Zamknij

Opozycja niczym rębak - posiekała budżet powiatu

08:05, 19.01.2017
Skomentuj

9 godzin radni powiatowi debatowali nad budżetem na rok 2017. Ostatecznie został on przyjęty w formie zaproponowanej przez opozycyjną większość. Z projektu przedstawionego przez zarząd powiatu usunięto m.in. środki remont basenu przy ul. Poznańskiej w Kętrzynie czy zaplanowane 5 mln zł dotacji na Szpital Powiatowy.

 

To była najdłuższa w tej kadencji sesja Rady Powiatu Kętrzyńskiego. Projekt budżetu, zaprezentowany już jakiś czas temu przez zarząd, został całkowicie "przemeblowany". Z pierwotnej wersji zostały usunięte m.in. środki zabezpieczające uruchomienie inwestycji w szpitalu i na basenie, a o połowę został zmniejszony budżet Powiatowego Domu Kultury. Za niezasadne powiatowa opozycja uznała też zakup rębaka i kosiarki na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych. Pod koniec sesji urządzenia te urosły już do rangi symbolu.

- Zostawcie chociaż kosiarkę! -apelował w żartobliwy sposób Michał Kochanowski.

Jednak wcześniej nie było tak wesoło. Już na samym początku sesji Aneta Pietrzyk-Hornicka, przewodnicząca klubu radnych PSL, zawnioskowała o przyjęcie dwóch dokumentów, dotyczących dwóch sztandarowych inwestycji Powiatu. Pierwszy z nich zakłada, że środki na remont krytej pływalni zostaną wyodrębnione pod warunkiem deklaracji finansowego uczestniczenia w samej inwestycji, jak i w późniejszym utrzymaniu obiektu, ze strony samorządów gminnych. Z kolei pieniądze na szpital mają się znaleźć gdy radnym zostaną przedstawione efekty realizacji planu naprawczego lecznicy.

-  Czy to znaczy, że nie chcecie przekazać pieniędzy na szpital? - dopytywał przewodniczącą klubu PSL Michał Kochanowski.

- Nie - odpowiedziała Aneta Pietrzyk-Hornicka.

- Czyli będziecie głosować za przyjęciem projektu zarządu?

- Nie.

 

Cały artykuł w najbliższym (20 tycznia) wydaniu gazety:

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(65)

gsdgsdgsdgsd

0 0

W następnych wyborach się rozliczy ludzi hećmana i tyle będzie z ich arogancji. 08:24, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tytman, Trawiński, śTytman, Trawiński, ś

0 0

A my i tak mamy DUŻO KASY w szpitalu i damy sobie podwyżki ! A co? 13:32, 19.01.2017


reo

KalinczakKalinczak

0 0

Ta cała pożal się Boże opozycja to marionetki w rękach taty miasta... Panie starosto, ludzie sa z panem! 08:25, 19.01.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

janjan

0 0

W końcu poważna opozycja, która dba o budżet powiatu. Pieniądze powinny być wydawane na konkretne projekty a nie rozdawane na kampanię Nieudacznika. W wyborach będzie liczyła się wiarygodność i kompetencja a to żenada ! 13:37, 19.01.2017


KamilKamil

0 0

Jakiego taty. To nawet ojczym wyrodny nie jest. 19:30, 19.01.2017


......

0 0

Tak Hećmana dba o społeczeństwo. Nie będzie szpitala, nie będzie basenu, nie będzie kosiarki. Rozumiem ten ruch z Domem Kultury, ba tam za dużo ludzi przychodzi do pracy (nie mylić z pracuje).
Panie Hećmana nie wstyd Panu? 08:30, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xx

0 0

W końcu ktoś przypilnuje przekręta Niedziólkę- wydawane pieniądze byle gdzie i byle jak, aby szybko i dużo - dobre czasy się skończyły - trzeba ich rozliczać 1 14:02, 19.01.2017


XyzXyz

0 0

To są działania na szkodę mieszkańców powiatu. Naprawdę macie nas w du..e? 08:39, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rysoirysoi

0 0

Tak jest ! przedstawianie takiego budżetu przez zarząd to rozrzutność, wypasanie kolesiów i działanie na szkodę nas wszystkich . Dość przekrętów w szpitalu ! 13:41, 19.01.2017


HJMHJM

0 0

Mnie się wydaje, iż problem polega na tym, że pan starosta Niedziółka jeszcze nigdy nie przyjął do realizacji nie swojego pomysłu. O przebudowie i współużytkowaniu basenu przez wszystkie samorządy w powiecie mówi się od początku kadencji. Tymczasem spotkanie w tej sprawie pan Starosta zorganizował w przeddzień sesji bez przedstawienia jakiejkolwiek koncepcji. Co to miało załatwić? Sprawa dotacji dla szpitala jest jeszcze bardziej prosta. Nie rozumiem uporu starosty aby przedstawić radzie powiatu założeń tzw. planu naprawczego, które niosą za sobą skutki finansowe. W projekcie budżetu czytamy: "Cel dotacji zostanie określony w 2017r. po analizie potrzeb szpitala i ich ocenie przez Zarząd Powiatu pod kątem istotności i zasadności inwestycji" Czy to oznacza, że zarząd powiatu nie dokonał dotychczas analizy potrzeb szpitala? i to po planie naprawczym za 147 tyś. zł.? To skąd wiadomo, że potrzeba 5 mln. a nie 4 albo 7? Nie popieram natomiast sposobu prowadzenia "debaty" osobistego obrażania radnych. Ale tu znowu proszę zaobserwować zachowanie starosty i wice. Ich gesty, uśmiechy są prowokujące do podobnych zachowań. 09:05, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Panie HJM może za dużo Pan wymaga od starosty. On musi mieć dużo czasu na myślenie i przeobrażenie jakiego pomysłu w konkretny plan. Można to było zauważyć przy projekcie np. "Senior Vigor" . Aby tak się działo trzeba było kogo innego wybrać na starostę. Ten akurat się nie spieszy. Przecież nawet te 5 mln, które chciał na szpital w projekcie budżetu, nie dostał i jak czytam nie dlatego, że radni nie chcieli tylko dlatego, że chłop na razie nie wie na co wyda. Ma plan naprawczy szpitala za 147 tys. od kilku miesięcy, ale go nie analizował, a może nawet nie czytał i takie żądanie od niego, aby powiedział przed sesją na co chce wydać te marne 5 baniek przerasta chyba jego możliwości. A może Wasze oczekiwania wobec starosty są nadmierne. Wy się zastanówcie. 12:09, 19.01.2017


anty przydupasanty przydupas

0 0

pani jańczuk mogła by opowiedzieć lepiej w jakich okolicznościach przestała być dyrektorką mosiru ha ha ha 09:39, 19.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SOKÓŁSOKÓŁ

0 0

ŻONA TW SIEDZI I WIDAĆ ŻE NIC NIE ROZUMIE - KAZALI GŁOSOWAĆ TO GŁOSUJE, NIE KAZALI TO NIE GŁOSUJE. TACY TO POŻAL SIE BOŻE RADNI OD HEĆBRUKA 09:41, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KamilKamil

0 0

Dokładnie. 19:32, 19.01.2017


zbychzbych

0 0

Jako wyborca powiem,że jeszcze przed wyborami wiadomym było,że powiat i miasto będą ściśle ze soba współpracowały.Każdyn z głosujących to popierał Panie Starosto i Pan też w swoich przedwyborczych deklaracjach.Nowe wybory juz bliżej jak dalej i co PO tym ? 09:46, 19.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iwonaiwona

0 0

Kochanowski na burmistrza a Starosta dalej będzie Starostą.
Panowie walczcie dla całego powiatu! 09:58, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KamilKamil

0 0

Kochanowski burmistrzem? Ten Kochanowski co niby jest w Pis, a wchodzi w dupę każdemu od SLD, przez PO, po PSL byle tylko stołek mieć i kasiorę? 19:34, 19.01.2017


KrzychKrzych

0 0

Hećman nie daje za wygraną, służalcy dalej go słuchają jak pieski :) Wybory niedługo, podziękujmy tym, którzy zablokowali rozbudowę basenu i pomoc dla szpitala....Ludzie, obudźcie się :) 10:26, 19.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KętrzyniakKętrzyniak

0 0

To już nie Rypina na burmistrza? A chłop takie felietony pisze, stara się, koledzy z PiS piszą "Rypina na burmistrza". A tu już Kochanowski. Coś takiego. Wpis Iwony może doprowadzić do wojny pisowsko-pisowskiej. No, no. 11:36, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wioletta z CzechWioletta z Czech

0 0

Wiolka na burmistrza 07:35, 23.01.2017


iwonaiwona

0 0

Ja tylko wypowiedziałam swoje zdanie i uważam że jest to fajną opcja.
Nie będzie wojny bo obaj panowie są z klasą . A Rypiny nie widzę na żadnym kluczowym stanowisku. Nic do niego nie mam, ale nie widzę i tyle. I szczerze to mam dość tych komentarzy promujących tego pana, ale promocje może każdy wykupić w gazecie , nawet ten pan. 12:16, 19.01.2017

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Szanuję Twoje zdanie, chociaż mam inne. Według mnie pan Niedziółka do administracji się nie nadaje, bo człowiek się męczy. Gdyby miał zastępce znawcę samorządowego to pewnie by mu jakoś szło. Ale jak sobie dobrał misiaczka, to idzie jak po grudzie. Co do Kochanowskiego to już Pisowcy w kraju rządzą i wystarczy. Co do Rypiny to zgadzam się w pełni. 13:44, 19.01.2017


AgaAga

0 0

Kochanowski niech zostanie w starostwie - nawet i Starostą. Rypina świetnie ogarnia tematy miasta i szanując wasze zdanie uważam, że nadchodzi jego czas. 17:15, 19.01.2017


JanekJanek

0 0

Starosta i Burmistrz warci jeden drugiego. Jest alternatywa. PiS na czele z Rypiną. Kochanowski niech lepiej zostanie w powiecie. 17:44, 19.01.2017


WiesławWiesław

0 0

Nie znam się na polityce, ale Rypinie dobrze z oczu patrzy. Jest pracowity i ma sporo pomysłów. Poza tym korzysta z wiedzy prawdziwych fachowców. Ktoś już to napisał, ale to powtórzę: Burmistrz nie jest dekoracją. Nie pełni funkcji reprezentacyjnej. Burmistrz ma rozwiązywać systemowe problemy miasta. Ma być sprawnym menagerem. Rypina z tego co wiem, jest menagerem. A kim z wykształcenia jest Hecyk? Prawnikiem? Prawnikiem przegrywającym sprawy. Prawnikiem, który nie panuje nad spółkami w których pełni nadzór właścicielski, skutkiem czego Komunalnik zapłacił kilka kar? 18:22, 19.01.2017


PawełPaweł

0 0

Popieram przedmówczynię. Czas frajerów się skończył. W przyszłych wyborach nie dam się już nabrać. Zagłosuję na młodych. 18:51, 19.01.2017


MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Nie jestem z żadnej, jak to drzewiej mawiano, partyji i zarówno, moim zdaniem, ani otoczenie Burmistrza ani Starosty nie są tymi, które mógłbym wspierać. Jednak w pełni zgadzam się ze zdaniem tych, którzy uważają, ze zanim podniesie się rękę za przeznaczeniem środków publicznych na konkretny cel, to należy dokładnie wiedzieć jakie będą jego rezultaty, kto na tym skorzysta, jak to wpłynie na poziom życia członków wspólnoty, itd. Głosować, tak, jak to często się w samorządach, na zasadzie, bo tak chce wójt/burmistrz/prezydent/starosta/marszałek jest totalną nieodpowiedzialnością radnych. Za takie bezmyślne i bezdyskusyjne głosowania winni ponosić odpowiedzialność, jeżeli dojdzie do marnotrawstwa środków publicznych. A, że z takim zjawiskiem mamy w przypadku Szpitala Powiatowego wiedzą prawie wszyscy i nic nie czynią, ażeby zlikwidować ten proceder. Trwa on od lat. Efekt widoczny. Z taczanie po równi pochyłej i tylko patrzeć, kiedy stanie się placówka paliatywną. Taka oczywiście jest bardzo potrzebna również, ale niewątpliwie nie tak zarządzana jak Szpital. Póki co, moim zdaniem, jest ona źródłem niezłego nabijania sobie kieszeni przez ludzi z otoczenia starostów. I tak to będzie trwało dopóty dopóki taki będzie status prawny tego publicznego zakładu opieki zdrowotnej i przyzwolenia społeczeństwa powiatu. Zacznijmy wreszcie rozliczać tych naszych wybrańców, którzy obiecują złote góry przed wyborami, a później robią tylko tak jak dla nich i ich najbliższego otoczenia jest korzystne. 13:07, 19.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

leonleon

0 0

Jestem osobą apolityczną.Obserwując ten cyrk ewidentnie widać że Ci ludzie z opozycji rady powiatu nie myślą o Nas zwykłych ludziach.Mój syn chodzi na basen kryty,szkoda że z naszych podatków żałujecie na ten cel.Gdzie byliście wcześniej jak ten starszy Pan który jest burmistrzem budował basen i korty.Za taką kasę można wybudować kryty basen.Czemu tego wtedy nie dopilnowaliście.Cięcia na szpital?To co lepiej niech ludzie jeżdzą po Bartoszycach albo jakiś lipnych prywatnych klinikach aby nabijać prywatne kieszenie pewnej grupie ludzi.A ta Pani z Psl tak dużo ma do powiedzenie-może stworzy Pani jakieś miejsca pracy np.po Warmii,którą sprzedaliście.Wstyd!!!! Myślałem że jak starszy Pan Burmistrz mówił że czas frajerów się skończył to że to zadziała.Ale dziś zerkam do internetu i starszego Pana dalej widze,dalej mąci... 14:21, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

0 0

Chyba z naszych kredytów ? 17:02, 19.01.2017


??

0 0

Sokół sprawdź tego Leona !!! 15:14, 19.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

0 0

Tymi ruchami radni załatwił dla burmistrza ostatnie dwa lata rządzenia. A może o to im chodziło, może już mają dość tej zależności.
Panie Starosto proszę uzbroić się w cierpliwość i za dwa lata zrealizuje Pan swoje pomysly. Bo po takich akcjach to tylko głupcy zaglosują na niego.
Wasza opozycja w urnqch też zrobi swoje ( może po raz pierwszy). 15:59, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xyxy

0 0

Nieudacznik ma jakiś pomysł - śmiało , niech pokaże ? 17:04, 19.01.2017


WyborcaWyborca

0 0

A może rada wypowie się wreszcie Jaki w sama ma pomysły? Tyle sesji w 2016r to jest rekord sesyjny w województwie wypracowaliscie wreszcie swoje zdanie i swoje pomysły? 16:46, 19.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kto to???Kto to???

0 0

A skąd się wzięła ta jakaś tam Pietrzyk -hornicka? Co to za jedna? 18:04, 19.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Szkoda tego budżetu. Taki amerykański był. Wszystko na kredyt.Tak rządzić to chyba każdy potrafi? Dom kultury?Szafing?Szpital?Środki czystości?Plan naprawczy?A gdzie Budowlana?Vigor czy viagor.Siostro BAsen.ŻENADA BLAZENADA MASAKRA WSTYD!!!!!! 19:28, 19.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MietekMietek

0 0

Sokole przydupasy psują powiat na zlecenie wąsatego 19:50, 19.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TytmekTytmek

0 0

Pielęgniarki za przyjście na sesję otrzymają 167 komletów ubrań do pracy, Słusznie nie należ. Zapracowały sobie. Za następną aktywność również będą nagrody ! 21:32, 19.01.2017


wdzięczny pacjentwdzięczny pacjent

0 0

Każdy ma swojego tatusia i moralny kręgosłup ;)
Ktoś musiał zwolnić przed
14 ;) a fartuchy po 10 (czy może nawet 20) latach należą się im jak psu buda! Tylko niektóre z nich szybciutko na dietę przejdą, bo od tej ^biedy^ aż się bokami ulewa :D hahaha miłego dnia wszystkim! 05:24, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

podatnikpodatnik

0 0

następnym razem takiemu wdzięcznemu pacjentowi powinny panie usiąść z wdzięczności na talerz z żarciem :) 07:20, 20.01.2017


BasenBasen

0 0

Kazali osoby z powołania starosty ,szefowa.szef , co nie pojdxjesz gdy kazali 17:33, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InformatykInformatyk

0 0

Od czasu powstania powiatów, JESZCZE NIGDY NIE BYŁO tak miernej rady! Zrobiliście sobie królika doświadczalnego. Wszystko robicie metodą prób i błędów. Brak doświadczenia - kompetencji jest rażący. Cyrk swój i małpy swoje. Apeluje do Rady Powiatu przestańcie się wreszcie ośmieszać! Błagam Was! Jeżeli naprawdę zależy Wam na dobru powiatu i jego mieszkańców PROSZĘ złóżcie swoje mandaty lub postawcie wniosek o samorozwiązanie rady. Będą przyspieszone wybory a ludzie wybiorą kompetentnych przedstawicieli powiatowej władzy. Będzie nowa rada, nowy starosta i nowy skarbnik powiatu. Urząd znowu będzie profesjonalny bez jakichkolwiek udziwnień i zarządzeń. Urząd Starostwa Powiatowego to nie jest żadna korporacja. To nie bank, ani żadne przedsiębiorstwo. To nie jest również prywatny folwark młodziaków. Tu trzeba doświadczenia i kompetencji. Inaczej się nie uda. Może uda się w ten sposób dźwignąć powiat, inwestycje, a może nawet uratować nasz szpital. Drodzy radni! Proszę weźcie sobie to do serca. 18:19, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

janjan

0 0

Sprzedawczyki muszą odejść ! 20:51, 20.01.2017


mieszkaniec powiatumieszkaniec powiatu

0 0

Zgadzam się ze zdaniem Informatyka. Przypomnę tylko, że pan radny Pieniak kilka tygodni temu wypowiedział się publicznie "albo się dogadamy, albo złożę projekt uchwały o samorozwiązaniu rady". No to teraz panie radny Pieniak czekamy na projekt uchwały i decyzję rady. Jeżeli pan go nie złoży to znaczy, że uprawiał pan taką "gadkę szmatkę" pod publiczkę, która nic nie znaczy. Przecież my mieszkańcy powiatu wiemy, że się nie dogadacie i nie porozumiecie. Jesteście tak słabą i mierną radą, że szkoda słów. Mamy dość już waszej czczej, nic nie znaczącej gadaniny. Jeżeli chcecie coś zrobić dla dobra mieszkańców powiatu to się rozwiążcie. Ta, wasza decyzja będzie jedyną modrą, jaką w tej kadencji podejmiecie. A dla pana panie Pieniak to próba czasu. Żegnam Was powiatowi radni. 19:52, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Szanowni internauci, nie bądźcie dzieciakami i nie liczcie, ze ktokolwiek z tej Rady Powiatu czy też zarządu, chociaż to tez radni, podniesie rękę za samorozwiązaniem. Będą w takim klinczu trwać do końca kadencji. Im przecież nie chodzi o pracowanie na rzecz wspólnoty tylko o profity jakie daje im i ich otoczeniu bycie radnym, przewodniczącym, wiceprzewodniczącym, członkiem zarządu, starostą. wicestarosta, skarbnikiem itd. bo to jest wymierna wcale niemała gotówka i to naprawdę bez żadnej odpowiedzialności. Trzeba tylko wedle wskazań podnieść parę razy w miesiącu rękę, wysłuchać nie mających większej wartości wypowiedzi i pierwszego pouczyć kilkanaście lub kilkadziesiąt setek i dobrze jest. Przychodźmy więc na sesje, komisje, zarządy, pytajmy o wszystko co ważne dla wspólnoty powiatowej i rozliczajmy ich z tego za co biorą pieniądze.Może to wreszcie wywrze na nich jakąś presje i zaczną postępować tak jak ślubowali obejmując mandat radnego. 20:30, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

guberguber

0 0

zrobcie razem kajaki,drezyny i nowe skrzydlo przy szpitalu,bo klocicie sie jak dzieci w piaskownicy 20:38, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JędrekJędrek

0 0

Można skomentować te wypowiedzi krótko. Wojna na górze przeniosła się na dół. A w konsekwencji cierpią zwykli ludzie. Może potrzeba kogoś, kto mógłby się podjąć mediacji. Chętnie zostanę mediatorem obu stron. Jeżeli takie rozwiązanie pozwoliłoby zakończyć ten spór to ……….czemu nie próbować ? 09:24, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Pan Pieniak powinien wiedzieć że Rada nie może podjąć takiej uchwały. Skrócenie kadencji możliwe jest po skutecznym referendum lub w wyniku decyzji Sejmu. Oczywiscie przy spelnieniu odpowiednich przeslanek ustawowych.Samorozwiazac to Pan Pieniak..... buty sobie może. I tak jest ze wszystkim w tej żałosnej Radzie.Ale mandat honorowo złożyć może .....Albo pracę w urzędzie pracy wypowiedzieć.....Niech żyje wiecznie bratni sojusz PiS i SLD .....Prokop i Nowak,Kochanowski i Pieniak niech żyją. A Jarosław Polskę zbaw przez smoleńskie miesięcznice...... 16:08, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123123

0 0

Parszywą jedynastkę wypieprzyć od koryta, głupich, tępych nieudacznikow...to i powiat zacznie normalnie pracować z korzyścią dla społeczeństwa 16:31, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rysiorysio

0 0

" Rysio & przyjaciele" są przy korycie . Sami nie odejdą. Ale niedługo przekręty Niedziółki, Tytmana, śmierdziela beztroski skończą się ! 21:11, 21.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do rysiaDo rysia

0 0

Wal się śmierdzielu nieudaczniku!! 22:18, 21.01.2017


rysiorysio

0 0

cierpliwości 21:13, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

0 0

ZARZĄD NICZYM CUDOTWORCY - ULEPILI BUDŻET POWIATU
Na trwającej ponad 8 godzin sesji zarząd próbował przepłynąć i przekonać radę powiatu do swojego pomysłu uzdrowicilskiego" na 2017, w tym szpital w który już w 2016 roku wpompowano 5 mln i efektu nie widać oraz w basen kryty który konieczn8e musi dorównać MOSiRowi bo przecież ambicje sportowe Zarządu sa jakie widać gołym okiem. Powiat to nie miasto ze swoimi dochodami od mieszkańców i rywalizacja dobrem mieszkancow powinna iść w innym skupiajac sie na potrzebach w terenie a nie w miescie.Mamy to nieszczescie ze tatus miasta ma ambicję na nieswoje rzeczy ( i nie tylko) manipuluje innymi, w tym wypadku prawdopodobnie członkami rady, aby pozyskać poglos, poparcie i zwolenników. Tym razem zaplanowal napad na szpital powiatowy. Choć oficjalny wniosek w tej sprawie nigdy nie wpłynął gra rękoma innych trwa. Omamieni mozliwym sukcesem biznesowym przy jego prywatyzacji pieski goncze realizują plan. Pierwsze symptomy niezadowolenia nastąpiły gdy tatuś gościł w murach nie swojego urzedu. Wowczas swoje niezadowoleniw wykrzykiwal na schodach jak niezadowolony petent. Potem przestal przychodzic udzielac intruktazu. Teraz trzaba dokuczac aby pozbyć się władzy i odzyskać swoje poparcie. Nieszczęść jest jeszcze kilka młody gniewny pracuje tylko i wyłącznie a swój wizerunek aby moc postępować w swoim rewirku tak samo jak jego owczesny mistrz. Bankierzy postepuja według wyuczonych schematow ekonomicznych a polityka rządzi się innymi prawami i do ekonomiki trzeba umiec włączyć funkcję kombinatora i człowieka. Wiec starosta w tym rozdaniu jest sam jak palec. 07:55, 22.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec powiatumieszkaniec powiatu

0 0

Do obserwatora. To nieważne kto z kim, ważne, by mądrze zarządzali sprawami powiatu. Szkoda, że nie stać Cię na rozumniejszy komentarz. 14:42, 22.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StasiekStasiek

0 0

obie strony powinny sobie zdac sprawe w jakiej sytuacji stawiają zarówno przeciwników jak i samych siebie. Obie strony nie chca dojsc do porozumienia tylko na siłe chcą udowodnić swoja racje która jest najmojsza!!!! Obie strony kopią sie po dupach i efekt jest tylko taki ze dupy maja nieźle skopane! A przeciętnego mieszkańca, na rzecz którego niby działają społecznicy zafajdani, obchodzi to jak zeszłoroczny śnieg!!! 15:09, 22.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InformatykInformatyk

0 0

Zostawcie burmistrza w spokoju. PIS zmieni ordynację wyborczą wprowadzając maksymalnie dwukadencyjność i burmistrz przejdzie do powiatu, a w konsekwencji zostanie starostą. Miejmy taką nadzieję, bo jak wiadomo to dba o swoich pracowników. Tak więc może i powiecie coś ruszy. 20:57, 23.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kingakinga

0 0

Ruszy ruszy. Zadłużenie po uszy. :-) 22:39, 23.01.2017


0%