz z każdym rokiem kontynuuje dzieło zniszczenia zasypując miasto swoimi koszmarkami architektonicznym. Spółdzielnie mieszkaniowe również. Drogi wojewódzkie zniszczyły bezpowrotnie centrum miasta, robiąc z ulicy Traugutta łyse lotnisko. Dzisiejszy Kętrzyn bije po oczach swą pstrokacizną i tandetą, a mimo to wciąż wyskakują jak Filip z konopi kolejni niszczyciele z kretyńskimi pomysłami w myśl zasady co by tu jeszcze spier….. Jakim cudem ci ludzie dostają poparcie w przedwyborczym sondażu? Tak oto pan Dojlido zajmuje pierwsze miejsce, chociaż jedyne co proponuje to wycinkę drzew. Tymczasem na mieście ludzie ostro krytykują dokonującą się masakrę z wykorzystaniem pił mechanicznych. Skąd więc poparcie dla populistycznych poglądów p.Dojlido. Pani Szypulska chce natomiast zabetonować park nad jeziorkiem i zafundować mieszkańcom kwik, pisk, wrzask i bałagan. Pani Szypulska, jeziorko to nie Mamry. Nie upchnie tu pani tego wszystkiego o czym pani mówi, a jedynie zniszczy pani ten park z którego korzystają dzisiaj Kętrzynianie. Pani Majewska chce dopełnić dzieła zniszczenia stawiając szpetne ekrany z którymi już cała Polska walczy. A nie lepiej było budować obwodnicę? Moim zdaniem tylko Wiszniewski i Komorowski proponują coś sensownego. Reszta to jakieś jaja z wyborców.

      Odpowiedz
        • W pełni się zgadzam
        • Dodano 23 lutego 2017

        Bardzo mądry komentarz. W pełni się z nim zgadzam. Tylko Wiszniewski i Komorowski odnoszą się do potrzeb mieszkańców zamieszkałych w granicach okręgu, w którym odbędą się wybory uzupełniające.

        Odpowiedz
          • Pies z murzynem
          • Dodano 23 lutego 2017

          W ukręceniu politycznego karku włodarzowi, to nawet Komorowski może być sprawniejszy. Ma zaplecze itp.

          Odpowiedz
            • Wiesiek
            • Dodano 23 lutego 2017

            Macie rację z tym Komorowskim. Facet był już w radzie i wie o co chodzi w pracy samorządowej, więc od razu będzie mógł działać. Jego program też mi odpowiada bo jest skierowany do okręgu w którym mieszka i do którego startuje.

        • Sławomir Dojlido
        • Dodano 23 lutego 2017

        A przyszło panu do głowy że ludzie nie chcą więcej umierać na przydrożnych drzewach ?

        Odpowiedz
          • @Sławomir Dojlido
          • Dodano 23 lutego 2017

          I to pan proponuje swoim wyborcom z okręgu nr 12. Ile osób zginęło w Kętrzynie po zderzeniu z drzewem?

          Odpowiedz
          • Martinez
          • Dodano 23 lutego 2017

          To lobbuj panie Dojlido o budowę obwodnic i nowych tras szybkiego ruchu. Zadbaj pan o transport regionalny. O pociągi co 60 minut do Olsztyna. Wtedy poprawi się bezpieczeństwo, jak ludzie przesiądą się do nowoczesnych pociągów dojeżdżających w 50 min do stolicy Warmii i Mazur. Przestaną się tłuc 2 godziny autem po krętych drogach regionu. Opowieści o drzewach to POPULIZM. Jeśli nie poprawi się stanu dróg, to samochody i tak będą z nich wypadać. Nie będzie drzew, to zacznie się walenie w posesje. Czy wtedy pan Dojlido zaproponuje wyburzenia domów? Oczywiście tak najprościej. Jak śpiewał Młynarski: ludzie to lubią, ludzie to kupią, byle na chama, byle głośno, byle głupio…

          Odpowiedz
    • Zgroza aka Rewolucja
    • Dodano 23 lutego 2017

    Widze polityczne kurwooszolomostwo znow sie ozywilo. Jezeli nie chcecie tego calego zsylania na was roznych nieszczesc w tym tego z nidzieli to zrobcie to co zrobili w rumunii. Kto nie wie co mam na mysli moze w sumie juz myslec o byciu jednym z kolejnych celow.

    Odpowiedz
      • Pies z murzynem
      • Dodano 23 lutego 2017

      Największym nieszczęściem jest obecna władza miejska i powiatowa skoncentrowana na swojej prywatnej wojnie. Receptą na ten stan mogą być tylko ludzie spoza obu układów czyli tylko Komorowski i Wiszniewski, przy czym Komorowski może być skuteczniejszym lekarswem, bo ma zaplecze polityczne. Obaj panowie są wolni od układów i układzików oraz od źle rozumianego partyjniactwa. Kukiz który udaje że nie jest partią, ma pierwszego drwala Warmii i Mazur. SLD panią Hadziewicz i slogan o normalności – brrrr normalność w rozumieniu ekstremy lewicowej ? Nie dziękuję. PSL – Majewską lobbującą za kolejnymi zbędnymi „inwestycjami” w imię linii politycznej burmistrza. Kętrzyński PiS w sensie towarzystwo adoracji starosty lajkuje Szypulską. Więc kandydatami wolnymi od układzików są moim zdaniem tylko Wiszniewski i Komorowski.

      Odpowiedz
        • Zgroza aka Rewolucja
        • Dodano 23 lutego 2017

        A co ma piernik do wiatraka? widac to hitlerowskie obowiazkowe nauczanie w tych szkolach nie uczy de facto uzywania mozgow. No ale wy macie jzu raczej gora tylko zwoje mozgowe i to ich bardzo slabo uzywacie. Doprawdy jedynie wiariant rumunski moglby was przed czyms uchronic, ale jak chcecie dalej masowo dalnonizowac sie to wasz wybor. Ale rzecz jasna pewne represje (ktorych wy przyglupy i tak nie widzicie) beda nasilone jeszcze bardziej.

        Odpowiedz
        • Wiesiek
        • Dodano 23 lutego 2017

        W pełni się zgadzam. Ale stawiałbym na Komorowskiego, który był już radnym i startuje z okręgu w którym mieszka i do którego kieruje swój program. Poza tym widzę, że wspiera go Rypina do którego mam ogromne zaufanie, więc stawiam na Komorowskiego.

        Odpowiedz
          • Zgroza aka Rewolucja
          • Dodano 23 lutego 2017

          I sadzisz ze ktos to jest glupi? Niestety nie potencjalny dwulicowcu i do tego kolaborancie.

          Odpowiedz
            • @zgroza i inne bzdury
            • Dodano 23 lutego 2017

            Człowieku, piszesz od rzeczy.

    • Pies z murzynem
    • Dodano 23 lutego 2017

    Nie trzeba Rumunii, ani Budapesztu. Wystarczy pokazać gest Kozakiewicza tym wszystkim śmiesznym ludziom i zagłosować na Komorowskiego albo na Wiszniewskiego. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna niż się niektórym wydaje.

    Odpowiedz
      • Zgroza aka Rewolucja
      • Dodano 23 lutego 2017

      Taa jasne hahahhaha popierdol sobie tak chlajac do lustra. Naprawde w razie co chcecie by tam w nke ludzi jeszcze bardziej pogielo psychicznie? Chcecie tego? Rzecz jasna te pare osob bedzie miec odpowiednia ochrone. Nie myslcie sobie, ze jak bedziecie marnie blaznowac jak pewien przyglup z polnocnego mazowsza co sam juz go nie chce znac to ze wam sie odpusci. Albo bedzie wariant rumunski albo to o czym juz wspomnialem. I oczywiscie bedzie forsowane co sie da.

      Odpowiedz
        • @zgroza i inne bzdury
        • Dodano 23 lutego 2017

        Schizofrenię też można leczyć.

        Odpowiedz
          • zgroza aka rewolucja
          • Dodano 24 lutego 2017

          Uwazaj lepiej co mowisz deklu. I tak los nke zostanie podzielony w obliczu tego co nadchodzi. Ale grabcie sobie dalej wasz wybor bo jak widac chcecie byc bardzo skonczeni.

          Odpowiedz
            • Czytelnik
            • Dodano 24 lutego 2017

            A co przepraszam nadchodzi? Wiosna? Aaaa, przegrana Hećmana. I to ciebie boli. 🙂

            • zgroza aka rewolucja
            • Dodano 24 lutego 2017

            ta odpowiedz oznacza ze jestes uposledzonym idiota bo jedyne co ci do glowy przychodzi to hecbruk
            i chcesz by ciebie powaznie traktowac? no ba

    • Wyborca z okręgu 12
    • Dodano 23 lutego 2017

    Nie mogę zgodzić się z komentarzami, że wszyscy kandydaci są rozdrobnieni i zależni. Zgodzę się natomiast, że Szypulska reprezentuje odłam PSL powiązany ze starostą. Hadziewicz jest reprezentantką SLD, a ludzie nie chcą lewicowego świata z homoseksualizmem i paradami równości na czele. Kandydat Dojlido reprezentuje Kikiz’15 i głosi bzdurne hasła wycinki drzew przeciwko czemu wielokrotnie na tej stronie ludzie protestowali. Majewską jawnie wspiera PSL na czele z Hećmanem i to ją już dyskwalifikuje, gdyż wesprze każde szkodliwe działanie burmistrza, a w dodatku chce zafundować mieszkańcom Skłodowskiej ekrany dźwiękochłonne. Wspomniani kandydaci w żaden sposób w swoich programach wyborczych nie odnoszą się do realnych potrzeb mieszkańców okręgu 12. Według mnie dwóch liczących się kandydatów to Wiszniewski i Komorowski. Zauważyłem, że kętrzyński PiS jawnie wspiera Szypulską, a jedyną osobą która wspiera Komorowskiego jest co najwyżej Rypina. Komorowski to nie jest PiSiak, bo tamci mają układ w powiecie i go nie wspierają. A skoro Komorowski mówi, że obwodnica zewnętrzna jest dla niego najważniejsza to realnie trafia w nasze potrzeby. O tym samym od lat trąbi Rypina. Większego społecznika i aktywniejszego radnego nie widzę, a skoro on wspiera Komorowskiego, to jest to kandydat na którego warto zagłosować.

    Odpowiedz
    • Wyborca z okręgu 12
    • Dodano 23 lutego 2017

    Nie mogę zgodzić się z komentarzami, że wszyscy kandydaci są upartyjnieni i zależni. Zgodzę się natomiast, że Szypulska reprezentuje odłam PSL powiązany ze starostą. Hadziewicz jest reprezentantką SLD, a ludzie nie chcą lewicowego świata z homoseksualizmem i paradami równości na czele. Kandydat Dojlido reprezentuje Kikiz’15 i głosi bzdurne hasła wycinki drzew przeciwko czemu wielokrotnie na tej stronie ludzie protestowali. Majewską jawnie wspiera PSL na czele z Hećmanem i to ją już dyskwalifikuje, gdyż wesprze każde szkodliwe działanie burmistrza, a w dodatku chce zafundować mieszkańcom Skłodowskiej ekrany dźwiękochłonne. Wspomniani kandydaci w żaden sposób w swoich programach wyborczych nie odnoszą się do realnych potrzeb mieszkańców okręgu 12. Według mnie dwóch liczących się kandydatów to Wiszniewski i Komorowski. Zauważyłem, że kętrzyński PiS jawnie wspiera Szypulską, a jedyną osobą która wspiera Komorowskiego jest co najwyżej Rypina. Komorowski to nie jest PiSiak, bo tamci mają układ w powiecie i go nie wspierają. A skoro Komorowski mówi, że obwodnica zewnętrzna jest dla niego najważniejsza to realnie trafia w nasze potrzeby. O tym samym od lat trąbi Rypina. Większego społecznika i aktywniejszego radnego nie widzę, a skoro on wspiera Komorowskiego, to jest to kandydat na którego warto zagłosować.

    Odpowiedz
      • też wyborca
      • Dodano 23 lutego 2017

      No i taka prawda. Rypina nie ciągnie pały układom i jeżeli rekomenduje Komorowskiego, to dla mnie wybór jest oczywisty.

      Odpowiedz
        • Racja
        • Dodano 23 lutego 2017

        W Kętrzynie chyba tylko trzy nazwiska możemy rozpatrywać w kategoriach myślenia w interesie publicznym. Szatrawski, Rypina, Wiszniewski. Niestety Szatrawski zmarł. Rypina nie może być radnym w dwóch okręgach. Zostaje niby tylko Wiszniewski? Jest jedno ale. Rypina wspiera Komorowskiego, a Rypina jest większym społecznikiem niż Wiszniewski. Dlatego myślę, że warto rozważyć wybór Komorowskiego. Zatem rzeczywiście jako wartościowe kandydatury liczą się tylko Panowie Wiszniewski i Komorowski. Pozdrawiam.

        Odpowiedz
    • Jędrzej
    • Dodano 23 lutego 2017

    Ale Pan Dojlido jest też z poza układu. Ma swój własny niezależny komitet, a Pan Komorowski należy do PiS, które notabene zamiast popierać Pana Komorowskiego „lajkując na facebooku” popiera Panią Szypulską. Jeżeli wygra Pan Komorowski to też będzie uzależniony od PiS-u. Panowie z PiS-u grają na dwa fronty, ciekawe jak to się skończy. Wychodzi na to ,że czy Pani Szypulska, czy Pan Komorowski to jedna chwała i tak któryś z nich będzie grał do tej samej bramki.

    Odpowiedz
      • @Jędrzej
      • Dodano 23 lutego 2017

      Dojlido jest politykiem z partii Kukiz 15, która dla celów marketingowych przedstawia siebie jako nie-partię złożoną z nie-polityków. To zwykła manipulacja. Po drugie proponuje rzeczy urągające ludzkiej inteligencji. Marycha jeszcze nie została zalegalizowana, a Dojlido opowiada bzdury jak na niezłym haju. Po trzecie wycinanie drzew w Kętrzynie bywało już nie raz i nie dwa oprotestowane.

      Co samozwańczy drwal Warmii i Mazur może więc zaproponować wyborcom ? Wycięcie parku przy szpitalu, albo nad jeziorkiem? A później chyba po kilo zielska do zjarania dla każdego mieszkańca, bo w tej betonowej krainie nie będzie dało się żyć.

      Odpowiedz
        • Sławomir Dojlido
        • Dodano 23 lutego 2017

        W roku 2015 na skutek zderzenia z drzewem zginęło w polsce ponad 400 osób. Od 1989 życie na drzewach PRZYDROŻNYCH straciło ponad 30 000 ludzi !!! Uważam że to za dużo !!! A Pan nie ? Miejsce drzew jest w parkach i lasach i tam mi się one bardzo podobają i nie zamierzam z nimi walczyć. To drzewa PRZYDROŻNE stanowią problem.

        Odpowiedz
          • @Sławomir Dojlido
          • Dodano 23 lutego 2017

          Swoimi hasłami udowodnił pan, że nie ma pojęcia czym zajmuje się radny. Czy startując z okręgu nr 12 mam rozumieć, że zaproponuje pan wycinkę drzew przy Skłodowskiej? Skrzętnie wykorzysta to pan Majewska wstawiając w ich miejsce ekrany dźwiękochłonne.

          Odpowiedz
          • Zofia
          • Dodano 23 lutego 2017

          Można tez dostosować prędkość. Wtedy drzewa w niczym nie przeszkodzą

          Odpowiedz
            • Martinez
            • Dodano 23 lutego 2017

            Wytną drzewa, ustawią z Majewską ekrany i znowu ktoś zarobi. Może o to chodzi?

    • też wyborca
    • Dodano 23 lutego 2017

    Myślisz tak, jak chcieliby inni. Nie ma panów z PIS-u. Tam jest konflikt równy konfliktowi Hećman – Starostwo. Prokop i Kochanowski robią za pariasów PSL-u i taki z nich PIS jak z dupy helikopter. Szypulska jest ich kandydatką i nawet się z tym nie kryją. Tak więc nikt nie gra na dwa fronty. Po prostu są dwie frakcje tak jak było w PSL i przypuszczam że w końcu się ten burdel rozleci. Takie moje zdanie. Zgadzam się z przedmówcami,że poza układami i układzikami są tylko Wiszniewski i Komorowski. Taka jest prawda.

    Odpowiedz
      • Wiesiek
      • Dodano 23 lutego 2017

      Też tak to widzę. Pełna racja.

      Odpowiedz
    • ROMAN
    • Dodano 23 lutego 2017

    Do TEŻ WYBORCA. Co za bzdury pan pisze. Komorowski ” poza układzikami i układami”! Komorowsku to PiS. To PiS namaścił go na dyrektora AMiRR. A jakż to fantastyczny ma program jakoś pan nie napisał.

    Odpowiedz
      • Obserwator
      • Dodano 23 lutego 2017

      Pan Roman ma rację. Komorowski to lokalny namaszczony przez układ PiS i SLD. Rypina i Komorowski w poprzedniej kadencji często głosowali z Hecmanem a Prokop mówil „chłopaki dobrze pracują „Obaj wielcy spolecznicy.Jeden w Armr a drugi w starostwie.Obaj poza układem. Prawda czy post prawda?

      Odpowiedz
        • @Obserwator
        • Dodano 23 lutego 2017

        To wierutne kłamstwo. Oni jako jedyni potrafili postawić się Hećkowi. Można to sprawdzić w protokołach z sesji, ale pewnie nawet nie wiesz gdzie ich szukać. Na pewno są poza układem, bo wspierają się nawzajem i nie wspierają Szypulskiej, co niektórych w oczy kole. Podobają mi się też hasła zawarte w ulotce Komorowskiego, które są związane z okręgiem z którego startuje. Pan Wiszniewskie też jest ok, ale bez doświadczenia w radzie nic nie wskóra.

        Odpowiedz
          • Do obserwatora
          • Dodano 24 lutego 2017

          Owszem, Prokop mówił ” że chłopaki dobrze pracują”. A pamiętasz w jakich okolicznościach pięknej przyrody padło to stwierdzenie? Jeśli nie, to przypomnę. To był przełom lat 2012/13, kiedy radny Rypina zdobył wielkie poparcie społeczne przedstawiając projekt reformy komunikacji miejskiej. Hećman poczuł się wtedy mocno zagrożony. Prokop też. Przypuszczam, że wtedy nastąpił cichy układ Prokop – Hećman. Prokop prawdopodobnie miał wpłynąć na Rypinę żeby ten odpuścił. Wtedy sprzedawał takie kocopoły do gazet żeby wykazać się przed burmistrzem. Ale Rypina zachował honor, zlekceważył naciski Prokopa i zagłosował przeciw zakupowi nowych autobusów, który jak pamiętamy wiązał się z przesunięciem środków z eksploatacji na spłaty rat leasingowych, a więc z dalszym ograniczeniem komunikacji, przez co dzisiaj ludzie masowo korzystają z samochodów generując hałas, spaliny, korki uliczne i brak miejsc parkingowych w centrum. W tym momencie Rypina zyskał jeszcze bardziej, a Prokop okazał się …

          Odpowiedz
        • Artur
        • Dodano 23 lutego 2017

        Rypina samym wsparciem Komorowskiego pokazał, że jest poza układem odcinając się zdecydowanie od kandydatury Szypulskiej. A tak na marginesie zauważyłem na oficjalnych obwieszczeniach wyborczych, że komitet z którego startuje Komorowski nie ma poparcia PiS jak to niektórzy na czele z redaktorem próbują sugerować.

        Odpowiedz
      • @Roman
      • Dodano 23 lutego 2017

      Kliknij w baner na górze, to się dowiesz jaki ma program. Dla mnie trafia w potrzeby ludzi z okręgu 12.

      Odpowiedz
        • świadomy obywatel
        • Dodano 23 lutego 2017

        Dla mnie tylko Wiszniewski i Komorowski, przy czym faktycznie Komorowski ma większe doświadczenie. Reszta na szczaw i mirabelki.

        Odpowiedz
    • Franek
    • Dodano 23 lutego 2017

    Patrzycie na kandydatów z jednej perspektywy – partyjnej, należy jednak pamiętać, że w samorządzie powinno to działać inaczej a mianowicie radny wskazuje kierunek a burmistrz do niego dąży. W naszym mieście jest odwrotnie burmistrz – wizjoner a większość radnych z rękami do góry a mniejszość jest obiektem drwin. Jeżeli chodzi o kandydatów, to musi być to osoba, która jest gotowa na twardą męską walkę dla dobra mieszkańców.

    Odpowiedz
      • świadomy obywatel
      • Dodano 23 lutego 2017

      No to albo Rypina, albo Czech, albo nieżyjący Szatrawski. Sorry.

      Odpowiedz
    • Jędrzej
    • Dodano 23 lutego 2017

    Ja jednak będę optował za Panem Dojlido, bo jest z poza układu, jest niezależny, i sam działa, od nikogo niezależny. A te drzewa to tylko dodatkowa działalność jaką chciałby robić, bo wiadomo, że będąc radnym łatwiej i inne pomysły wdrażać w życie. Myślę, że będzie też pracował na rzecz naszej lokalnej społeczności, by było nam mieszkańcom lżej się żyło.

    Odpowiedz
      • świadomy obywatel
      • Dodano 23 lutego 2017

      A może z tymi drzewami chodzi o co innego. Może pod pretekstem troski o bezpieczeństwo szanowny pan kandydat szykuje komuś złoty interes na drewnie?

      Odpowiedz
        • krzychu
        • Dodano 24 lutego 2017

        Bym się nie zdziwił. Jakoś nie wierzę w dobre chęci. Biznes na drewnie to może być trop.

        Odpowiedz
    • Mieszkaniec
    • Dodano 23 lutego 2017

    Panie Majewska i Szypulska będą działały na rzecz wiadomych osób Pan Dojlido może i bez układu ale też bez sensownego programu i doświadczenia. Jedyny odpowiedni kandydat według mnie to Pan KOMOROWSKI. Doświadczony samorządowiec, z wizją rozwoju oraz realnym i trafionym w punkt programem. Pełne poparcie!

    Odpowiedz
      • Martinez
      • Dodano 23 lutego 2017

      Zdecydowanie tak.

      Odpowiedz
    • westerplatte
    • Dodano 23 lutego 2017

    ależ żałosna kampania , cienkie klakierki!

    Odpowiedz
    • Jędrzej
    • Dodano 23 lutego 2017

    Pan Komorowski już był i proszę go zapytać co zrobił jako radny dla naszej społeczności. Gdyby był taki dobry to by nadal był radnym, jednak ludzie widzieli jego działania i powiedzieli mu stop. A tak na marginesie robił to to co mu kazał jego szef z PiSu Pan z wąsami, który również działał jak mu kazał Pan Mordasiewicz. Taka prawda.

    Odpowiedz
      • Do Jędrzej
      • Dodano 23 lutego 2017

      Jeśli nie wiesz co zrobił Komorowski to wejdź na jego facebooka to się dowiesz. Do dzisaj jego wnioski są realizowane, więc nie sugeruj że nic nie robił. A że nie wszedł do rady, to efekt jednomandatowych okręgów w których wybory żądzą się swoimi prawami.

      Odpowiedz
    • czastuszka
    • Dodano 24 lutego 2017

    czemu grajek z Westerplatte na startuje?

    Odpowiedz
      • @czastuszka
      • Dodano 27 lutego 2017

      Bo ma zgraną płytę i nikt nie będzie słuchał w kółko tego samego gadania bez sensu.

      Odpowiedz
    • Sławomir Dojlido
    • Dodano 24 lutego 2017

    Kochani! Bez Waszego masowego poparcia wycinka drzew przydrożnych (poza terenem zabudowanym !!) będzie ciągnęła się latami lub co gorsza zostanie znowu zablokowana. Same petycje podania i prośby nie odniosą skutku. Jeśli nawet zostanę wybrany na radnego niewielką przewagą głosów, to sam nic tu nie zdziałam, bo władza boi się „ekologów” i ich propagandy. Tylko Wasza zdecydowana i masowa postawa potrząśnie władzą w całym województwie. Do tego jest potrzebny Wasz udział w wyborach! Nic tak nie mobilizuje jak groźba utraty władzy! Pokażcie że My na Naszej Warmii i Mazurach też chcemy mieć bezpieczne drogi. Za dużo ludzi już zginęło i nie pozwolimy aby następni umierali w imię ekologicznej poprawności! Mały frekwencyjny cud nad urną i Nasze Kętrzyńskie malutkie wybory staną się początkiem wielkich zmian na lepsze bo władza ma służyć lokalnej społeczności i chronić obywatela a nie słuchać garstki „ekologicznych” oszołomów. Jestem przekonany że Wam na tym zależy i pójdziecie na wybory.
    Proszę o Wasz głos Sławomir Dojlido

    Odpowiedz
      • Czytelnik
      • Dodano 24 lutego 2017

      Do budy oszołomie! I nie obrażaj ludzi.

      Odpowiedz
        • arian
        • Dodano 24 lutego 2017

        myślisz że jak napiszesz „Nasze Kętrzyńskie” to lepszy jesteś? nie mówi ci nic POPRAWNA POLSZCZYZNA?

        Odpowiedz
          • świadomy obywatel
          • Dodano 24 lutego 2017

          Napisał też „Kochani”, hehe. 🙂 Śmiech na sali. 🙂 Drugi Hećman normalnie. Populista do kwadratu.

          Odpowiedz
      • Do Sławomira Dojlido
      • Dodano 24 lutego 2017

      Dosyć tego bezczelnego lansowania i populistycznych haseł, które w żaden sposób nie rozwiązują problemów mieszkańców Kętrzyna.

      Odpowiedz
      • @SŁAWOMIR DOJLIDO
      • Dodano 25 lutego 2017

      Panie Dojlido. Ludzie chcą żeby było normalnie, a nie po lewicowemu. Mieszkamy na Mazurach, a Mazury to cud natury, więc nie pieprz pan głupot o wycince drzew, bo i turystyka nam padnie.

      Odpowiedz
        • Wyborca
        • Dodano 25 lutego 2017

        W Kętrzynie już pada. Jeden hotel już się zamknął. Bo co to miasto może dzisiaj zaoferować ciekawego? Polbruk? Wszystko lub prawie wszystko co miało jakąś wartość historyczną czy chociażby estetyczną, zostało obrócone w gruz lub stertę złomu. Coście kurwa uczynili z tej krainy – cytując za klasykiem. Panie Hećman, czy dla pana nie ma żadnej świętości? Czy w kętrzyńskiej polityce oprócz radnego Rypiny nie ma już nikogo, kto ma choćby minimum szacunku dla dóbr kultury materialnej. Czy mieszkańcy muszą wybierać pomiędzy populistą Dojlido chcącym wycinać drzewa, populistką Szypulską chcącą zagracać park i populistką Majewską, która problem ruchu na Skłodowskiej chce schować za szkaradnymi ekranami akustycznymi? Z całej tej zbieraniny tylko jeden Komorowski mówi o obwodnicy. Zasługą reszty jest tylko to, że jest. Jak komisja w totolotku. Manekiny bez poglądów i pomysłu, ale za to z duuużym parciem na stołek.

        Odpowiedz
        • Wyborca
        • Dodano 25 lutego 2017

        W Kętrzynie wszystko upada. Nawet handel, którego zwykle i wojna nie jest w stanie rozłożyć – tu zdycha jak bezdomny pies pod płotem. Takiego Kętrzyn ma gospodarza. W turystycznym niegdyś mieście nie opłaca się również hotelarstwo. Jeden hotel już się zamknął. Bo co to miasto może dzisiaj zaoferować ciekawego? Polbruk? Wszystko lub prawie wszystko co miało jakąś wartość historyczną czy chociażby estetyczną, zostało obrócone w gruz lub stertę złomu. Coście kurwa uczynili z tej krainy – cytując za klasykiem. Panie Hećman, czy dla pana nie ma żadnej świętości? Czy w kętrzyńskiej polityce oprócz radnego Rypiny nie ma już nikogo, kto ma choćby minimum szacunku dla dóbr kultury materialnej. Czy mieszkańcy muszą wybierać pomiędzy populistą Dojlido chcącym wycinać drzewa, populistką Szypulską chcącą zagracać park i populistką Majewską, która problem ruchu na Skłodowskiej chce schować za szkaradnymi ekranami akustycznymi? Z całej tej zbieraniny tylko jeden Komorowski mówi o obwodnicy. I chwała mu za to. Zasługą reszty jest tylko to, że jest i tkwi. Jak komisja w totolotku. Manekiny bez poglądów i pomysłu, ale za to z duuużym parciem na stołek. Etatowo przyklajstrowani do stanowisk.

        Odpowiedz
    • Do Sławomira Dojlido
    • Dodano 24 lutego 2017

    Z takimi hasłami pomylił pan wybory. Trzeba startować do sejmiku wojewódzkiego, a nie rady miasta. A co pan chce zrobić dla okręgu, z którego startuje?

    Odpowiedz
      • Kętrzyn w trocinach
      • Dodano 24 lutego 2017

      Tyle tylko potrafi zaproponować kandydat Dojlido. Do tartaku się Sławciu najmij. 🙂

      Odpowiedz
    • Dzień kota
    • Dodano 24 lutego 2017

    taka kętrzyńska „dobra zmiana” kwalifikowana do Misewiczów

    Odpowiedz
      • Czytelnik
      • Dodano 24 lutego 2017

      W Kętrzynie „misiewicze” to akurat domena PSL. Cały urząd miasta, spółki miejskie i pół starostwa. 🙂

      Odpowiedz
        • świadomy obywatel
        • Dodano 24 lutego 2017

        W Kętrzynie nie mamy problemu z „Misiewiczami”. Mamy problem z „Krzysiewiczami”.

        Odpowiedz
    • Wybory
    • Dodano 24 lutego 2017

    Tylko Komorowski, najlepszy wybór na tą chwile, reszta to albo pionek hećmana aby tylko na zawołanie reke podnosić albo osoby które nawet nie widzialem w Ketrzynie.. skąd oni ich wzieli ? KOMOROWSKI był już radnym i bardzo dobrze ogarniał.

    Odpowiedz
      • świadomy obywatel
      • Dodano 24 lutego 2017

      Dokładnie tak. Trzeci garnitur dyżurnych populistów. Ludzie na takich głosują, a później płaczą, że mamy bezradnych ułatwiających marnowanie naszych pieniędzy przez Hećmana, albo głosujących nogami za podwyżkami wody itp.

      Odpowiedz
    • obiektywnie
    • Dodano 24 lutego 2017

    Nie wdając się w politykę obiektywnie stwierdzam, że spośród wszystkich kandydatów chyba tylko Komorowski proponuje Kętrzynowi obwodnicę żeby trochę ulżyć ludziom ze Skłodowskiej.

    Odpowiedz
    • Obserwator
    • Dodano 24 lutego 2017

    Komorowski był slabiutkim radnym.Wszedł poprzednio na plecach ludzi z listy PiS. W wyborach jednomandatowych przegrał z kretesem.Będzie powtórka z rozrywki i znowu Pis da ciała.No i fajnie

    Odpowiedz
      • krzysiek
      • Dodano 24 lutego 2017

      Widzę, że prawdziwy ból dupy przydupasy Hećka i Powiatowca mają.

      Odpowiedz
        • Do obserwatora
        • Dodano 24 lutego 2017

        Jak już ktoś wcześniej napisał, okręgi jednomandatowe mają swoje prawa. Jeśli nawet dwóch kandydatów jest dobrych, wejść może tylko jeden. Drugi odpada. Trafiło na Komorowskiego. Loteria panie.

        Odpowiedz
          • Obserwator
          • Dodano 24 lutego 2017

          Fakt.Element loterii w pewnym sensie ma miejsce w w wyborach w okręgach jednomandatowych.Jednak Komorowski startował w nich jako doświadczony samorządowiec.Nawet ciężko doświadczony bo ciężko go było słuchać.Przy okazji pozdrawiam radnych poprzedniej kadencji.

          Odpowiedz
            • Wyborca
            • Dodano 24 lutego 2017

            Do słuchania to jest radio, a radny ma doradzać. Jak zostało gdzieś wcześniej napisane, kilka pomysłów Komorowskiego zrealizowano. No więc chyba dobrze radził.

    • Janek
    • Dodano 25 lutego 2017

    Zgodnie z sugestią jednego z internautów kliknąłem w baner na samej górze. I faktycznie wygląda na to, że Komorowski dobrze radził. Sporo jego pomysłów było i jest realizowanych, w tym wniosek z 2012 roku o montaż koszy na psie odchody, czym się burmistrz teraz szczyci. Uważam więc, że należy dać mu szansę. Ma mój głos.

    Odpowiedz
    • Janek
    • Dodano 26 lutego 2017

    Zbyszek muzykant z Westerplatte odstąpił miejsce na liście wyborczej dla Ireny . SLD jest na pochyłej.

    Odpowiedz
    • świadomy obywatel
    • Dodano 28 lutego 2017

    Jeśli mowa o byłym wicestaroście p.Nowaku, to akurat przy wyborach w okręgu 12 ten pan nie powinien wychodzić z mysiej dziurki. W dyskusji w KTK z radnym Rypiną pan Nowak był dobrej myśli, że po otwarciu Westerplatte Bis ruch nie przeniesie się na nową drogę. Ruch jednak się przeniósł. Pan Nowak jest w temacie ruchu drogowego skompromitowany. Podobnie jak pani Szypulska nazywająca wysepkę rondem i również niedostrzegająca wcześniej problemu jaki niesie Westerplatte Bis. Krokodyle łzy nic nie zmienią. Ekrany akustyczne pani Majewskiej również nie pomogą, ani tym bardziej wycinka drzew pana Dojlido. Problem ruchu na ul. Skłodowskiej i Szpitalnej w pobliżu szpitala, parku, basenu i jeziorka, może rozwiązać tylko obwodnica. Rozwiązanie takie wskazywał radny Rypina, a p. Komorowski aktywnie je popierał.

    Odpowiedz
Leave a Reply to Wyborca Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *