Zamknij

Pozorowany konflikt, w który media uwierzyły

09:50, 03.08.2016 Aktualizacja: 11:45, 12.08.2016
Skomentuj
reo

Od dłuższego już czasu cała uwaga kętrzyńskich mass-mediów skupia się na konflikcie rozgrywanym pomiędzy dwoma lokalnymi obozami politycznymi. W zależności od środowiska opiniotwórczego, kibicuje się obozowi powstałemu wokół instytucji Starostwa Powiatowego, bądź też obozowi związanemu z osobą burmistrza miasta. Gdyby zawierzyć mediom, można by odnieść fałszywe wrażenie, że całe miasto nie żyje niczym innym, niż tylko tym nieistotnym z punktu widzenia statystycznego Kowalskiego konfliktem. Konfliktem - w moim przekonaniu - do pewnego stopnia wyreżyserowanym.

 

Oba zwaśnione obozy tworzą przecież członkowie PSL lub osoby związane ze środowiskiem tej partii. Zarówno burmistrz Krzysztof Hećman jak i starosta Ryszard Niedziółka startowali w wyborach z tych samych list PSL-u. Z kolei wicestarosta Michał Krasiński, to do niedawna partyjny kolega burmistrza Hećmana. Przedstawianie obozu starosty jako alternatywy dla obozu burmistrza jest więc zwykłą naiwnością, zwłaszcza w świetle stwierdzeń użytych przez samego starostę, w wywiadzie udzielonym dla gazety Nasze Miasto Kętrzyn. Na pytanie co pana skłoniło do startu w wyborach, starosta Niedziółka bez ogródek odpowiedział: "Jest parę rzeczy, które uważamy, że trzeba zrobić w Kętrzynie. Z tą inicjatywą wyszedł Krzysztof Hećman, burmistrz Kętrzyna, który nakreślił główne tematy, które trzeba by było realizować w starostwie, w powiecie i umówiliśmy się na współpracę" (sic!).

 

Cały felieton Rafała Rypiny w czwartkowym wydaniu gazety:

 

 

 

Zdjęcie: Krzysztof Hećman i Ryszard Niedziółka krótko po wybraniu tego drugiego na starostę kętrzyńskiego. Fot. Robert Majchrzak/Archiwum

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(138)

KobraKobra

0 0

Ohyda 10:43, 03.08.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Pies z murzynemPies z murzynem

0 0

Ohydna to jest kętrzyńska polityka bez kręgosłupa. O proszę jakiego "niedźwiedzia" robią sobie na zdjęciu ci niby walczący ze sobą. Feee. Obu panom i ich przydupasom już dziękujemy. Dosyć tego cyrku. Czas na zmiany. Czas na ludzi niezależnych od obu udawanych układów. 15:13, 03.08.2016


c.b.d.o.c.b.d.o.

0 0

Trwa sezon ogórkowy ale to przeciez 1 kwietnia! To były początki w starostwie. Kiedy Niedziólka i Krasiński zobaczyli co Hecman każe im robić i że mogą być oskarżeni o .... stworzyli własną koalicję. Hec-kacyka czeka CBA a na emeryturze darmowy wikt i opierunek.
c.b.d.o. 21:10, 03.08.2016


xyzxyz

0 0

To jest niemożliwe żeby pan Rypin i Majchrzak wierzyli w te bzdety. Są na to zbyt inteligentni. Więc dlaczego to robią? Dla poczytności Gazety. A więc dla kasy Panie dla kasy. 12:50, 05.08.2016


reo

odruch wymiotnyodruch wymiotny

0 0

Znowu Rypina ? Człowieku nie wiesz, że jak będziesz wszędzie to przyniesie to odwrotny skutek ? I tak nie będziesz burmistrzem, bo nie masz tego czegoś co ma Hećman czy twoja koleżanka partyjna Wiolka. Jesteś taki nijaki 11:28, 03.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KrissKriss

0 0

To wymiotuj pacanie jeden. Większych lanserów niż Hećman i Czech to nie znajdziesz w całym mieście. Jeden się qśwa łapie za serce jak Marian Paździoch albo robi miny jak Chrystus na krzyżu że niby tak cierpi za społeczeństwo, ale w myśl dewizy "nie chcem ale muszem" ciągle siedzi przy korycie, a druga jak co do czego przychodzi to sobie sesje fotograficzne z hećbrukowymi inwestycjami w tle urządza. Taka z niej kontestatorka, hehe. 17:31, 03.08.2016


waldekwaldek

0 0

I cała prawda wyszła na jaw. Niedziółka wielki mi niezależny,. :-) 12:17, 03.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KingaKinga

0 0

Bardzo dobrze że wyszła. Niech ludzie wiedzą na kogo głosują. 11:11, 04.08.2016


Zatroskany GośćZatroskany Gość

0 0

Jeżeli faktycznie konflikt jest pozorowany to stawiam pytanie dlaczego Pan Zbigniew Olenkowicz prawdopodobnie otrzymał wypowiedzenie umowy (zgody) na prowadzenie stołówki w budynku Komendy Powiatowej Policji w Ketrzynie. Czy to tylko zbieg okoliczności czy kolejny przejaw gry personalnej prowadzonej w Starostwie. Przypominam tu sprawę zwolnienia Pana Romana Chodary ze stanowiska. 12:33, 03.08.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hahahahahahahahahahahahahaha

0 0

poproś w starostwie o starą umowę pana Olenkowicza - takiego układu ze starym starostą nie mógłby zawrzeć ktoś spoza PO. chciałbyś, żeby jeden bamber dorabiał się po staremu, a inni muszą ryć jak wieprze a i tak ich pan Olenkowicz skasuje, bo konkurencję zjadał czynszem? 06:02, 04.08.2016


bartbart

0 0

A kim jest Olenkowicz? To ten sam co śmieci zbiera w gminie w Kętrzynie to was karmi w mieście? 16:53, 05.08.2016


Do powyższychDo powyższych

0 0

Ludzie ogarnijcie się. Komentujecie zajawkę. Ja z niecierpliwością czekam na jutrzejszą gazetę, gdyż szykuje się świetny felieton. Uwielbiam feletony Radnego 14:43, 03.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KingaKinga

0 0

Też uwielbiam felietony Pana Rafała, ale od kiedy to nie można komentować zajawki? 14:57, 03.08.2016


spokospoko

0 0

Kiedy sprzatanie rzeki Guber. 14:57, 03.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do spokodo spoko

0 0

Najpierw to trzeba posprzątać w obu ratuszach, bo syf aż oknami i kominami wychodzi. 17:51, 03.08.2016


Z oddaliZ oddali

0 0

Układ Niedziolki to aktualnie miedzy innymi :Teresa Prokop (prywatnie żona Grzegorza Prokopa Dyrektora Pup) i Kochanowski Michał do niedawna w Pcpr a teraz po dobrej zmianie (albo dojnej zmianie jak pisze gorszy sort) w krusie. Jednak ten Rypina rzeczywiście nikogo się nie boi i wali nawet w swoich.Ale to może się źle skończyć. Krasiński Michał z PSL z wdzięczności dla Hecmana zmontowal koalicję Pisu i sld (Pan Pieniak kierownik z pup).Wszyscy ustawieni a Pan Rafał prawy i sprawiedliwy ,odważny i bez pracy...... 15:46, 03.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pies z murzynemPies z murzynem

0 0

I gitara. Człowiek jest poza układowym szambem. I właśnie takiego Burmistrza potrzeba Kętrzynowi i nam wszystkim. 16:01, 03.08.2016


Pan MPan M

0 0

Zapowiada się małe trzęsienie ziemi, a już na pewno - kolejny mocny felieton Radnego Rypiny. Nie wiem co jest dalej, ale jak na razie wygląda ciekawie. Czy ja dobrze rozumiem, że Radny Rypina kwestionuje mit założycielski kętrzyńskiej polityki? No jeśli tak, to Panie Rypina -masz Pan mój wielki szacunek. 15:56, 03.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahahahahahahahahahahahaha

0 0

"Kinga"? 06:04, 04.08.2016


KobraKobra

0 0

Ohyda,bo uważam, że zdjęcie zrobione było dużo,dużo wcześniej. Komu zależy, żeby starostę przedstawić w takim świetle? 18:42, 03.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@kobra@kobra

0 0

W jakim świetle? W prawdziwym świetle drogi Panie. Cytowana wypowiedź pana starosty, też jest niestety prawdziwa. Może więc pora przestać już zaklinać rzeczywistość. Kończyłem tylko technikum i to 40 lat temu, ale potrafię jeszcze logicznie myśleć. Pana starostę na odcinku powiatowym postawił pan Hećman, a pan starosta zadeklarował lojalną współpracę, podług wskazówek burmistrza. Co tu więcej tłumaczyć? 19:03, 03.08.2016


Czytelnik TKCzytelnik TK

0 0

Widać, że tematy gospodarcze panu Rypinie się wyczerpały. Chyba już wszystko skrytykował i wziął się gościu za tematy polityczne. Już po tej zajawce widać, że zaczyna błądzić. Te pochwały to chyba sam sobie pisze, no i paru kumpli z PIS-u. 19:17, 03.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CzytelniczkaCzytelniczka

0 0

Nie pluj na innych, jak sam się pogubiłeś.Czy mamy tu pierwszego KOU-owca? 20:36, 03.08.2016


KingaKinga

0 0

Widzę że komitet obrony układu zaczyna działać. Proszę, nawet zwolennik Hećmana pozytywnie ocenia klan Prokopów ze starostwa. Dla obrony świętego układu stołków podziały na ludzi Hećmana i ludzi Starosty znikają, co potwierdza tylko tezę Radnego Rypiny, że konflikt obu obozów jest pozorowany. Powiem więcej, dla mnie to jest jeden i ten sam obóz siedzących przy władzy zawodowych bumelantów. Pan Rypina ma 100% racji. Pozdrawiam. 03:39, 04.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahahahahahahahahahahahaha

0 0

"Kinga" czemu jak piszecie o radnym Rypinie zawsze popełniacie te same błędy (Radny) i te zdania są tak samo pisane? Was jest kilka? Swoją drogą to "Radny" to nawyk urzędasów, którzy sobie dodają powagi - piszą wszędzie Burmistrz, Wójt, Sekretarz, itp. 05:52, 04.08.2016


czytelnikczytelnik

0 0

Dotychczasowe robienie ze starosty i jego ekipy alternatywy dla wszechwładzy Hećmana, to największy polityczny kant ostatnich lat. Brawo panie Rypina za odsłonięcie kętrzyńskich białych plam. Niech ludzie zobaczą w co tu się gra. 04:11, 04.08.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hahahahahahahahahahahahahaha

0 0

nagle "fachowcy" zaczną twierdzić, że już dawno o tym wiedzieli ;) takie teorie spiskowe są pod każdym sklepem za rogiem. ludzie gadają także o tym, za co naczelny pojechał na wczasy zagraniczne, skoro ludziom kasę wisi... 05:50, 04.08.2016


Czytelnik TKCzytelnik TK

0 0

I Ty w te bzdury Rypiny wierzysz? 18:32, 04.08.2016


xyzxyz

0 0

Ten "felieton" Rypina świadczy jak mało wie co się dzieje w kętrzyńskiej piaskownicy. Te jego przemyślenia są z bajek o tym jak mały Kazio (Rafałek) wyobraża sobie rządzenie powiatem czy gminą. Można to określić jednym słowem: dziecinada. 05:36, 04.08.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hahahahahahahahahahahahahaha

0 0

Też mi się wydaje. Pan Rafał niedawno wrócił z wczasów i chyba tylko ciałem, bo umysłem pozostał na wolnym. Nie jestem zwolennikiem Hećmana, ale Ryina jest mdły, niekonkretny i mocny tylko w słowie pisanym. Choć i tu zawsze wskazuje źródła zewnętrzne. Nie wyobrażam sobie burmistrza, który nie huknie na radę kiedy trzeba i będzie nas godnie reprezentował także na zewnątrz. Pana Rafała szybko zastraszą, zakrzyczą, chyba, że on będzie tylko pisał teksty, a lektor będzie je czytał. Inaczej go na tym stanowisku nie widzę... 05:47, 04.08.2016


TadekTadek

0 0

Widocznie jesteś blisko polityki. Ja jako zwykły mieszkaniec odbieram sytuację, tak jak opisał to Rypina. Może ostatni sytuacja się zmieniła, ale jak to było na początku, to każdy widział. 10:56, 04.08.2016


BondBond

0 0

Musi być skonfliktowany Rypina z miejscowym pisiem jak nie dostał fuchy po dobrej zmianie. Chyba jego dni są policzone :) Tak to jest w tym kraju. Przy korytku poustawiali się i już. A wyborcy powinni w końcu pogonić wiecznych radnych, którzy po to kandydują, żeby wskakiwać na stołki. Popieram Rypinę i mu kibicuję, ale nie wróżę mu przyszłości, bo nawet nie znajdzie się na liście w wyborach, a to oznacza "śmierć samorządową i polityczną" 10:20, 04.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Bond@Bond

0 0

Chciałbyś by Rypina był skonfliktowany z PiSem. Skąd taki wnioski? W felietonie pisze o PSL, którego ja nie cierpię i w pełni popieram postawioną tezę. Wódz lubi zarządzać konfliktem, więc go wyreżyserował. 11:16, 04.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KingaKinga

0 0

Dokładnie. Burmistrz lubi intrygować, wiec jak wyszły pewne fakty o układach z PSL, to teraz wierna gwardia wypisuje bzdury w internecie na innych. Prawdy nie zmienicie. Oszukańcy psia krew. 11:31, 04.08.2016


krystiankrystian

0 0

Bond, pierniczysz chłopie aż się czytać nie daje. Gdybyś kibicował Rypinie to byś nie rzucał tu błotem tylko głosował na niego. Więc jak nic nie masz do zakomunikowania, to zamknij łaskawie twarz. A w tym kraju jest tak, jak sami sobie wybieramy. 12:05, 04.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pablospablos

0 0

Bardzo dobry artykuł pan Rypina napisał. Przydupasy od Burmistrza i od Starosty zamiast srać ogniem w necie zastanówcie się lepiej, czy jesteście tak głupi, czy po prostu robicie za zwykłe sprzedajne szmaty? Prawda boli, ale i wyzwoli. Wszyscy teraz powinniśmy głosować na Rypinę, bo inaczej kiepsko w kętrzynie skończy cała większość pod dyktatem starych politycznych wyjadaczy i grupki ich przydupasów. 14:15, 04.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorkaobserwatorka

0 0

Obaj pany muszą zmienić front oni też mają szefa, który im pewnie pomachal palcem. W warunkach "konfliktu otoczenia" sprawdzili swoich "wiernych" a teraz sprawdza ich sobie w warunkach "wzajemnej tolerancji". Niektórym nawet nie śniło się że przy okazji ktoś ich tak "wykorzysta". Dotąd niezależni stali się zależnym, a bezkonkurencyjni okażą się zbędnymi. Układanki z dwoma stronami były błędem, samo życie... 15:32, 04.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

telesvortelesvor

0 0

Znowu Radny? Mowia ze co za dużo to nie zdrowo. Do TV wezmą i nici z bur_mistrzowania. 15:37, 04.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oj tam oj tamoj tam oj tam

0 0

Jakie znowu? Raz na miesiąc. Planowo. ;-) 15:46, 04.08.2016


Burmistrz.2018.KetrzBurmistrz.2018.Ketrz

0 0

Szanowny Panie Radny.
Czekałem ze swoim komentarzem do dzisiaj, aby zapoznać się z całym felietonem. Przeczytałem i zdębiałem!
Jak można tak manipulować faktami? Przytacza Pan wypowiedzi starosty sprzed 1,5 roku w takim kontekście jakby były one wypowiadane dzisiaj. Przecież już rok temu z wielkim hukiem skończyło się ręczne sterowanie hecmana w Starostwie. hecman, przez swoich radnych powiatowych dwukrotnie chciał odwołać Starostę Niedziółkę i zarząd. Doprowadził do zawieszenia a potem usunięcia Wicestarosty Krasińskiego z członkowstwa w PSL. Czy Pan o tym nie wie? Nie czytał Pan gazet? Jest Pan radnym miejskim z ramienia PiS. Dwoje radnych z ramienia PiS jest w koalicji (8 radnych) z Niedziółką i Krasińskim. Też Pan o tym nie wie? Czy oni także uczestniczą w tym "pozorowanym" wg Pana konflikcie?
Byłem zdziwiony, kiedy Niedziółka startował z listy hećmana. Byłem też zdziwiony, kiedy został starostą z polecenia hecmana. W gronie znajomych mówiłem wtedy; Niedziółka jest menadżerem, człowiekiem uczciwym. Jak zobaczy, kim jest hećman i jakich nieuczciwości będzie żądał od niego to mu się sprzeciwi a hećman go wtedy wyrzuci. Niedziółka się sprzeciwił, ale hećman dał rady go wyrzucić, bo znalazło się wtedy12 uczciwych radnych.
Szanowny Panie Radny
Błędy się zdarzają. Nieumyślne lub z powodu wprowadzenia w błąd. Uczciwy człowiek potrafi się do nich przyznać. Uczciwy człowiek potrafi też za nie przeprosić.
Czego Panu życzę.

Burmistrz.2018.Kętrzyn
Ps.
Przepraszam, że piszę hecman z małej litery, ale w mojej klawiaturze nie ma dużego h.
Moja klawiatura uznaje zasadę: mały człowiek, mała litera. 16:11, 04.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ketrzyniakketrzyniak

0 0

A kto to jest Burmistrz 2018? Czyżby ten sam co Burmistrz 2014? Skoro uczciwy człowiek potrafi się przyznać do błędu, to niech Starosta przyzna się że popełnił błąd godząc się na zwierzchnictwo Hećmana i na ręczne sterowanie w Starostwie. 16:25, 04.08.2016


ketrzyniakketrzyniak

0 0

Co wy chcecie, dobry felieton. Lepiej kupcie sobie gazetę i przeczytajcie, a dopiero później komentujcie. 16:17, 04.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Burmistrz.2018.KetrzBurmistrz.2018.Ketrz

0 0

Naginanie faktów pod zadaną tezę to propaganda a nie felieton. 16:40, 04.08.2016


xyzxyz

0 0

To w następnym fekaliotonie Rypina przeprosi ? 17:14, 04.08.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@xyz@xyz

0 0

No nie wiem za co ma przepraszać. 18:05, 04.08.2016


krystiankrystian

0 0

Rypinie to należy podziękować, że napisał otwartym tekstem o bajce, którą w Kętrzynie karmi się wyborców. Pochwała należy się też Tygodnikowi Kętrzyńskiemu za to, że miał jaja ten felieton wypuścić. Inne media jakby okopane na pozycjach i albo liżą d... obozowi burmistrza, albo obozowi starosty, a prawda jest taka, że jedni drugich warci. 18:47, 04.08.2016


xyzxyz

0 0

I w końcu huta płaci czy nie płaci? 17:16, 04.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BednarskiBednarski

0 0

Przed konfliktem obu zwasnionych stron byli tacy który myśleli ze sa niezależni a za chwilę będą zbedni. Oba obozy sprawdzili lojalność każdy wobec siebie i okazało się ze czas zakończyć puste układy. 17:27, 04.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Krasiński?Krasiński?

0 0

Zawieszony. Zbędny? 18:01, 04.08.2016


Czytelnik TKCzytelnik TK

0 0

Zgadzam się z Twoją teza. Pan Rypina powinien napisać felieton o członkach PIS panu Kochanowskim i pani Prokop, którzy są w koalicji z każdym, kto da stołki dla nich i ich najbliższych. Tak postępują tylko bezideowi członkowie tej partii. Proponuję, by pan Rypina odniósł się do postawy swoich. Ale On swoich nie widzi, za to dobrze widzi innych.. 18:31, 04.08.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KrystianKrystian

0 0

Trudno żeby Rypina odpowiadał za Kochanowskich, Prokopów innych tegotypicznych obywateli. Sam jest poza układami i między innymi z tego powodu powinien być burmistrzem. 10:22, 07.08.2016


PawełPaweł

0 0

Rypina bardzo dobrze napisał. Równo przywalił w peeseluchów, a jeśli Kochanowski, czy Prokop czują się dotknięci, to niech wypiszą się z układu, złaszcza że ich rola jest zerowa w tym układzie. Jak w tym powiedzeniu, co przyczepiło się g..... do okrętu i krzyczy płyniemy. Jako zwolennikowi PiS nie odpowiada mi postawa Kochanowskiego i Prokopa. 15:41, 09.08.2016


PieciaPiecia

0 0

Jestem przekonany, że Rypina trafił w sedno. Widać to po komentarzach. Wielu jest tu obrońców Starosty, czemu się nie dziwię. Najbardziej w felietonie radnego dostało się PSL-owi i zauważyłem, że jego zwolennicy siedzą bardzo cicho. Bardzo dobre podsumowanie ostatnich dwóch lat w Starostwie Panie Radny. Tak trzymać 20:49, 04.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jak wygląda ukladJak wygląda uklad

0 0

Niedziolka nie ma zaplecza ani doswiadczenia politycznego .Ma korporacyjne -ale tam jakby poszedł w odstawke.Stąd jego obecność w polityce.Jeśli jest tak świetnym menedżerem to w szpitalu już powinno być lepiej. A jakoś nie jest.Krasiński polityczne szlify odbierał u Hecmana i wiele mu zawdzięcza. Niektórzy twierdzą że wszystko. Był murowanym kandydatem na vicestaroste- ale plany pokrzyzowal Jarosik po przegranej w gminie-Hecman postawil go do kąta .Kiedy tylko nadarzyla sie Krasinski odpłacił się Hecmanowi pięknym za nadobne ,ustawił się z PiS i połamał radnych startujących z listy PSL. I tak został ograny Hecman .Podobnie wobec Hecmana kiedyś zachował się Ryszard Nowik .Różnica jest jednak taka,że Krasiński jest niejako jego uczniem .I to zabołało.W"krzysztofowych kręgach "mówiło się o "żmiji wyhodowanej na własnej piersi" i inne podobnie emocjonalnie brzmiace rzeczy o zdradzie.Kto zna choc trochę włodarza i jego ludzi -ten wie o czym tu mówię. Jednym słowem szok.Towarzystwo już się zdazylo trochę otrząsnąć ale nie do końca. Tak zamieszanie wokół Jarosika wykorzystał Krasiński z Prokopem(wyrzuconym z Pup za czasow Niedziolki ktory był jeszcze w zgodzie z Hecmanem).Tak w przybliżeniu wygląda geneza obecnego układu w powiecie.Po drodze obraził się jescze Homza i Olenkowicz.Taki to scenariusz.Reżyseria jest gdzie indziej.Według niektórych rzeczywistym starosta jest Krasiński a Niedziolka jedynie starostą "nominalnym" będącym zakładnikiem Pisu czy" klanu Prokopow"-jak ktoś wyżej napisał, Pieniaka z Sld i Krasińskiego (chyba jeszcze) z PSL. Czas pokaże czy to prawda i co z tego wyniknie.Pan Rypina raczej zdaje sobie z tego sprawę i jego felieton rozumieć należy chyba tak,że nie neguje on istnienia samego konfliktu tylko zauwazanadmierne eksploatowananie tematu w mediach zamiast dyskusji o sprawach ważnych dla mieszkańców. 21:37, 04.08.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KrystianKrystian

0 0

Dokładnie tak. Radny wyraźnie napisał o tym, że media w koło maciek dywagują co nowego w PSL, a tematy ważne dla mieszkańców leżą odłogiem. Drodzy dziennikarze nie lansujcie więc już PSLowskich działaczy. Oni mają swoją partyjną gazetkę. Potwierdzam, że Rypina ma tutaj absolutną rację. 04:25, 05.08.2016


czytelnikczytelnik

0 0

Radni nie sa do obrażania tylko do reprezentowania woli spoleczenstwa. Obrazić to się my możemy na nich jak przestaniemy im ufać. Pogonić tą ukladową zbieranine niedouczonych biznesmenów aby nie przeszkadzali pracować uczciwym ludziom. 04:59, 06.08.2016


spokospoko

0 0

dlaczego miasto nie kosi rzeki ,rumcajs zabrania 23:59, 04.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miśmiś

0 0

Czyżby ktoś poczuł się oszukany? Po tych "niedzwiadkach ketrzynskich"? 16:56, 05.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nkenke

0 0

Zapewne sa urazeni bez_radni obu kręgów. Oni byli wysuniętym ramieniem i nakręcili konflikt. Jak powiezliby starostę byłaby im chwała za to, a gdy się nie udało chwała zostaje wśród kilku, którzy nie zostali Judaszami. 05:16, 06.08.2016


podatnikpodatnik

0 0

Szczwany Lis podał rękę do fotki bo nie wygrał. Dzięki temu że nie ma przegranego, obaj zachowują twarz. Media niby uwierzyly i my tez. Teraz tylko patrzmy jak farbowana wataha lisów pójdzie na przemiał razem z ogonami. Polityczka po ketrzynsku. Zawartość: mięso z lisa 80% wzmacniacz smaku, woda, przeciwutleniacz HK-e450, stabilizator NR-e500, substancja konserwujaca. 09:41, 06.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czytelnik TKCzytelnik TK

0 0

Panie Rypina. Nich Pan już skończy epatowanie internautów swoimi, dość mdłymi felietonami. Widać gołym okiem, że pan do polityki się nie nadaje. Nie ma pan tego "czegoś". A co do konfliktu. Otóż to nie jest konflikt pozorowany a faktyczny. Gdyby był pozorowany to np. pan Niedziółka nie mścił by się na swoich przeciwnikach. Przecież za zaangażowanie się np.radnego Olenkowicza na rzecz odwołania starosty, ten "doprowadził" do wypowiedzenia umowy na lokal w budynku Policji. Lokal funkcjonuje tyle lat i co, nagle Policja znalazła motyw, by Olenkowicza z niego wyrzucić. A co z pracownikami, którzy byli przez pana Olenkowicza zatrudnieni? Do pana Prokopa po zasiłek? A co z konsumentami? Czy ktoś się nad tym zastanawiał? Pan Olenkowicz powinien publicznie odsłonić kulisy tej sprawy, byśmy mogli poznać w jaki sposób polityka uprawiana przez ludzi nieodpowiedzialnych niszczy ludzki dorobek. Ten wpis dedykuję wszystkim, którzy uważają że pan Niedziółka to właściwy człowiek na właściwym miejscu. 12:24, 06.08.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KrystianKrystian

0 0

Przestań pierdzielić farmazony. Otwórz sobie budkę z zapiekankami i zatrudnij na 3/4 etatu tego swojego Olenkowicza. 15:15, 06.08.2016


segregationsegregation

0 0

Policja znalazla? Pewnie pewien ktos pewnie przydusil pewnego kogos aby ten pokazal gdzie jest jego miejsce jeśli zajmuje się żywieniem i odpadami. 09:38, 07.08.2016


stołowastołowa

0 0

To obiadkow z książki kucharskiej z poprzedniego ustroju już nie będzie? Kurde a takie są "dobre i tanie". Talerze pozyskane ze wszystkich restauracji miasta GS, Spolem, WSS itp. Szczególnie ta samoobsluga okraszona okrzykiem zza okienka "zrazy dwa razy!" jest zajefajna. Teraz ktoś "zainwestuje" dołoży te koszty do obiadu i bedzie może to samo za 20zl. 14:35, 08.08.2016


Czytelniczka TKCzytelniczka TK

0 0

Słabo czytasz TK. Dużo osób twierdzi, że felietony Radnego są super. A ten to według mnie najlepszy. Obnaża naszą lokalną politykę. I jak ktoś już zauważył PSL milczy. 13:38, 06.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Moim zdaniemMoim zdaniem

0 0

Również i moim zdaniem, ten felieton jest właśnie najlepszy. Potwierdza to ożywiona dyskusja. Pozdrawiam. 15:28, 06.08.2016


@CZYTELNIK TK@CZYTELNIK TK

0 0

A może ktoś wreszcie przyjrzał się w jaki sposób zalatwiane byly umowy dzierżawy (uzyczenia) lokali kolegom partyjnym poprzedniej władzy? i stąd te zaangazowanie w obalenie starosty (dla dobra społeczeństwa)? Kto wie może inspiratorem tego sprawdzenia był odwieczny przeciwnik aby zamieszać w kociolku? 14:45, 06.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahahahahahahahahahahahaha

0 0

najciekawsze, że najbardziej w ten pozorowany rzekomo konflikt uwierzył redaktor majkrzak. bo tylko on atakuje hećmana i układa się z wicestarostą.
ale we wstępniaku umiejetnie "naprowadza" na felieton radnego Rypiny jak gdyby nigdy nic ;)
działki już po raz kolejny zajęły prawie 3 strony (wstęp + artykuł + kundelik), (mimo wszystko najlepszy, choć nierzetelny) felieton radnego, no a reszta gazety do bani... weź się pan do roboty, bo czytelnicy coraz bardziej zajmują się jednym artykułem, którego zresztą autorem jest ktoś inny... 15:36, 06.08.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

to faktto fakt

0 0

Rypina lepiej umie pisać niż pan redaktor. :-) 17:53, 06.08.2016


ElaEla

0 0

Nie zgodze się. Tygodnik Kętrzyński to dziś najlepsza gazeta w powiecie. Jeden artykuł? Co za bzdura! Jest też m.in. o tym że Hecbruk planuje zatrudnić kolejnego PSLowca i że kolega Hecbruka kombinował z godzinkowcami. No ale ty jako przydupas Hecbruka nie możesz być z tych informacji zadowolony... 07:45, 07.08.2016


HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

0 0

Jest też o radnych od Hecmana co podejmują debilne uchwały - tak ta gazeta jest do bani bo jako jedyna nie boi się o tym napisać 08:59, 07.08.2016


123123

0 0

Dopóki huta płaci to może bawić się w dziennikarza 16:45, 06.08.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

@123@123

0 0

A kogo to obchodzi kto mu płaci? Ważne,że jest to jedyna gazeta, która pisze prawdę i nie jest na usługach wodza. 08:50, 08.08.2016


@HAHAHAHA@HAHAHAHA

0 0

Odnoszę wrażenie, że do tej pory byłeś oszukiwany przez ludzi, którzy podejmowali decyzje, czy to w Twojej pracy, czy może w urzędach. To że trafiłeś na takie osoby nie oznacza, że wszystkich należy mierzyć tą samą miarą. Ja potwierdzam, że Rypina jest otwarty na różne sprawy, bo miałem z nim do czynienia wielokrotnie w różnych przedsięwzięciach i się nie zawiodłem. Skoro masz wątpliwości to proponuję żebyś do niego zadzwonił, to się przekonasz jakim jest człowiekiem. Telefon dostępny jest na stronie radnego. 15:18, 13.08.2016


zdumiony wpisem HAHAzdumiony wpisem HAHA

0 0

To uczciwość Radnego Rypiny jest wadą? Panie HAHAHAHA chyba zbyt długo przebywałeś na słońcu? Skontaktuj się lepiej z lekarzem. 18:31, 13.08.2016


klaudiaklaudia

0 0

Za panem Rypiną przemawiają fakty. Uważam, że Kętrzyn potrzebuje takiego burmistrza i w ogóle uczciwych polityków i urzędników. 14:46, 09.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzychookrzychoo

0 0

Czy tradycyjnym zwyczajem Redakcja zamieści w końcu na portalu cały felieton? Nie każdy ma możliwość kupienia gazety z prostej przyczyny - praca i pobyt przez 6 dni w tygodniu poza Kętrzynem. Dziękuję. 15:06, 09.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzesławaCzesława

0 0

Ta fotka przedstawia obu włodarzy krótko po wybraniu starosty, wiec nie bądźcie tacy pewni ze konflikt zażegnany publicznie, hahahee 09:25, 11.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

0 0

Cwaniaki kombinują jak tylko utrzymać się przy korycie. Przeczytałem całość. Nic dodać ,nic ująć. Bardzo dogłębna analiza całej sytuacji politycznej w Kętrzynie. Brawo Panie Rypina. 15:05, 12.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

waldekwaldek

0 0

Chyba najlepszy z felietonów Radnego Rypiny. Podzielam pogląd przedmówców i jestem zdania, że Pan Rypina powinien ubiegać się o stanowisko burmistrza miasta. Z korzyścią dla nas wszystkich. 15:47, 12.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@waldek@waldek

0 0

sam Rypina miasta nie zbawi to raz, a dwa - chcesz żeby płacił firmom z zewnątrz przed każdą podjętą decyzją? na razie robi to, bo już inwestuje w kampanię wyborczą, ale co jak wygra? i z kim będzie rządził? nie twierdzę, chłopak nie jest zepsuty i głupi, ale sam sobie z tym burdlem nie poradzi 17:01, 12.08.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

klaudiaklaudia

0 0

Dużo racji, ale trzeba dać mu szansę, bo to już chyba jedyna szansa na ratunek dla naszego miasta i dla nas. Myślę, że powinniśmy go poprzeć bez względu na poglądy polityczne i pozwolić porządzić powiedzmy przez dwie kadencje po kolei. Stracić już bardziej Kętrzyn nie może, a zyskać kto wie. 17:53, 12.08.2016


ketrzyniakketrzyniak

0 0

Rypina najlepszy kandydat na burmistrza!!!!!!!! 15:07, 16.08.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kot prezesakot prezesa

0 0

I tak wyglądają komentarze. Pisze może Rypina, jego żona, V-krzak i kot prezesa. A tyle komentarzy hahaha 17:34, 29.08.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Burmistrz.2018.KetrzBurmistrz.2018.Ketrz

0 0

Kot "prezesa hecyka" pilnuje aby myszy nie zjadły zboża?
Pamiętaj kocie,
że historia lubi się powtarzać.
Myszy zjadły Popiela
więc zjedzą też "p.... hecyka" 21:10, 29.08.2016


KrystianKrystian

0 0

Lepszy kot prezesa, niż piesek burmistrza. :-) 12:48, 05.09.2016


KrystianKrystian

0 0

Kocie prezesa, nie zakrzyczysz rzeczywistości. Rypina obrasta w siłę, a twój Hećman w tłuszcz. Kętrzyn będzie głosować na Rypinę, bo ma już dosyć oszukiwania we własnym mieście przez obcych. Dosyć wyciągania naszych pieniędzy na dworce, bazary, czy obsralisy na których inni zarabiają kosztem Kętrzyna. Dosyć tego!!!!!! 12:59, 05.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%