Zamknij

Petarda na konferencji starosty! Jest wniosek do wojewody o powołanie komisarza

12:41, 28.04.2017 Aktualizacja: 13:24, 28.04.2017
Skomentuj

Podczas zwołanej dziś (28 kwietnia) konferencji prasowej, Ryszard Niedziółka, starosta kętrzyński, poinformował o złożeniu wniosku do wojewody warmińsko-mazurskiego o powołanie komisarza dla Powiatu Kętrzyńskiego. To efekt ciągłych nieporozumień w radzie powiatu.

 

- Grupą ośmiu radnych zdecydowaliśmy się odpowiedzieć na destrukcyjne działania jedenastu radnych, wspieranych przez szefa lokalnych struktur PSL i jednocześnie burmistrza Kętrzyna - powiedział Ryszard Niedziółka. - Dla dobra powiatu kętrzyńskiego wystąpiliśmy do wojewody o zawieszenie organów powiatu i ustanowienie komisarza rządowego.

Jako argumenty tej decyzji starosta wskazał blokowanie wielu inicjatyw, jak choćby pamiętny zakup samochodów ze środków PFRON, nieudzielenie absolutorium zarządowi powiatu czy uniemożliwienie uzupełniania składu zarządu.

- Radziliśmy sobie z tym wszystkim, ale ostatnie działania, na czele z nieuchwaleniem budżetu, sparaliżowały powiat - dodał Ryszard Niedziółka. - Dziś nie możemy realizować podstawowych zadań związanych z inwestycjami, szczególnie jeżeli chodzi o szpital, drogi, szkolnictwo czy odbudowę basenu. Na taką sytuację nie możemy już dłużej się godzić.

Starosta dodał też, że złożenie wniosku to tylko rozpoczęcie procedury i na decyzję wojewody trzeba jeszcze zaczekać. Sam dokument jest bardzo "pojemny" i mieści się w standardowym segregatorze.

- Chyba jeszcze nigdy w Polsce organ wykonawczy, jakim jest zarząd powiatu, nie składał wniosku o ustanowienie komisarza - powiedział Michał Kochanowski, powiatowy radny i były już członek zarządu. - Ale nie było też chyba takiej sytuacji, w której rada myli swoje kompetencje.



Argumentując swoje słowa radny wskazał na brak szacunku ze strony większości radnych wobec wyników demokratycznych wyborów. Ma to się przejawiać np. tym, że opozycyjna "jedenastka", nie posiadająca wystarczającej mocy do odwołania starosty, podejmuje działania, które zdaniem radnego godzą w powagę samej rady, ale również przeszkadzają w sprawnym funkcjonowaniu powiatu.

- Opozycja ma swoje prawa, ale takich sytuacji, jakie mają miejsce w tej kadencji, nigdy jeszcze nie było - dodała Teresa Prokop, która mandat radnej sprawuje już czwartą kadencję. - Wszystko jest na "nie", tylko po to, aby sparaliżować pracę powiatu.



Michał Krasiński, wicestarosta kętrzyński, określił zaistniałą sytuację jako wyjątkową. Jego zdaniem działania grupy ośmiorga radnych, w której sam się znajduje, prowadzą do uniknięcia tragedii.

- Bez możliwość rozpatrzenia leżą wnioski o dofinansowanie szpitala - powiedział Michał Krasiński. - A to już wiąże się z zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców powiatu kętrzyńskiego.



Wicestarosta stwierdził też, że ośmioosobowa grupa wnioskodawców, do której on sam należy, nie czuje się "przyspawana do stołków". Oddanie władzy grupie "opętanej manią władzy" uważa jednak za niebezpieczne.

Robert Majchrzak

 

Zdjęcie: W grupie wnioskującej o powołanie komisarza w Powiecie znaleźli się: Andrzej Sobczak, Waldemar Kuczyński, Teresa Prokop, Alicja Kamińska, Michał Kochanowski, Ryszard Niedziółka, Jarosław Pieniak i Michał Krasiński. Fot. Robert Majchrzak

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(152)

ObserwatorObserwator

0 0

To już ostanie podrygi.Agonia.Amen. 13:39, 28.04.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ellektryk wysokich nellektryk wysokich n

0 0

ŚMIERĆ W SZPITALU ! Nieudacznik-sprzedawczyk leniwy jak stara robaczyca chce być komisarzem? Nie radzi sobie - w szpitalu Piotr T. - faworyt Niedziółki wycina zdrowe śledziony żeby ukryć błędy lekarskie? Zacznie się zabawa! Nie pomoże Wojewoda, nie pomoże ks. Orłowski! 14:40, 28.04.2017


xx

0 0

Rysiu daj spokój, żle wyglądasz. Coś Cię gryzie ? Niech młodzi walczą ! 10:04, 30.04.2017


WyborcaWyborca

0 0

Żądza władzy i stanowisk zaślepiła towarzystwo Krasińskiego,Niedziolki i Prokopów?.Zdają sobie sprawę że w nowych wyborach stracą władzę w powiecie a w ten sposób przy wyznaczeniu komisarza przez PiS mają nadzieję zachowania stolkow choć stracili większość i zaufanie.Wstyd.A miała by być dobra zmiana. 18:37, 01.05.2017


reo

AnderAnder

0 0

Brawo panie Starosto. Mamy nadzieję, że Pan będzie tym komisarzem 14:09, 28.04.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tytmenk,Trawiński,ŚmTytmenk,Trawiński,Śm

0 0

Mamy fajne zarobki ! MASA KASY dla lek. Piotra Troski. Chirurgia przestała się finansować ! Rysiu musisz być komisarzem - potrzebna SZYBKA KASA dla szpitala. Zagrożone są NASZE zarobki - a obiecałeś !!! Mówią, że jesteś leniwy jak STARA ROBACZYCA- to nieprawda - jesteś leniwy jak ROBACZYCA, ale nie stara. Wojewoda ci pomoże jak trochę poleżysz pod drzwiami - może jakoś przełknie to, że jesteś SPRZEDAWCZYKIEM - takich nikt nie lubi. Nie daj się obrażać, broń się jak masz jakieś jajko, policja cię w tym nie wyręczy. DUŻA-SZYBKA KASA dla szpitala bo przegrasz wybory !!! 07:14, 29.04.2017


Tytmenk,Trawiński,ŚmTytmenk,Trawiński,Śm

0 0

Rysiu pamiętaj - szybka kasa dla szpitala, bo zagrożone jest NASZE FAJNE życie ! Wojewoda to zrozumie, swój chłop ! 08:19, 29.04.2017


PiotroskaPiotroska

0 0

Lek. Piotr Troska ma fajny kucyk. Ciekawe cz bierze ? 12:14, 29.04.2017


gsdgsdgsdgsd

0 0

HEĆMAN KIEDY NA RYBY DO PRZYSTANI POJEDZIEMY??????????????????????? 14:18, 28.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gsdgsdgsdgsd

0 0

MAM NADZIEJĘ, ŻE NA OTWARCIE ZAMÓWISZ U DEGÓRSKIEGO KILKA DARMOWYCH AUTOBUSÓW, BY ZWYKLI MIESZKAŃCY TEGO MIASTA MIELI OKAZJĘ ZOBACZYĆ JAK OSOBIŚCIE RYBY ŁOWISZ!! :) 14:21, 28.04.2017


KobraKobra

0 0

Brawo, Brawo Panie Starosto 14:38, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MańkaMańka

0 0

Dobre posunięcie Panie Starosto! Brawo i trzymam kciuki 15:09, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

no nameno name

0 0

I znowu psl w centrum uwagi. CHUJ z wami wszystkimi. Amen. 15:32, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeresaTeresa

0 0

To przemyślane działanie. Chłop.z wojewodą zrobią swoje 15:48, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do koryta sie pchajądo koryta sie pchają

0 0

jak świnie ,pracować się nie chce nierobom forsę kraść poza tym nic w mózgach nie maja 15:56, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyranozaur5585@onet.tyranozaur5585@onet.

0 0

Każdy choć odrobinę honorowy facet jak sobie nie radzi to się podaje do dymisji, ponad to zwracam uwagę, że takie działanie doskonale się wpisuje w metody PIS walki z samorządami. Dodatkowo nie mają pojęcia w jakich okolicznościach można odwołać Radę bo póki co to Nie(udacznik)dziółka z panią "księgową" łamią prawo i uchwały Rady powiatu. Co do segregatora to już zastrzeżenia RIO były na kilka stron i jak się okazało to Pani skarbnik gęsto się tłumaczyła ze swej niekompetencji. Nic nie potrafią to niech odejdą i dadzą pracować innym. 16:07, 28.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@tyranocośtam@tyranocośtam

0 0

No właśnie niech w końcu dadzą spokojnie pracować Hećmanowi bo chłop się wykończy przez te podchody, manipulacje, nagonki itp...ileż można....tyle wysiłku i pracy nad parszywą jedenastką a efekt marny...jedenaście ich a jakoby nikogo nie było 16:59, 28.04.2017


RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Tyracośtam lepiej sprawdź pampersa bo chyba coś tam nieładnie pachnie
Jak mawiał klasyk ".........złapał Kozak Tatarzyna a Tatarzyn za łeb trzyma....." Nie udała się majówka dla naszego estety 17:49, 28.04.2017


JAROSŁAWJAROSŁAW

0 0

Boże co teraz zrobi HITLER?OBY nic nie zrobił ewie jeszcze niczego sobie kochanica a 9 maja tuż tuż!!Dyktatorze Kętrzyński-Mordochlapie ratuj naszą jedenastoosobową RZESZĘ. 16:11, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadekRadek

0 0

Brawo Panie Starosto,super,petarda,wreszcie.Panie Wojewodo prosze wniosek zatwierdzic, tego oczekujemy My Mieszkancy Powiatu!!! 16:33, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

Znalazłem w internecie opowieść o królu Salomonie,który roztrzygnąć musiał do kogo będzie należało dziecko do którego przyznawały sie dwie matki.Myślę,że Pan wojewoda będzie miał ciężki orzech do zgryzienia.Moze stanie sie cud. 16:57, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ellektryk wysokich nellektryk wysokich n

0 0

PRZEKRĘTY NIEDZIÓŁKI ?? To nie petarda tylko śmierdzące bąki z siarką po starych jajkach świątecznych. Przekręty w szpitalu z elementami korupcji wyjdą bokiem Niedziółce - sprzedawczykowi. Niszczą chirurgię - MASA KASY dla " Rysia & pesele" - trzeba to zakończyć.! 17:07, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaa

0 0

Michał wracaj do Wojewódzkiego Funduszu u nas jest bardzo fajnie. 17:21, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiozklanuRysiozklanu

0 0

HJM dlaczego milczysz larum grają a ty milczysz - przecież tobie na niczym nie zależy z tego co się kiedyś chwaliłeś to masz tylko garaż a może czekasz na wytyczne przekaz dnia jeszcze nie dotarł ? przyznaj się ? czyżby sytuacja przerosła twojego guru ?
Super posunięcie Panie Starosto tak trzymać 17:38, 28.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HJMHJM

0 0

Bardzo Cie Rysiuzklanu przepraszam. Nie milczałem lecz po prostu nie zaglądałem na stronę i o desperackim posunięciu pana Niedziółki nie wiedziałem. Słusznie napisał pan Redaktor: to była petarda - dużo huku i nic poza tym. Widać pan Niedziółka znowu nie odrobił lekcji i nie zapoznał się z ustawą o samorządzie powiatowym. Wojewoda nie zawiesza organów rady powiatu i nie ustanawia komisarza. Jednak wniosek jest słuszny i wojewoda powinien wystąpić z wnioskiem do prezesa rady ministrów o zawieszenie ale zarządu powiatu gdyż ten nie chce współpracować z radą powiatu. Mimo, że teraz w naszym Państwie wszystko jest możliwe ale co by to było gdyby każda mniejszość domagała się zawieszenia rady bo tak im się chce. Więc nie grają żadnego larum. To rzeczywiście była tylko petarda. Zachęcam do czytania ustawy o samorządzie powiatowym. Pozdrawiam serdecznie. Rysio z Klanu umarł chociaż tak często mył ręce. 19:10, 28.04.2017


BerciaBercia

0 0

Świetne posunięcie
Cała rada z zarządem​ na czele wyleci na zbity pysk za swoje rządy. Może wreszcie pracownicy dostaną kilka złotych podwyżki na którą czekają od pamiętnego 2014 roku. 17:41, 28.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KrystynaKrystyna

0 0

Pracownicy w tym wszystko to Pikuś. Szkoda mi ich większości bo nie wszyscy są powiązani z układami. Przeżywają każde nieudolne ruchy szefostwa bo to może grozić redukcja. Najgorsze że szefostwo sądzi ze im życie ratuje dając pracę w takim cyrku a to wręcz odwrotnie ten cyrk wykończyć moze. Mordas to był gość! 06:22, 29.04.2017


RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Masz rację Dorotko tylko czy to by było dobre dla Powiatu ? Wątpię Ale Nasz Starosta utarł nosa super prawnikowi Gratulacje panie Starosto 17:43, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmenAmen

0 0

To żadna petarda, a jedynie cwana ucieczka do przodu. Ale ten zabieg tez nie pomoże, bo cała rada robi pośmiechowisko i ludzie nie zagłosują na nikogo tych bezradnych. Jedni bezradni, bo nie potrafią poradzić sobie z opozycją, a więc sa słabi, drudzy bezradni, bo nie wiedzą co z sobą zrobić i nie mają swojego zdania. A najciekawsze jest to, że zaraz koniec tej kadencji i takie "petardy" jeszcze bardziej ich wszystkich pogrążają 17:50, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Bercia piewszy raz Ciebie popieram . A sokolica aż ręce złożyła 17:54, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KętrzyniakKętrzyniak

0 0

Nie ma się co cieszyć z wniosku w sprawie powołania komisarza. Wniosek jest świadectwem, według mnie, braku zdolności negocjacyjnych przede wszystkim starosty pana Niedziółki do tzw. dogadania się z większością rady i podjęcia próby naprawy sytuacji. Myślę, że pan starosta nie posiada lub nie potrafi iść na pewne kompromisy. To po pierwsze. Po drugie, zastąpienie organów powiatu komisarzem to nie jest taka prosta sprawa. Art. 84 ustawy powiatowej określa kiedy może do tego dojść. Zgodnie z nim najpierw rada zostanie wezwana do odniesienia się do zarzutów wnioskodawcy, a następnie do niezwłocznego przedstawienia programu poprawy sytuacji. Wobec tego ostateczna decyzja pani premier podjęta zostanie po ocenie programu naprawczego. Z pewnością wniosek otwiera taką drogę. Myślę, że obie strony się okopały na swoich pozycjach. W dzisiejszej politycznej sytuacji wniosek , według mnie, jest ruchem przemyślanym przez pana starostę i radnych PiS bo oni wiedzą, że pójście na pewien kompromis może oznaczać poważne przemodelowanie w układzie sił, a to może z kolei oznaczać, że najbliżsi radnych np. PiS będą musieli opuścić stołki itp. a składając taki wniosek mają nadzieję, że komisarzem może zostać np. pan Niedziółka, lub ktoś z PiS, a to dla obecnych radnych PiS będzie dobra wiadomość, bo pan Prokop dalej będzie dyrektorem PUP, pan Pieniak dalej będzie w PUP, a najbliżsi niektórych radnych nie stracą posad w jednostkach powiatu. Szkoda, że pan Niedziółka nie przemyślał, na przykład, dogadania się z większością rady i podjęcia próby przemodelowania np. zarządu, albo w imię dobra powiatu rezygnacji z funkcji starosty. Pytanie dlaczego nie? Jeżeli to miałoby poprawić i znormalizować sytuację to trzeba było rozmawiać i jeżeli zajdzie konieczność opuścić stanowisko. Coś jednak mi się zdaje, że wizja "komisarzowania" przysłoniła komuś wizję porozumienia. Tak kochani wyborcy powiatu. Chcieliście PSL u władzy, to ich macie. 17:59, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Kętrzyniak kpisz czy o drogę pytasz kto z kim ma się dogadywać ? Z Mordasiewiczem nie można z Niedziółką nie można to z kim można ? a z sokołem można cyt. " Tak kochani wyborcy powiatu. Chcieliście PSL u władzy, to ich macie....." a ja dodam że nie tylko w Powiecie ale i w mieście mamy PSL 18:10, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zgroza aka rewolucjazgroza aka rewolucja

0 0

Widze, ze pewien scenariusz i w tej wiejskiej potupaji na dobre zaczal sie rozgrywac. Ciekawe o tyle jest to, ze ma sie wrazenie jakby wokol byla jakas nicosc, ale to raczej cos tymczasowego aczkolwiek troche to raczej potrwa na co nawet niektore naoczne rzeczy na to wskazuja.
Sami widzicie powoli spelnia sie bardzo znana wizja. Choc nie powiedziane, ze dla kazdego skonczy sie to jedynie koncem (bez wzgledu na to co to moze/mogloby oznaczac). To nie tylko jakies bitwy o stolki itd to jedynie jest tlo a w sumie ostatnio bylem czesciej w nke. Sioedzialem na przystanku i miedzy soba gadali ludzie o tym, ze pewne rzeczy to plagi stanowia itp. A to dziwne nieoczekiwane zajscie z tym calym komisarzem to wyglada mi troche na wzor slynnej bitwy ostatecznej (bo synonimme tego to jest bez cienia watpliwosci).
Serio czasem tez zastanowcie sie w podobny sposob i nie ukrywam, ze sam tak powazniej sie zastanawiam nad tym co juz napisalem i nie tylko. Sam w co niektorych, ktorych znam na co dzien i nie tylko, widze cos nie tyle zepsutego co pustego, martwego, proznego itp itd. Tak sobie pomyslcie teraz co gorsze to co tuz przed chwila napisalem czy wizja totalnego zniszczenia? Szczerze to nie wiadomo bo w zasadzie kazdy i tak bedzie wolal jedno lub drugie. Ale chodzi mi o to, ze to juz sie dzieje. I jedynie stwierdzam fakt. Co do siebie samego na razie wiem tylko tyle, ze bedzie to proba czasowa. Gdy to minie to okaze sie, ze dalem rade wytrzymac. A jak u innych co i jak to nie ma sensu by sie w to zaglebiac (choc czasem jest to te pare osob i tu o jednych bardziej sie czasem pomysli a o innych juz nie tak czesto) 18:33, 28.04.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JanzmazurJanzmazur

0 0

Co Ty tam bredzisz ? 19:31, 28.04.2017


EwaEwa

0 0

Pierdu pierdu panie zgroza póki co to używaj polskich znaków a nie Cyrylicy 07:05, 29.04.2017


RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Zgroza ty wiesz co masz zrobić ! ! ! tylko uważaj na skutki uboczne 07:09, 29.04.2017


franekfranek

0 0

Wg mojej oceny to w kraju demokratycznym jest tak, że w sytuacji kiedy zarządzający utracą zdolność zarządzania składają rezygnację i następuje rekonstrukcja rządu czyt.( samorządu). Taką sytuację mieliśmy w momencie kiedy PiS utraciło w 2007r możliwość rządzenia i oddało władzę. Podobnie powinno być i w tym przypadku jeśli Zarząd Powiatu utracił zdolność rządzenia powinien się poddać do dymisji i dać możliwość utworzenia nowego Zarządu. Jednak jak ktoś wcześniej zauważył nie chodzi tu o dobro mieszkańców lecz o możliwość utraty posadek ( szczególnie przez jedno ugrupowanie polityczne. które poobsadzało swoich ludzi w różnych jednostkach). Próba zniesławienia, poniżenia oraz nazywania 11 radnych niebezpiecznymi przez Pana Krasińskiego pokazuje, ze własnie boi się ta 8 -ka utraty stołków i są do nich przyspawani. Jestem zwykłym mieszkańcem tego powiatu i apeluję do mniejszości aby dała szansę większości a nie pokazywała swoją słabość i bezradność. I tak jak mówi stare przysłowie, że ta mniejszość są jak psy ogrodnika sami nic nie robią i większości nie chcą dać szansy by mogli pokazać na co ich stać.... 18:42, 28.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanzmazurJanzmazur

0 0

Ja też jestem zwykłym mieszkańcem tego powiatu i apeluję do mniejszości aby trwała i nie poddawała się w imię dobra mieszkańców . Na co stać większość widać w mieście które kurczy się w zastraszającym tempie i kwiatki nie przyciągają inwestorów chyba że nazwiemy inwestorami tych pracujących w pomarańczowych kamizelkach ramach prac interwencyjnych . 18:57, 28.04.2017


gogigogi

0 0

Petarda? Średni bąk raczej. Przede wszystkim większość w radzie ma tzw.opozycja. Więc jeżeli mówić o szanowaniu woli wyborców, to starosta powinien podać się do dymisji. A sam wniosek, to sukces tylko pisu. Bo chyba nikt nie ma wątpliwości, z jakiej partii będzie komisarz?!? 19:08, 28.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

To samiutko pomyslałem,że to już jest ukłon w stronę pisu.Szkoda mi wice Starosty,bo to co robi to aż emanuje samorządowością,że tak powiem.Co by nie bylo ten Pan zajdzie daleko choć droga Go czeka nie łatwa. I tego Mu Życzę jako Mazur Warmiakowi. 03:37, 29.04.2017


ObserwatorObserwator

0 0

W ten sposób prawdopodobnie PiS i SLD utrzyma władzę do końca kadencji.Nie zmieni się nic.Ci którzy poobsadzali urzędy będą trwać.Niedziolka będzie komisarzem a Krasiński np.sekretarzem.Nie wierzę,że honorowo odejdą. 19:25, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WidzWidz

0 0

Brawo , Brawo Panie Starosto to jest robota . Może w końcu ludzie będą mieli drogi , wyremontowany basen i wiele innych potrzeb ludzkich zostanie zrealizowanych , bo samochody dla niepełnosprawnych mimo sprzeciwu opozycji jednak udało sie kupić. 20:07, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlaOla

0 0

Za diety tych 11 Pachołków bardzo dużo będzie można zrobić. 20:09, 28.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@ola@ola

0 0

Dokładnie tak 12:28, 30.04.2017


Brawo brawo brawoBrawo brawo brawo

0 0

Brawo Panie Starosto!!! Brawo Państwo radni, którzy świadomie rezygnują ze swoich diet i solidarnie stoją przy boku Pana starosty. Udowadniacie, że nie jesteście tam wyłącznie dla kasy. Będziemy o tym pamiętać. Jestem pewna, że bez tej podłej 11 zacznie się lepiej dziać w powiecie. 22:39, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BerciaBercia

0 0

"dobry menadżer" to ten, który wykazuje empatię, potrafi zarządzać, inwestować, przewidywać, dogadywać i dbać o swój zespół (pracowników). A tu ani tego, ani tamtego.
Tak więc obok "dobrego gospodarza", mamy też "dobrego menadżera" :-) 04:56, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HenrykHenryk

0 0

Ulizany ile kwitów w ręku trzyma. No nie do pomyślenia że to wszystko przegaladnal nie wspina ze rozumie 06:16, 29.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EwaEwa

0 0

Heniu nie każdy może być taki bystry jak Ty. 06:18, 29.04.2017


HenrykHenryk

0 0

Jego wypowiedzi w mediach raczej o tym świadczą a teraz pod pachą teczkę wziął chyba żeby to nosić. 06:27, 29.04.2017


HenrykHenryk

0 0

Milczacych tu sporo : ) 06:55, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwaEwa

0 0

Powiem Ci na uszko tak szczerze wolę milczącego Pana Starostę niż nieświeży oddech twojego guru 07:02, 29.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HenrykHenryk

0 0

To musiamusiałaś być blisko niego ze oddech czułaś 23:01, 30.04.2017


JanJan

0 0

Dla 8 radnych chodzi przede wszystkim o koryto. To taka demokracja ma być Panie Krasiński i NIedziółka? A kto rządzi w powiecie PIS , SLD i zdrajcy z PSL? 07:08, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Jak w pigułce widać demokrację i samorząd w wydaniu PiS. Nieważne jak nieważne z kim byleby rządzić. Nie jest tak jak wam się wydaje,że wyrzucicie wszystkich którzy wam nie potakują .Nic dobrego z tego nie będzie. Układ z SLD wyjdzie bokiem. 07:45, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Widzisz Panie Obserwator od demokracji do anarchii jest jeden mały krok ale w wydaniu Pana Starosty jakoś mnie to nie martwi. Bardziej mnie martwi demokracja w wydaniu Burmistrza i co ty na to panie od pigułek ? 07:59, 29.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Martwi i jedno i drugie. Pozdrawiam i Klan i Rysia. 08:55, 29.04.2017


rozsądnyrozsądny

0 0

Pan Krasiński użył w stosunku do opozycji określenia "Ludzie chorzy na władzę". I kto to mówi? Ten, który dla władzy wypiął się na ludzi, z którymi szedł do wyborów, wypiął się na swoją partię. Który dla władzy tkwi w mniejszościowym układzie i zaciemnia wyborcom oczy, że nie poda się honorowo do dymisji, by władza nie poszła w ręce tych złych z parszywej jedenastki. Tratatata. Panie Krasiński, bo ten scenariusz - dymisja- spowodowałby wyautowanie Pana i koniec z brylowaniem i apanażami. Zostałby Pan na lodzie. 08:59, 29.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AntekAntek

0 0

Niestety - petarda to za mało aby oderwać dupy od stołów (sic) 09:13, 29.04.2017


RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Powinien dostać medal za odwagę że wypiął się na prawdziwego szkodnika. 09:17, 29.04.2017


JanikJanik

0 0

Tak. Krasiński to aktor jednego sezonu. Kolejne rozdanie będzie bez niego, więc niech chapie jak najwięcej i upaja się władzą dopóki może 09:12, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KętrzyniakKętrzyniak

0 0

Panie Redaktorze Majchrzak. Ponieważ ma pan bardzo dobre relacje z obecnym zarządem powiatu proszę opublikować wniosek zarządu. Nie tylko chcielibyśmy, ale mamy prawo poznać argumenty, jakie zawarł w nim zarząd powiatu . Dopiero wówczas można pokusić się o w miarę obiektywny komentarz. Wreszcie życie samorządowe jest jawne. 09:25, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiozklanuRysiozklanu

0 0

A ja tam nie jestem ciekawy każdy argument który pozwoli odblokować chory układ jest dobry dla powiatu panie Kętrzyniak.Jesteś taki ciekawy to poproś o to samo twojego guru jakoś tam zasłaniają się tajemnicami spółek i nikt nie wie co ile i za ile. 09:40, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Coś niebywałego i totalnie kompromityjącego wszystkich uczestników tej hucpy. Gdyby mieli za grosz honoru natychmiast zrezygnowaliby ze swoich mandatów i urzędów. Mam tylko nadzieję, że mieszkańcy powiatu zapamietają te osoby i nie obdarzą ich zaufaniem w najbliższych wyborach samorządowych. Praca w samorządzie to przede wszystkim dbania o dobro wspólnie a nie własne lub powiązanych njprzeróżniejszymi interesami kumpli, krewnych, powinowatych i jeszcze innych bliżej nieokreślonych więzi dających dostęp do, brzydko tak mówić, do koryta samorządowego. Wstyd i kompromitacja na całą Polskę. 11:34, 29.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Wiesz co drogi mieszkańcu to w mniejszym stopniu dotyczy powiatu a w dużo większym naszego kochanego miasta. Tam nasi kochani radni przegłosują budowę piramidy,przystani albo jeszcze bardziej światłych pomysłów naszego włodarza. Ciekaw jestem kiedy się zajmą sprawą TBS-u i tego co tam się dzieje pod zarządem "namiestnika" z Olsztyna 13:00, 29.04.2017


zbychzbych

0 0

Panie wice Starosto jak udało sie Panu odnowić kawałek drogi pod Reszlem.Więc właśnie coś tu sie nie klei,że opozycja robi wszystko aby torpedować fajne pomysły. 12:53, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej DrelichowskiAndrzej Drelichowski

0 0

I znowu ta sama śpiewka. Zła jedenastka i dobra ósemka. 11 kretynów i 8 mędrców. Czarne i białe. Praca w biznesie nie uczyniła Starostę mistrzem porozumienia. Szczycenie się posiadaniem umiejętności " zarządzania zasobami ludzkimi " okazały się brakiem zdolności komunikacji interpersonalnej. 13:25, 29.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Masz Andrzeju rację, drugi taki manager i specjalista od zarządzania zasobami ludzkimi pracuje w szpitalu. Obaj kilka lat temu zarządzali zasobami w elektrowni czy elektrociepłowni Ostrołęka. Zarządzali, zarządzali.. i wrócili do Kętrzyna. 17:22, 29.04.2017


MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Drogi RYSIOZKLANU, sprawa dotyczy powiatu a nie miasta i to ona podlega naszym ocenom i komentarzom. Ucieczka od tematu poprzez zajmowanie sie innym zagadnieniem jest dość znana metodą w dyskursie publicznym. Stosują ja osoby, które albo pochodzą z tego otoczenia albo są w jakiś sposobób z nim związane. Abstrahując jednak od przyczyn Twojej ucieczki i kierowania dyskusji na zupełnie inny tor, niepodlega dla każdego trochę myślącego i znającego funkcjonowanie samorządu, że mamy do czynienia z ludzmi, którzy ani przez moment nie powinni decydować o sprawach powitowej wspólnoty, bo poprostu, moim zdaniem, nie mają do tego żadnych kompetencji. Dla nich bowiem ważniejsze są jakieś wzajemne animozje, pretencje, ambicje bądź nawet nad wyraz rozbudowane ego, a nie sprawy tzw. zwykłych luidzi. Tyle i aż tyle. 13:32, 29.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanzmazurJanzmazur

0 0

Drogi Mieszkańcu muszę Ciebie zmartwić MASZ RACJĘ smutne ale prawdziwe. Niedawno oglądałem program o kryzysie koreańskim.Senatorowie kraju jakim są Stany Zjednoczone mają 100 Senatorów i tak pomyślałem ilu jest u nas. 17:56, 29.04.2017


zbychzbych

0 0

Pan Kalisz dawał rade PO aby sie wyciszyć i nie mieszać się w żadne układy a tu SLD chce aby był KOMISARZ. 15:15, 29.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Cel uświęca środkiCel uświęca środki

0 0

Tylko w ten sposób mając jednego radnego mogą obsadzac powiatowe stołki. 09:28, 30.04.2017


franekfranek

0 0

Zaraz po wyborach łaknący władzy Pan Krasiński zrobił wszystko by ją dostać. A z drugiej strony szef pisowskich struktur, który właśnie utracił pracę zwietrzył możliwość powrotu do pracy i do gry politycznej więc wykorzystał młodego i głupiutkiego Pana Krasińskiego i obiecując mu poparcie przez dwóch pisowskich radnych na wicestarostę zrobili "dil". Starosta omamiony przez członków Pisu został na swoim stołku, a za poparcie dla wicestarosty, przewodniczący pisu dostaje stołek dyr. biura pracy. A dla człowieka z sld za lojalność w tym układzie kupiono, stołkiem kierownika biura pracy. Kiedy funkcjonował taki układ to wszystko grało, jednak kiedy z tego gremium zaczęli się wycofywać radni widząc jakie to powiązania i układziki żądzą tym interesem zwanym powiatem to z tej większości pozostały tylko strzępy większościowej rady. Mniejszość różnymi sposobami chciała przechytrzyć obecną większość, kiedy jednak ta większość okazała się bardzo rozumna i zaczęła liczyć wydawane publiczne pieniądze, to okazała się niewygodna dla mniejszości, bo nie pozwoliła na robienie politycznej propagandy, to zamiast ta mniejszość oddać władzę poleciała na skargę do wojewody. Tak wygląda polityka mniejszości w powiecie . Ponoć demokratyczna, ale chyba tylko ponoć 17:59, 29.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jorgusjorgus

0 0

11 nie moze teraz się ugiąć bo jeśli tak zrobi to 8 pokażę że tutaj rzadzi.... Musicie teraz byc nie ugieci bo przecież wprowadzenie komisarza to nie takie proste o tym decyduje sejm RP... 8 próbuje wprowadzić was w maliny nie dajcie się. Wierzymy w was 11... 06:19, 30.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@@@@@@

0 0

Ja nie wierzę.....ja mam nadzieję, że ich szybko powiozą jednokołową bryką jak najdalej stąd 12:31, 30.04.2017


zbychzbych

0 0

Nie znam się na prawie,ale ciekawa sytuacja by byla gdyby 11 Państwa radnych odeszło i trzeba by było zrobic nowe wybory uzupełniające tak jak to było w Radzie Miasta.Taki unik pokazałby o co chodzi Panu Staroście gdyby z nowymi radnymi znowu by było coś nie HALO a Panem starostą. 07:17, 30.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@ZBYCH@ZBYCH

0 0

W wyborach uzupelniajacych obecny starosta i pozostali radni wcale nie muszą być wybrani.Może to oznaczać zupełnie inny układ który stworzy większość .Jest mało prawdopodobne by powtórzyła się obecna sytuacja tak personalnie (ci sami ludzie)jak i politycznie (ta sama liczba mandatów uzyskana przez poszczególne partie czy komitety wyborcze np. PiS -2,SLD-1,PO-3 itd.)To się raczej nie zdarzy i powstanie zupełnie nowa sytuacja. 21:39, 30.04.2017


Najlepsze rozwiązaniNajlepsze rozwiązani

0 0

W przypadku zmniejszenia składu rady o 2/5 składu czyli 8 i nieobsadzenia ich przez kandydatów z list -rada jest rozwiązana z mocy prawa i przeprowadza się nowe wybory całej rady jeśli do końca kadencji jest więcej niż pół roku a jej kadencja trwa do czasu starej czyli do jesieni 2018 roku.(Art.387.par.3 Kodeksu Wyborczego) 10:41, 30.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

Tu czas własnie czas sprzyja opozycji z PSL na wykonanie takiego kroku jak Pan/Pani pisze o "pół roku".Chyba,że nic nie robienić i czekać na cud. 05:59, 01.05.2017


FabiFabi

0 0

Myśliciele, ale wymyślili, wstydno..
nawet gdyby został powołany komisarz to myślicie , że dominująca 11 będzie głosowała inaczej niż dotychczas? Oj myśliciele się znaleźli. 19:23, 30.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@FABI@FABI

0 0

To nie tak Fabi.Nie będzie już ani rady ani zarządu. Tylko komisarz wyznaczony przez PiS. 19:39, 30.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

Panie burmistrzu pogada Pan z Panem starostą bo to nazwa miasta Kętrzyn będzie na ustach całej Polski. 20:18, 30.04.2017


FabiFabi

0 0

To nawet w Korei Północnej nie przejdzie :) 19:51, 30.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cyrkcyrk

0 0

Czerwona teczka to lipa - powinna być czarna ! Nic tam nie ma - Wojewoda będzie zdziwiony? Niedziółka ośmiesza siebie i ośmieszy Wojewodę ! 10:38, 01.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

Właśnie,własnie Pan starosta za hyżo jednak postąpił , bo Pan wojewoda umie liczyć. Gdyby to było pół roku to owszem ale dwa lata to różnica,która może zaważyć na wiarogodności PISu w nadchodzących wyborach.Nadgorliwość się nie opłaca. 11:31, 01.05.2017


TaaaaTaaaa

0 0

Konferencje po kętrzyńsku to paniczna próba zwrócenia uwagi na własną osobę przy słabnących notowaniach. Hećman robi to samo, a ciemny lud nadal łyka te bzdury. 14:54, 01.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

Teraz strach sie bać,skoro Pan burmistrz zarządza wszelkimi podmiotami gospodarczymi na ziemi obiecanej zwanej Kętrzyn. 15:14, 01.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cynicznie logicznyCynicznie logiczny

0 0

Dlatego nikt tu nie zainwestuje. Kętrzyn się wyludni i zdechnie. Już teraz większość stanowi ludność w wieku poprodukcyjnym. 15:59, 01.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan MPan M

0 0

Kętrzyn trawią dwa identyczne układy wyrosłe ze środowisk związanych z PSL. Jeden okopał się w urzędzie miasta, drugi w starostwie. Do jednego klei się dzisiaj PO, do drugiego PiS. Jednak oba obozy dawno wyzbyły się już wszelkiech fundamentów ideologicznych, obierając sobie za cel aksjomat, że raz zdobytej władzy nie oddamy, ani dzielić się nią nie będziemy. Wyborca ma więc do wyboru dżumę lub cholerę. Arogancja lokalnego, w mojej ocenie bezideowego PiS-u, doprowadzi do jego upadku i nastąpi to jeszcze przed wyborami. To jedyny plus z zaistniałej sytuacji. 18:19, 01.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FabiFabi

0 0

Pis tak czy siak poleci , lokalny jeszcze szybciej, chyba że Farfał Rypina zostanie...prezesem? 06:33, 02.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RastRast

0 0

Byłby głupi gdyby w to wchodził. Jeśli w Kętrzynie pis ma jeszcze jakieś poparcie, to tylko dzięki działaniom pana Rypiny. To pis potrzebuje Rypiny, a nie Rypina pisu, chociaż panu Rypinie koleżeństwo z pisem bardziej szkodzi niż pomaga. Pan Rypina powinien być niezależny, bo takich ludzi jak on Kętrzynowi potrzeba, ale ludzi decyzyjnie wolnych i niezależnych od gabinetów Prokopa czy Kaczyńskiego. 08:23, 02.05.2017


ObserwatorObserwator

0 0

Środowisko PSL czy raczej cała partia w powiecie ketrzynskim i jego pozycja jest pochodną poselskich ambicji Hecmana i szczęśliwego wylosowania " jedynki" w ostatnich wyborach samorządowych. Zdobycie 10 mandatów w 19 osobowej radzie powiatu to spektakularny wynik.Przy konsumowaniu zwycięstwa pominięto jednak ambicje Michała Krasińskiego wcześniej pupila i wychowanka Krzysztofa Hecmana. I wyszło jak wyszło.Dwa lata rządów Niedziołki i Krasińskiego pokazuje ich nieudolność i brak przygotowania. I jeden i drugi są zakładnikami PiS i SLD.Polityka kadrowa wygląda jak wygląda i budzi sprzeciw zwłaszcza w polityce "prorodzinnej" w wykonaniu PiS.Także w jego szeregach.Jedynym wyjściem by zachować władzę jest właśnie pomysł z komisarzem,który nawet jeśli się powiedzie będzie raczej gwoździem do trumny niż ożywczym kadzidłem. 08:21, 02.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RastRast

0 0

Pomysł z komisarzem, to oddanie władzy Prokopowi. 08:28, 02.05.2017


jakijaki

0 0

W tej sytuacji ta 11-sto osobowa grupa radnych powinna podjąć uchwałę o samorozwiązaniu i wtedy trzeba będzie zrobić nowe wybory, lub też zebrać podpisy pod referendum o rozwiązaniu rady powiatu i nowe wybory. Dlaczego o tym piszę, bo gdyby jednak wojewoda skierował wniosek do Pani Premier o wyznaczenie Komisarza, to wtedy Pan Niedziółka i Pan Krasiński, oraz ich podwładni w Powiatowym Urzędzie Pracy, Szpitalach w Kętrzynie i Reszlu i dyrektorzy Centrum Usług Wspólnych oraz Szkół Średnich nie stracą swoich stołków i do końca kadencji będą nadal rządzić i dalej nic nie robić a dzisiejsza mniejszość polityczna PiSu będzie dyktować warunki. Bo proszę nie zapominać że wojewoda na pewno powoła na komisarza kogoś z PiS. Więc uważam, ze najlepszym rozwiązaniem będzie samorozwiązanie rady wtedy obecnie rządzący mieliby problem bo cały układ się zawali. Proszę by radni przemyśleli tą propozycję. 10:29, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Idę o zakład, że ...Idę o zakład, że ...

0 0

Komisarzem będzię Prokop. Nie na darmo te wizyty i rewizyty. Zresztą na moje oko już od pewnego czasu to właśnie pan szara eminencja Prokop kieruje starostwem (z tylnego siedzenia jak kiedyś Pawlak). Duże możliwości miał jeszcze Rypina, ale zadowolił się posadką podobnie jak Kochanowski i obaj wylecieli z gry. 10:57, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sensiksensik

0 0

Niekompetencją to wykazał się obecny zarząd - wniosek do wojewody, a z przepisów powinno iść do ministra i premiera. Nawet tego nie umieją zrobić, to zaczynam bać się całej reszty. Wyjdzie na to , że towarzystwo pod patronatem burmistrza, jednak ma rację 12:28, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dolary przeciwko orzDolary przeciwko orz

0 0

To nie będzie Prokop.PiS nie weźmie całej odpowiedzialności za sytuację. Choć za pomocą komisarza mogliby wziąć pełną władzę bez oglądania się na Pieniaka,Krasińskiego i Niedziołke.Prokop się nie odważy.Stawiam na uklad:Komisarz Niedziolka Krasiński sekretarz lub odwrotnie i zachowany status quo.Prokop pozostanie z boku z nieformalnym wpływem na decyzje komisarza z nadania pisowskiej przecież władzy. Minimum ryzyka a władza zachowana.Dodatkowo odsunięcie Pieniaka Krasińskiego Niedziolki pozbawi PiS ewentualnych koalicjantow po przyszłorocznych wyborach a to tylko 1,5 roku.A to się nie opłaca. 13:00, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chłop z wąsamichłop z wąsami

0 0

Czy wy myślicie, że ci wszyscy politykierzy zostaną wybrani jeszcze raz przez ludzi ? Za 1,5 roku będzie zupełnie nowe rozdanie. A taki Prokop niech chociaż raz coś wygra, a nie stołki zdobywa dzięki zonie i cwaniactwu. Tfu! 14:58, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobsonRobson

0 0

Będzie Prokop ewentualnie plastikowy plastuś w okularach. Jaka odpowiedzialność? Żadna. Przecież komisarz nie poniesie odpowiedzialności za błędy poprzednika. Zero ryzyka, a PiS jest pazerny na władzę i na splendory. Nieformalne układy to dla nich raczej mało. Stanowiska i żeby im czpkować, to jest marzenie ludzi z kompleksami na tle władzy. Przypominam, że kiedy była okazja, Prokop do wyborów samorządowych wystawił i siebie i swoją małżonkę. Moim zdaniem i tym razem zwycięży pazerność bez umiaru. 15:05, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A to dobreA to dobre

0 0

Plastikowy plastuś w okularach.Buhaaaaaaa.Robson pisz częściej. 16:54, 02.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RobsonRobson

0 0

Aaaa... No tak. Starosta jest w okularach i teraz jak patrzę, to na pierwszym zdjęciu trochę mi nawet przypomina sympatycznego ludzika z dobranocki. Heh, wtopa. Ale tu nie o tego Plastusia chodziło, ani tym bardziej nie o starostę. Źle go oceniam jako starostę, ale jako człowieka kompletnie nie znam . Miałem na myśli wyrachowanego plastikowego człowieka maskę. Ambitnego karierowicza bez skrupułów, który wypnie się nawet kumpli jeśli jeszcze tacy przy nim zostali. Jest taki jeden w Kętrzynie i każdy wie o kogo chodzi. Pozdro środkowym palcem. 03:58, 04.05.2017


zbychzbych

0 0

Jest jeszcze inna obcja,KOMISARZEM zostanie osoba zupełnie nie związana z żadną partią z poza układu. 17:18, 02.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RobsonRobson

0 0

Niezależny? Dobrze by było, ale to chyba tylko wtedy, gdyby komisarza powoływał w pijanym widzie król Albanii, a nie PiSowska nomenklatura rządowa. 18:06, 02.05.2017


@ZBYCH@ZBYCH

0 0

To znacza pozbawienie starostów zarobków do konca kadencji w wysokości około 150 -200 tys.zlotych na głowę. 18:35, 02.05.2017


MieszkaniecMieszkaniec

0 0

W gazecie, biuletynie ?Nasze Miasto Kętrzyn", w materiale "MÓJ KOMENTARZ. ZARZĄD POWIATU PSUJE SIĘ OD NIC NIEROBIENIA" autorstwa samego redaktora naczelnego tego tytułu dowiedziałem sie o nowej cezurze wyrózniajacej epoki świata. I tak wg tego Autora czasy narodzin i działalności Jezusa, oraz powstania powiedzenia na tzw. spychologię władzy, od Anasza do Kajfasza, co związane jest z działaniem urzędników Cesartwa Rzymskiego w Jerozolimie właśnie przy rozstrzyganiu działalności Jezusa, , mają być zaliczane do średniowiecza. Kardynarny błąd, za który w Ogólniaku stawia sie pałę. Dla wyjaśnienia, okres ten w historii dziejów zalicza się do Starożytności, która to epoka trwała do połowy V w. Natomiast za początek Średniowiecze uznaje się najczęściej rok 476, kiedy to upadło cesarstwo rzymskie na Zachodzie i trwało do połowy XV w. . Daty końcowe to:- rok wynalezienia druku przez Gutenberga (1450), - rok upadku cesarstwa bizantyjskiego (zniszczenie Konstantynopola przez krzyżowców – 1453)- rok odkrycia Ameryki (1492). Ktoś może powiedzieć, niewielkie przeoczenie. Nie. Kardynarny brąd, który nie przystoi nNaczelnemu tak szanowanej gazety. 18:36, 02.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Cynicznie logicznyCynicznie logiczny

0 0

Jeśli mowa o błędach, to błąd kardynalny jeśli już. A czy szanowanej gazety? Wątpię. Ja przykładowo gadzinówek nie szanuję. :-) Co do Jezusa, to warto przypomnieć, że Jezus był Żydem i nie czytał Nowego Testamentu. :-) Dla Polaka-Katolika to może być szok. ;-) 18:56, 02.05.2017


jaja

0 0

Moim zdaniem Prokop nie zgodzi się na Komisarza bo musiałby zrezygnować z funkcji Dyrektora a jak wiadomo PiS robi wszystko by Biura Pracy podlegały Wojewodzie. Więc gdy nadal będzie pełnił funkcję Dyrektora Biura Pracy to za chwilę będzie pod rządami Wojewody i nic tu mu wtedy w Kętrzynie nie grozi (zwolnienie z pracy). Pozostaje ktoś inny, myślę, że mógłby komisarzem zostać Kochanowski, zrezygnowałby na ten czas z funkcji Kierownika KRUZ-u i w ten sposób by mógł wzmacniać PiS do wyborów samorządowych. Wówczas ten układ by się nie zmienił, Niedziółka by został np. sekretarzem, Krasiński gdzieś upchnięty (może w Reszlu do robienia sobie propagandy), a reszta stołków by pozostała nienaruszona. Taki scenariusz można przewidzieć, natomiast Pani Prokopowa też się nie zgodzi na Komisarza bo ma dość dobrze prosperującą działalność gospodarczą i z niej nie zrezygnuje. Aby móc coś w tym temacie mówić to trzeba znać środowisko PiSu. Jedynym kandydatem jeśli już to może być ktoś kto jest lojalny w Kętrzyńskim PiSie i jego :szefostwu". Chyba, że się dogadają o ile jest jeszcze w Kętrzynie z Polską Razem od Gowina, lub Solidarną Polską od Ziobry. No chyba, że (w co nie wieżę) z kimś od Kukiza. Ale do tego bardzo daleka droga o ile realna. 08:35, 03.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

Może teraz ja powiem a może będzie ktoś z młodych kto ma ciężką pracę na III zmiany w Philipsie lub w Warmii i wniesie całkiem inne priorytety władzy. 10:43, 03.05.2017


@JA@JA

0 0

Kochanowski jest ostatnią osobą w pis która wzmocni pis.Jest bezpośrednio uwiklany w rządzenie z Mordasiewiczem i Nowakiem .Grzegorz musi posprzątać. Albo Teresa.Akcja czyste ręce. Wszystko. 11:04, 03.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbychzbych

0 0

Ale to proste. :) 12:16, 03.05.2017


BerciaBercia

0 0

Gadacie bzdury i wróżycie z fusów!
Żaden Niedziółka i żaden Krasiński nie będą brali udziału w rządzeniu powiatem.
Sytuacja jest banalnie prosta: Jeżeli wojewoda powołuje komisarza (na bank pisowca) to nie będzie ani rady powiatu, ani zarządu, ani radnych! Ciężko to zrozumieć małym umysłom? 12:31, 03.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Pozbawienie pracy Krasińskiego i kolegów byłoby niegodziwe.Niegodziewe byłoby.Dobra zmiana ma być dobra.Dla Ludzi.Ma być dobra!Grzegorz i Teresa to rozumieją. Rozumią.Rozumiom.Ludzi.I władzę .Dacie radę 12:54, 03.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wtfwtf

0 0

Ktoś tu chyba należy do sekty pewnego youtubera. 13:01, 03.05.2017


KetrzyniakKetrzyniak

0 0

I niech będzie Prokop. Bardzo dobrze. :-) Pogrzebie PiS w powiecie kętrzyńskim do końca. Nikt nie zrobi takiej dobrej antyreklamy jak Hećman dla PSLu i jak Prokop ze swoim rzecznikiem Kochanowskim dla PISu. :-) Tak trzymać bo mam już was wszystkich dosyć. Trzeba nowego rozdania. Tylko prawdziwe ruchy miejskie mają przyszłość i ludzie tacy jak Rypina, Wiszniewski, Czech, Kulas. Reszta na szczaw i mirabelki żreć. 14:20, 03.05.2017


GrzegorzGrzegorz

0 0

Tańcowały dwa Michały.Jeden duży ,drugi mały.Tańcowały,tańcowały.Aż się ....
I napisały 16:03, 03.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RysiozklanuRysiozklanu

0 0

Powoli powoli i tobie się r...............li 18:41, 03.05.2017


zbychzbych

0 0

W sumie ja to się ma do demokracji,że jest wiekszość w radzie, może być storpedowana poprzez narzucenie komisarza. 19:29, 03.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KrystianKrystian

0 0

A jaka to demokracja, jak 20 bezradnych miejskich i 20 bezradnych powiatowych działa we własnym interesie i ma centralnie w d.... 50 tysięcy obywateli??? 22:58, 03.05.2017


zbychzbych

0 0

Pan wojewoda wie,że budżet jest nie uchwalony. 15:45, 04.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawyciekawy

0 0

Zbych budżet jest uchwalony mimo nacisków wojewody na RIO i to dla tego Niedziółka ze swoją sitwą tak panikują i straszą. Całe szczęście mogą tyle co dotychczas czyli nic. 05:54, 05.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BerciaBercia

0 0

A ulizany dalej rozdmuchuje swoje ego. Dziwne, że nie miał w ręku smartfona ;) 18:14, 05.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JANJAN

0 0

Panie Starosto , jak nie dajesz rady to poddaj się a nie szukasz pomocy u Wojewody w postaci Komisarza. Słaby jest Pan Panie Niedziółka , nie masz większości w Radzie i tyle. Radni Ci nie ufają razem z tym V-ce.
Panie Ryszardzie uratuj resztę honoru , jeśli jeszcze go masz.
Nie ma Wojewoda podstaw do rozwiązania Rady Powiatu ma natomiast powody do odwołania Zarządu 14:48, 10.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%