Zamknij

Nietrzeba nie będzie dyrektorem KCK. Hećman naruszył prawo!

09:23, 25.01.2019
Skomentuj

Damian Nietrzeba nie będzie dyrektorem Kętrzyńskiego Centrum Kultury. Okazuje się, że Krzysztof Hećman, mocując go na tym stanowisko 7-letnim kontraktem, naruszył prawo.

 

Tak zadecydował wojewoda warmińsko-mazurski, który rozstrzygnięciem nadzorczym stwierdził nieważność zarządzenia Burmistrza Miasta Kętrzyn z 15 listopada 2018 roku. W dokumencie wojewoda zaznaczył, że powołania na stanowisko dyrektora Kętrzyńskiego Centrum Kultury Damiana Nietrzeby odbyło się z "istotnym naruszeniem prawa". Przypominamy, że jednym z zapisów kontaktu było to, że gdyby został on rozwiązany przez upływem 7-letniego terminy, to Nietrzeba pobierałby przez ten czas połowę ustalonego wynagrodzenia.

W związku z decyzją wojewody Ryszard Niedziółka, burmistrz Kętrzyna, wręczył dyrektorowi KCK rozwiązanie umowy o pracę, z zachowując dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Wkrótce ma zostać powołana osoba pełniąca obowiązki szefa placówki oraz zostanie ogłoszony konkurs na to stanowisko. rm

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(270)

WiesławWiesław

0 0

Biedaczek. I co teraz? 09:33, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rzeczowyrzeczowy

0 0

Hecmanek go przygarnie...na administratora swoich licznych mieszkań, których się dorobił będąc burmistrzem...w "intymnych kontaktach" z deweloperami...podobnie jak ten zmarły Budyń z Gdańska… 09:53, 25.01.2019


reo

normalnynormalny

0 0

...może wreszcie na tego od kultury wybiorą etnicznego Polaka, a nie znowu jakiegoś koszera (udającego Polaka, ale promującego koszerną brzydotę, antyPolskość i antychrześcijańskie idee)... 09:49, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

niedzbumistrzniedzbumistrz

0 0

Od kulutry wybiorą etnicznego wyborcę komitetu Aktywnego Samorządu,

Czy to jest komitet AS (Aby Swoi)?

Proponuje pana Trzaskę, to człowiek pełen miłosci tolerancji i kultury. 17:15, 25.01.2019


układukład

0 0

A miało być bez zmian...
Jurek G bum ;)
Damian N bum ;)
Oj Rysiek Rysiek, ktoś tu robi z gęby cholewę.
A tak na marginesie, co tam u byłej skarbniczki? 09:58, 25.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PelagiaPelagia

0 0

Zmiany na lepsze są zawsze lepsze,niż brak zmian. 11:35, 25.01.2019


SwiniotekaSwinioteka

0 0

Jurek G - a kto go żałuje ?? Chyba tylko Andrzej T 16:30, 25.01.2019


Zmiany są konieczneZmiany są konieczne

0 0

I może ma zostawić wszystkich zdrajców? Top dopiero będzie niekompetencja. Są stołkach powinni być sami zaufani. 07:57, 28.01.2019


zniesmaczonyzniesmaczony

0 0

Zniesmaczenie zachowaniem Pana Burmistrza Niedziółki na sesji w związku z pytaniem, czy nowa/stara skarbnik Pani Kozłowska jest jego rodziną, a jeśli nie, to czy jest bratanicą jego żony? Burmistrz odpowiedział jedynie na pierwszą część pytania. Więc odpowiedź na część drugą pytania to: albo ta Pani nie jest w ten sposób jego powinowatą (tylko dlaczego na sesji Burmistrz tego jasno nie wyartykułował), albo takiego powinowactwa się wstydzi, albo chce utrzymać fakt powinowactwa w tajemnicy, która i tak od dawna jest tajemnicą poliszynela. Jakby nie było - nieprzejrzyście i nieładnie. 10:14, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

stefastefa

0 0

Dopraw zupę przyprawami i będziesz zeszmacony,o pardon:zesmaczony. 12:42, 26.01.2019


BenekBenek

0 0

Poszukaj lepiej info o konkubinie Krzysztofa Wiesława i o mykach jakie robiła na ubezpieczaniu miejskich spółek . To dopiero będzie przejrzyste i ładne 11:02, 25.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Nie dla Niedziółki, Nie dla Niedziółki,

0 0

Oba układy postrzegam jako siebie warte i trawione tymi samymi zjawiskami. 12:31, 25.01.2019


SwiniotekaSwinioteka

0 0

Hajahahahahaha sama prawda 16:30, 25.01.2019


to jato ja

0 0

Obudź się, Krzysztof Wiesław już nie rządzi. Te wraz rozliczamy obecną władzę. Coś mi się wydaje, że przez całą kadencję się u władzy nie utrzymacie. 02:19, 26.01.2019


StefciaStefcia

0 0

Bardzo dobra decyzja.Nietrzeba nam ludzi jajakobyłego na ważnych stanowiskach. 11:38, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jasiujasiu

0 0

Pewnie. Nieważne, czy ktoś był dobry, czy nie. Wytnijmy w pień. Do czasu. 02:22, 26.01.2019


Wyborca ASWyborca AS

0 0

Teraz ogłosić konkurs na dyrektora KCK i gittarra. Niech startuje jak trzeba a nie jak nie trzeba :) Potem kolejne konkursy uruchomić na tymczasową siedzibę muzeum, na odbiór odpadów w ramach współpracy z Komunalnikiem itd skutecznie. Brawo Panie Burmistrzu. 11:42, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PytaniePytanie

0 0

Czy chodzi o to żeby poupychać na stołki takich jak ty? 12:26, 25.01.2019


PiętaszekPiętaszek

0 0

Panie Nietrzeba proszę walczyć o powierzone Panu stanowisko,które przez jeden punkt skreśla Panu karierę.Są inne instancje do których Panu osobiście jeszcze wolno się odnieść.Przecież nie wygląda ta umowa tak aby w przyszółości Pana wprowadzić celowo w maliny w Urzedzie Miasta byłi prawnicy i administratorzy kiedy dawali Panu podpisywać UMOWĘ. 11:47, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

0 0

Niech uczciwie stanie do konkursu na takie same lub nawet większe szanse niż inni. 17:27, 25.01.2019


mieszkaniecmieszkaniec

0 0

I taki to jest " radca prawny " 12:03, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Jak mi go bardzo żal ! ! ! . Tak dobrze żarło i zdechło . Taki specjalista nie opędzi się od ofert pracy . Pracodawcy będą walić drzwiami i oknami 12:08, 25.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pan MPan M

0 0

No i bezideowa walka plemienna o stołki i michy trwa dalej. Brak odpowiedzi na jakieś tam pytanie też stawia pod znakiem zapytania transparentność panie Niedziółka? Kętrzyn dla wszystkich panie Rypina? Dla takich wszystkich jak rada szpitala - z PiSu i z ASu? Tymczasem miasto nadal traci funkcje społeczno-gospodarcze, a Niedziółka swoją polityką prawdopodobnie doprowadzi do utrwalenia systemowej biedy przenosząc na polski grunt kategorię znaną w USA - pracujących biedaków oraz jeszcze bardziej prawdopodobnie - zniszczy bezpowrotnie walory Kętrzyna wraz z dobrami publicznymi. Tymczasem w Tygodniku kolejny płytki temat wywołujący gównoburzę odwracającą uwagę od rzeczywistych problemów. 12:24, 25.01.2019


dobra zmianadobra zmiana

0 0

Katolicka miłość bliźniego. Im komuś gorzej, tym dla mnie lepiej. 02:40, 26.01.2019


NEPOTYZMNEPOTYZM

0 0

Czy Pani Iwona Kozłowska - Skarbnik Urzędu Miasta Kętrzyn jest Córką Brata Żony Burmistrza czyli Bratanicą Pani Niedziółkowej ? Mów mi Wuju ! 12:45, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KUMOTERSTWOKUMOTERSTWO

0 0

To ci przeszkadza? a zatrudnianie kochanek akceptujesz? 12:53, 25.01.2019


TKMTKM

0 0

TKM. Stołki dla swoich. Zastępca, kierowniczka oświaty, skarbnik i pewnie KCK. Jak długo jeszcze będzie Niedzielka uprawiał TKM? A miało być inaczej. Wiele osób głosowało na niego bo dawał nadzieję inności. Wielu młodych ludzi myślało, że w końcu będą mogli wrócić i starać się o się o pracę wiedząc, że tylko wykształcenie i kompetencje będą brane pod uwagę i każdy będzie miał szansę w konkursie. 12:53, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

A jajeczko to ciebie obchodzi tkm wygraj wybory i to ty będziesz decydował o obsadzie stanowisk . Jakoś nie przypominam sobie żebyś rozdzierał szaty za rządów hecmana jak ten decydował - pudla na każde stanowisko . 13:08, 25.01.2019


endrjuendrju

0 0

Kto został skarbnikiem miasta....... bo nie chcę pisać plotek. 13:27, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Taaaa...Taaaa...

0 0

Nie, nie. Bez "kumoterstwa, nepotyzmu... (tu się zawiesiło) i protekcji" to obiecywał Rypina. To on obiecywał normalność i uczciwość zamiast ciągłej walki Niedziółki z Hećmanem o stołki dla swoich. Tyle tylko że OSZUKAŁ tych co mu uwierzyli. Podobno jak piszą zdemoralizowani entuzjaści nowego porządku - winni temu są naiwni wyborcy. 13:41, 25.01.2019


PiętaszekPiętaszek

0 0

Już raz ponalismy Pana wojewodę Warmii i Mazur jak uchylił prożbę Pana Niedziółki w sprawie przysłania do Kętrzyna KOMISARZA na stanowisko starosty powiatu.Czyli prożba byla bezzasadna skoro odmówił.To wiele mówi o ludzkim podejściu do spraw samorządowych Pana starosty.Tak to odebrałem. 14:10, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lokalny patriotaLokalny patriota

0 0

Bardzo dobry ruch . Damianek niech wraca do siebie bo mamy w Kętrzynie młodych wykształconych i zdolnych 16:33, 25.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AgataAgata

0 0

Właśnie mamy swoich młodych wykształconych.A skąd wicek.Nie z Giżycka ? Lepiej z rodziny zatrudniać. Zawiadamiać odpowiednie służby jak najszybciej 21:14, 25.01.2019


ewa nie z rajuewa nie z raju

0 0

Niedziółka nie zatrudnia nikogo z Kętrzyna, choćby nie wiem, jak byli młodzi, wykształceni i zdolni. 02:47, 26.01.2019


Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Faryzeusze rozdzierają szaty o jo joj jak niesprawiedliwość się dzieje zwalniają takich wybitnych specjalistów ( jak są tacy dobrzy to pewno bez problemu znajdą pracę ) a kto został skarbnikiem o jo joj a co miał zostawić tego który nie potrafił wytłumaczyć hecmanowi skąd się pojawiła suma 2 750 000 przy okazji remontu budynku Ruchu ? .
Bardzo dobrze , że skarbnikiem miejskich pieniążków jest ktoś do kogo ma zaufanie

o jo joj endrju koniec świata a ty nie lubisz plotek 16:44, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Korytowo? NIe...Korytowo? NIe...

0 0

?
Kobieto, przejrzyj w końcu na oczy.

Wniosek o powołanie, bez konkursu, krewnej swojej żony, na skarbnika miasta, który wspólnie z burmistrzem decyduje o dużych wydatkach publicznych, to nepotyzm polityczny, który radni powinni zgłosić do CBA i prokuratury!

Ludzie, czy wam, w tym Korytowie, rozum odebrało?

Najpierw Hećbruk prze 20 lat a teraz jego nieudolny uczeń? 17:27, 25.01.2019


lalamidolalamido

0 0

A ja się pytam Panie Burmistrzu kiedy do Nietrzeby dołączą kolejni wyznawcy hecmanka? Bo chyba powinni iść tam gdzie on prawda? 17:25, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A ja się pytamA ja się pytam

0 0

Piszesz o dwóch Anetkach, Daguni i Dareczku ,czy o kimś jeszcze ? Czy pudel, gagatek i biegacz ze starostwa też? A piąty dyrektor-cukrownik z Komecu ?? A Terenia? A Halinka ? Oj ale czy Komunalnik ma tak duży autobus? 17:33, 25.01.2019


KWHahahaKWHahaha

0 0

No skoro wyborcy powiedzieli, że nie trzeba nam Krzysia, to lisy jego zausznika były chyba przesądzone?? Tak czy nie ? 17:27, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NieudacznikNieudacznik

0 0

Niedziółka to też były zausznik Krzysia? nie pamiętasz ?

Był bez pracy. Hecman, litości go wział na swoją liste wyborczą. Potem zrobił go starostą. Więc jego tez nalezy zwolnić, to przecież logiczne?

Ponad połowa komitetu Niedziółki - Aktywny Samorząd -to sa byli zausznicy Hećmana.
Tylko prawda was wyzwoli, Korytowo Nie.. 17:37, 25.01.2019


Z innej beczkiZ innej beczki

0 0

A konkubina dalej ubezpiecza spółki???? 17:28, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zawistny ASZawistny AS

0 0

To obecny burmistrz ma konkubine?
To nielogiczne. Nie może bo jest żonaty, może miec tylko coś na boku?
Ale nie wyglada że ma, nie da rady bo za stary? 17:42, 25.01.2019


ElżbietaElżbieta

0 0

Zastanawia mnie jedno, co musi się stać żeby ludzie przestali się tak nawzajem nienawidzieć?
Pan Nietrzeba to osoba która żyje kinem, to dzieki niemu kino to powstało i odniosło sukces. To pasjonat kinowy.... to dzięki temu mieliśmy tak dobry repertuar. Przez to albo dzięki temu... teraz mamy gdzie pójść by obejrzeć dobry film i to również premierowo. Myślę, że to nie jest takie łatwe zgrać to wszystko.
Pracował u P. Hećmana i pracowałby tak samo u P. Niedziółki. To człowiek, który chciał pracować. To Ci na górze przepychają się miedzy sobą, opluwają. Pomagał wszystkim gdy tylko mógł.

STOP NIENAWIŚCI!!!

W imię czego Pan to zrobił Panie burmistrzu Niedziółka?

STOP NIENAWIŚCI RZĄDZĄCYCH!!!!

Wojewoda sam się na pewno nie zainteresował zarządzeniem byłego Burmitrza, to Pan burmistrz Niedziółka dążył do tego by tak się stało, by wydano taką a nie inną decyzję. Nie interesuje mnie czy Wojewoda miał rację, czy nie miał.  Długo trzeba było szukać jakiegokolwiek haka. Tylko po co, by poczuć się lepiej. ???
Chyba nie ma sensu to wszystko z takim podejściem. Jak coś robimy to róbmy, by móc później spojrzeć w lustro i powiedzieć
,,Dzisiaj nie skrzywdziłem nikogo, pomogłem tylu wspaniałym ludziom. ' I WTEDY CZŁOWIEK MOŻE BYĆ Z SIEBIE DUMNY, A NIE WTEDY GDY KOGOŚ WYRZUCA Z PRACY.
To takie słowo do rządzących w każdej konfiguracji.

Straszne jest krzywdzić innych.... STRASZNE...

Panie Burmistrzu czy czuje się Pan z tą decyzją lepiej, czy to Pana dowartościowało?
Zapewniam, że będzie Pan zawsze już miał to w pamięci, bo to co Pan uczynił to w mowie chrześcijańskiej zwykła krzywda ludzka. 18:50, 25.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kinomankinoman

0 0

Stanie do konkursu przedstawi swoją ofertę miłośnika kina i wezma to pod uwagę, Krzysztof go probowal umocowac na lata na stolku i to mialo byc uczciwe? 18:56, 25.01.2019


StefciaStefcia

0 0

Ja też jestem pasjonatką kina i co z tego?Wcale nie uważam ,że coś mi się z tego tytułu należy.A czemu Nie trzeba ma być inny?Co ,on lepszy ode mnie?Wcale że nie!!! 10:26, 29.01.2019


DragonDragon

0 0

Nie zdziwię się jak nowym dyrektorem KCK zostanie psiapsiółka skarbniczki - Kasia.
Panie burmistrzu. Czy zrobił już coś pan w kierunku realizacji swoich obietnic wyborczych np. obwodnicy Kętrzyna? Kiedy pan zajmie się oświetleniem miasta aby nie było ciemno jak w norze?
No i podstawowe pytanie: czy działa już monitoring miejski? Czy mieszkańcy miasta mogą czuć się bezpieczni? 20:01, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Tak tak dragon co jeszcze trzeba zrobić u mnie w kącie stoi wór kasy i tak się zastanawiam na co jeszcze mogę wydać . Zapomniałaś dopisać skąd dokąd ma to być obwodnica a i jeszcze może jakieś życzenia odnośnie stadionu . Co do oświetlenia to radzę dobrego okulistę na pewno pomoże
Elu odnośnie twojego problemu musisz go lepiej zdefiniować . Widzisz szkoda chłopa gdyby został normalnie zatrudniony to można by było powiedzieć , że to nie jest w porządku ale wszyscy wiemy jak było .................. ale skoro jest taki wybitny jak piszesz to nie martw się na pewno wszyscy bądą chcieli mieć takiego wybitnego kinomana.
Co do repertuaru to myślę , że sobie poradzimy 20:14, 25.01.2019


AnetaAneta

0 0

Zgadzam się z opinią Pani Elżbiety. Hećman nie szanował ludzi ale Pan Damian to człowiek wysokiej klasy. Burmistrzu bierz się do roboty, bo nic nie potrafisz tylko opluwać innych ludzi. Szok. Ludzie po kolana brną w śniegu. Już każdy poznał że ta zmiana to niekoniecznie na lepsze. Dużo autopromocji a od byznesu to mdło.Ludzie już mają dość takich zachowań i opluwania innych. Spotykasz Pan się z księżmi a robisz Pan takie rzeczy. Możesz spojrzeć w lustro? Pycha kroczy przed upadkiem 20:09, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AC DCAC DC

0 0

Anetko gdzie TY znalazłaś tyle śniegu podpowiedz wybieram się na narty . Masz rację Pycha kroczy przed upadkiem dlatego nie ma już pracy 20:24, 25.01.2019


ElżbietaElżbieta

0 0

Świetne są filmiki Pani Patrycji umieszczane na fb chyba nawet tej gazety.
Uważam, że powinno się to puszczać na lekcjach dobra w szkołach ale i dla Państwa Rządzących.
Pani Ewo nie z raju ja rozumiem że jest Pani w grupie znajacej bardzo dobrze wszystkie sprawy w lokalnej polityce i wnioskuję że przekonanie o tym że dacie Panstwo radę i bez Pana Nietrzeby bierze się właśnie stąd. Pisząc jednak komentarz uznałam że każdy mieszkaniec ma prawo do wyrażenia swojej opinii i zadowolenia bądź niezadowolenia z decyzji tak publicznej osoby jaką jest Pan Burmistrz Niedziółka.
Zawsze będzie tak, że część ludzi bedzie zadowolona, a ta druga mniej lub wcale z decyzji rządzących. Tylko, że trzeba postarać się podejmować decyzje bez utrzymywania się w stanie nienawiści. Nie uważam, że Pan Nietrzeba coś zawinił tutaj. Pracował tak samo przy tamtym burmistrzu jak i przy tym. Po prostu według mnie to gość na poziomie. Tak po prostu z klasą i tyle.
Podchodzi zawsze z szacunkiem do ludzi starszych, poproszony o pomoc zawsze pomógł. Szacunek należy sie każdemu czlowiekowi, nie ważne w co wierzy, jaką opcję popiera, i czy popiera . No i czy pracował dla tego czy poprzedniego burmistrza. Jakie to ma znaczenie??? Najważniejsze że dobrze wykonywał swoją pracę. 21:00, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AnetaAneta

0 0

Pogubili się z chorej nienawiści Pani Elu. To jest straszne. Wręcz przerażające :( 21:07, 25.01.2019


AnetaAneta

0 0

Podaj maila.wyślę zdjęcia :) Masakra godz. 7.32. Piszę nie o dzisiejszym dniu... 21:04, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Te DeumTe Deum

0 0

Nietrzeba złoży skargę do WSA i wygra. Widać w treści rozstrzygnięcia nadzorczego, że to sprawa polityczna. A jak nie wygra w WSA to wytoczy proces z powództwa cywilnego przeciwko burmistrzowi miasta i wygra. Tak oto burmistrz strzelił sobie w kolano. Gdzie ten profesjonalizm w obsadzaniu stanowisk ? Jakie to małostkowe panie Niedziółka. Wszystko co budował pan przez miesiące roztrwania tym obsadzaniem stanowisk swoimi 22:43, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DankaDanka

0 0

Nie trzeba się sądzić trzeba mieć honor. Stanoc do uczciwego konkursu i starać się o posadę a nie walczyc teraz o zachowanie Politycznej umowy. 06:31, 26.01.2019


PiętaszekPiętaszek

0 0

Panie Damianie powiem tak :Zawsze warto pojechać do Pana wojewody Warmińsko-Mazurskiego i osobiście z nim porozmawiać. Myslę że tylko tędy droga. Życzę powodzenia ! 05:50, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Pytam się jak to blondynka dlaczego Nietrzeba dostał kontrakt tylko na 7 lat idźmy na całość od razu na 50 lat albo i dożywotnio i dwa dni dłużej , Jest młody , piękny ( może poza włosami wiecznie przetłuszczone ) zdolny szybko się uczy . Nie piszcie tutaj o " pysze " kto był pyszny to każdy widział a później i te frajerskie czapy kawusia i ciasteczka nie pomogły trzeba było myśleć wcześniej . To zdjęcie powinni oprawić w ramki i powiesić nad łóżkiem . Ciekawi mnie co znaczyły umowy z Prezesami do końca kadencji ? 06:28, 26.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DankaDanka

0 0

to umowy polityczne były. 06:32, 26.01.2019


wujek dobra radawujek dobra rada

0 0

Poczytaj sobie ustawę z dnia 9 czerwca 2016 r. o zasadach kształtowania wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami, a nie wietrzysz wszędzie spiski. Wtedy będziesz wiedziała, że umowę zawiera się do końca kadencji z możliwością wcześniejszego wypowiedzenia. Tak ustawa stanowi, i nie możesz jej zawrzeć inaczej. Będą nowi prezesi, warunki umowy pozostaną te same. Tu nie ma zasady swobody umów. Jesteś prawnikiem? 14:28, 26.01.2019


Korytowo jest nASze!Korytowo jest nASze!

0 0

W Korytowie, na zadupiu,
Rządzi teraz nowe, ASy,
Skąd się wzięły? Skąd przybyły?
Te potworki, w gminie nASzej.

Skąd się wzięły nasze AS-y,
Jak dorwały się do kASy?
Jak Nie-ludzko, jak zdradziecko,
Pozbawiły władzy Hećka?

Pierwszy ASior, to Nie-mierny,
Meneg z niego całkowicie,
Terminował on u Hećka,
Lecz zazdrościł jemu skrycie.

Tworzył swoją klikę małą
Lecz do zdrady doskonałą
Zwalniał ludzi bez litości,
Przyjmował, po znajomości.

Gdy już sobie ponamawiał,
Wszystkich „zdrajców od Hecyka”,
Z „tronu” Hećka nagle zrzucił.
Jaki morał stąd wynika? 06:40, 26.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Pomyliłeś miejsca powieś te wypociny wierszokleto w WC - tam jest właściwe miejsce . Nowego burmistrza wybrała większość ! ! ! .
Kto mieszał w powicie ?
Czas na zmiany Panie Burmistrzu trzeba gruntownie przewietrzyć urząd miejski i Spółki nie ma co dłużej czekać . 06:50, 26.01.2019


PiętaszekPiętaszek

0 0

Tu nie pora na morały kiedy rządzą nami IDAŁY. 12:32, 26.01.2019


Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Nie jestem specjalistką ale widocznie masz problem ze wzrokiem WC to taki domek z serduszkiem na drzwiach 07:03, 26.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Korytowo jest wASze!Korytowo jest wASze!

0 0

Nie-morał?

Kiedy zwalniać będziesz ludzi,
By zatrudniać swe miernoty,
Gdy sumienia nie masz w sobie,
To sp..dalaj , nic po tobie.

Twe miernoty zdradzą szybko,
To już pewne, bo widziały,
Jak zdradzałeś Hećka swego,
Nauczyli się, od ciebie.

Nic już z ciebie Nie wyrośnie
Jeśli tylko zwalniasz ludzi
Krzywdzisz ich dla swej mamony
Więc będziesz wy…dolony 07:22, 26.01.2019


do Ewusido Ewusi

0 0

Jak nie jesteś specjalistką, to siedź cicho, bo na głupią wychodzisz... 09:38, 26.01.2019


MarioMario

0 0

Czas już przyjrzeć sie w urzędach POzostałym plotkarzom i "przyjaciolkom" biznesowym. Czas zweryfikować umowy podwykonawców w komunalniku. Czas przewietrzyć im umysły. 07:08, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Korytowo jest nASze!Korytowo jest nASze!

0 0

Teraz czAS na nASze ASy
Będą pracować dla kASy
W d..e mają dobro miasta
Teraz rządzi nASza kASta 07:33, 26.01.2019


czytelnikczytelnik

0 0

A propo kontraktów, na jak dkugi okres podpisano umowę na tymczasową siedzibę muzeum? O konkursie nikt nie słyszał to może choć o długości kontraktu coś wiadomo? 07:14, 26.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Kwik kwik kwikKwik kwik kwik

0 0

Oj czytelniku zadajesz niedyskretne pytania takie umowy są objęte tajemnicą handlową. Niestety nie ma co czekać czas na radykalne zmiany czas na operację odcinania ryja od koryta jest strasznie bolesna i wielu się broni, słychać kwik odsuniętych od koryta . Czas aby poznali smak pracy bez układów tylko takiej uczciwej jak rolnik w polu 08:00, 26.01.2019


czytelnikczytelnik

0 0

Tajemnica handlowa za pieniądze społeczne? Tajemnicą może byc ile kosztuje płyn do zmywania na kuchni i szmat do podłogi. Natomiast dlugosc kontraktu to informacja publiczna. 08:13, 26.01.2019


WaligóraWaligóra

0 0

Wystąp z wnioskiem o informację publiczną, a nie zawracasz gitarę. 14:32, 26.01.2019


OlkaOlka

0 0

Kilka lat temu mówiono, że pan burmistrz delikatnie mówią opuścił koalicję z p. Hećmanem bo nie chciał zwalniać ludzi. A teraz co? 10:03, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Festiwal hipokryzjiFestiwal hipokryzji

0 0

Kontrakt 7-letni, wraz z zabezpieczeniem w przypadku zwolnienia z pracy, był kpiną byłego burmistrza z zasad praworządności i moralności. Kpiną z mieszkańców. Lecz większą kpiną z tych zasad jest, wniosek i uchwała, o zatrudnienie, na stanowisku skarbnika, krewnej żony obecnego burmistrza.

Panie obecny burmistrzu. Był Pan przecież prezesem dużej spółki zagranicznej a potem dużej firmy polskiej. Co by zrobili właściciele, gdyby Pan, na stanowisku głównej księgowej zatrudnił krewną swojej żony? Pan wie. Na drugi dzień tłumaczyłby się Pan z tego gęsto. Cofnąłby Pan tą, podyktowaną nepotyzmem, decyzję i/lub sam by Pan wyleciał z pracy! Dlaczego? Bo po Pana tłumaczeniu, że do krewnej żony ma Pan zaufanie, właściciele zaczęliby obawiać się o swoje pieniądze.

Co się tymczasem stało na sesji, którą oglądaliśmy w internecie? Wśród pochwalnych mów, na temat wiedzy i pracy byłego skarbnika, odwołano go z funkcji, którą według byłego i obecnego burmistrza pełnił nienagannie. Kwiaty i brawa na stojąco! Następnie, po publicznym ujawnieniu przez poprzedniego burmistrza, że kandydatka na skarbnika jest krewną żony obecnego burmistrza, powołała ją koalicja radnych AS i PiS. Potem znowu: kwiaty i brawa na stojąco!

Festiwal hipokryzji! Czy wam, radne i radni, z AS-u i PiS-u, już przyzwoitość i wolną wolę odebrało? Możecie teraz pyszałkowato chodzić po swoim Korytowie, lecz nie oglądajcie się za siebie, bo zobaczycie tylko śmiech i drwinę. 10:09, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanuszJanusz

0 0

Jak odwolywano skarbnika w powiecie po kuchennej rewolucji to jakoś nikt nie krzyczał? Nawet kwiatków nie było tylko brawa.
Dajcie spokój. Rubcie swoje Panowie porządki muszą być przynajmniej u osób decydujących. Skarbnik sekretarz to muszą być osoby zaufane. Inaczej Będzie to co jest teraz. Wycieki informacji i publiczne pomyje. 10:28, 26.01.2019


Pan MPan M

0 0

Firmocentryzm Niedziółki nie jest dobrą alternatywą dla pseudoinwestycji Hećmana. Przeciętnemu Kowalskiemu jest chyba bez różnicy czy zarobi i odda to w opłatach na spłatę "inwestycji" czy po prostu zarobi mniej.

Wspieranie biznesu via pseudoinwestycje jest tak samo szkodliwe jak wspieranie biznesu poprzez nadawanie mu przywilejów. Ostatecznie koszty tego poniesie miasto (nie chodzi tylko o kasę, ale o dobro publiczne) i mieszkańcy. W moim przekonaniu Niedziółka udowadnia swoimi decyzjami że ma nikłe pojęcie o ekonomii, a dokonujące się obecnie machinacje osobiście odbieram jako drenaż ostatnich dóbr Kętrzyna. Kasa już z grubsza została wydrenowana przez poprzednika, więc została ziemia, którą miasto powinno skupować, a nie oddawać - tak panie Rypina było w felietonie (a teraz łapki PiSowskie chodzą w górę za czymś odwrotnym, tak)?

Druga rzecz: proszę nie epatować zwycięstwem AS. Prawdopodobnie nie byłoby tego "zwycięstwa" gdyby nie oszustwo wyborcze Rypiny. Nie byłoby również koalicji PiS-AS gdyby Rypina perfidnie nie wprowadził swoich ludzi w oparciu o program TAK dla Kętrzyna którego nie realizuje, a wiele wskazuje że nawet nie zamierzał realizować. 13:12, 26.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

NiktNikt

0 0

narazie o wspieraniu biznesu to tylko ładne bajki ale brak faktów 20:40, 26.01.2019


StefciaStefcia

0 0

Rypina nie oszukał wyborców.Gdyby nie poparł Niedziółki,dalej rzadziłby jajakobyły.A że poparł Niedziółkę,więc współrządzi miastem.Wyborcy Rypiny czują się USAtysfakcjonowani.A pan panie Mądraliński,nie martw się o innych lecz o siebie i swoje zawiedzione nadzieje. 15:44, 27.01.2019


MarekMarek

0 0

Przestań się nakręcać bo pękniesz. Pogódź się z przegrana Krzysztofa i nie przekręcaj kota ogonem. Wszystkim na raz zająć się nie mogą.
Brawo Panowie Niedziółka i Rypina obraliście właściwy kierunek, pogonić ukladowców i ich ludzi od decydowania o czymkolwiek. 16:05, 27.01.2019


Pan M do EwyPan M do Ewy

0 0

Jeśli stawiasz pytanie jak przeprowadzić obwodnicę a jesteś osobą związaną z władzą lub -co może sugerować sformułowanie my- jesteś jej przedstawicielką, potwierdzasz tylko moją wcześniejszą tezę o braku kompetencji w zakresie urbanistyki i planistyki (zwłaszcza transportowej) tak aparatu poprzedniej władzy, jak i obecnej. To kolejna sytuacja pokazująca, że "pozytywna zmiana" to tylko zamiana personalna jednych niekompetentnych i żądnych władzy na drugich bardzo podobnych. A dobrą koncepcję obwodnicy to Rypina podobno przedstawił Niedziółce jeszcze jak ten siedział na stołku starosty i popierał przebudowę drogi na Giżycko bez obwodnicy Kętrzyna -tak samo jak Hećman (i znowu podobieństwo, ha). Piszę podobno bo na podstawie tego co prezentował na stronie bez wątpienia takiej obwodnicy potrzebuje Kętrzyn, ale czy przedstawił czy znowu oszukał - tego nie wiem. 13:43, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiętaszekPiętaszek

0 0

Podsumowując to czy ten Tygodnik robi dobrą robotę i promuje Pana burmistrza Kętrzyna -wątpię.Jak do lata bedzie trwał ten marazm to juz tak pozostanie na 5 lat chyba,że Pan wojewoda zainteresuje się naszą wladzą samorządową a myślę,że to kwestia czasu. 16:25, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Spokojna twoja rozczochrana Piętaszku 16:34, 26.01.2019


malymaly

0 0

A kiedy " Andrzej świniarz" będzie doradzał dla Niedziółki? 20:08, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

duzyduzy

0 0

a kiedy redaktor zacznie płacic czynsz ? 20:42, 26.01.2019


fagASfagAS

0 0

Po pierwsze: nie ” Andrzej świniarz” a „Pan Andrzej”
Po drugie: nie „doradzał” a „propagandował”
Po trzecie: nie dla ”Nie…” a dla ”…Man” 20:57, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

W tej sytuacji Pani Radna Aicja Biala powinna zwrocic mandat Radnego Panu Damianowi Nietrzebie , to by pokazala klase i uczciwosc jako wychowawca mlodziezy. 06:18, 27.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiętaszekPiętaszek

0 0

Miałem też takie same wątpliwości wczoraj na spacerze,że skoro Pan wojewoda przyjął od Pana Nietrzeby prośbę aby zwolnił go z funkcji radnego z uwagi na okreslona prace w jednostce miejskiej to Pan wojewoda musiał znac prawną stone KONTRAKTU i przychylił sie do prośby Pana Damiana aby mógł pełnić funkcje Dyrektora KCK w Kętrzynie,ale to wszystko zawiłe jest. 07:40, 27.01.2019


@Piętaszek@Piętaszek

0 0

Taki "wielki " specjalista jak ten Nietrzeba będzie rozchwytywany na rynku pracy 06:36, 28.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiętaszekPiętaszek

0 0

Jakoś twój burmistrz nic nie pokazał na tym rynku pracy skoro na starość musiał iść po prożbie do Pana Jarka za chlebem i tego nie mogę zrozumieć. 06:54, 28.01.2019


s.s.

0 0

Z doświadczenia z pracy w szpitalu? 16:22, 28.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZbychuZbychu

0 0

"Ewka" dam ci radę codziennie zjadaj głókę cebuli lub czosnku i nie musisz wydawać na lekarza. 07:04, 29.01.2019


mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Chcieliście zmiany na dobre to macie. Szkoda że młodego Rafał Rypine wkręcili . 20:02, 28.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jak chciał tak maJak chciał tak ma

0 0

Ani młodego, ani wykręcili. 21:57, 28.01.2019


helahela

0 0

Do" Te Deum " Przecież widać to jak są dokonywane zmiany, mierny ale wierny. Tak to już jest w życiu tj. obecnej władzy. 20:59, 28.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbychuZbychu

0 0

Fak,ale niech i burmistrz prosi o głos przewodniczącego na sesjach RM o ile mi wiadomo to też zrzekł się mandatu radnego jak Pan Nietrzeba.Miejsce dla gości jest poza radą jak wszyscy. 07:10, 29.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Interesujące są Państwa komentarze. Większość niestety to personalne przepychanki. Prawda jest taka, że jeśli poprzednik zostawia "kukułcze jajo", a pisklaczek z tego jaja raptem zaczyna mniej rzetelnie wykonywać proste polecenia służbowe to wynik takiego postępowania powinien być oczywisty dla każdego. Aby przeciąć zależności finansowe, osobiste i towarzyskie poprzedniego burmistrza, które sięgają dziesięcioleci to należy to robić zdecydowanie i bez wahania. Będzie to się spotykało z ostrym protestem osób uwikłanych w te zależności i z bólem "rozdzielenia". Na efekty pracy aktualnego burmistrza należy poczekać przynajmniej 1 rok. W tym czasie dokonają się zmiany, które wszystkich nas interesują. Teraz realizowane są plany poprzedniej władzy, a struktury można jedynie kształtować i przygotowywać do pracy w kolejnych latach. Nietrzeba jest pionkiem Hećmana. Jego ulubieńcem, ostatnim zastępcą. Nie trudno chyba sobie wyobrazić jak się lubili skoro otrzymał umowę gwarantującą bezpieczeństwo finansowe na kilka lat do przodu. Na dwa dni przed wynikami wyborów. Czy takiej osobie można ufać? 09:16, 29.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Bardzo trafnie Panie Obserwatorze zdefiniował Pan to co zakłóca funkcjonowanie władz miasta . Naprawdę czas przeciąć ten ropiejący wrzód . Nie ma ludzi niezastąpionych czas na młodych ! ! ! 09:45, 29.01.2019


To tylko jaTo tylko ja

0 0

Czytam i nie wierzę ludzka podłość nie zna granic....Panie Nietrzeba trzymam za Pana kciuki ....K.C.K bez Pana z czasem przestanie istniec ze tez ludzie z nienawisci pozbywaja sie dobrych pracowników zaangażowanych w swoja prace. 09:18, 29.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Rolnik sam w dolinieRolnik sam w dolinie

0 0

A ile on tam pracował 2 miesiące i już KCK bez niego nie będzie istnieć to jakaś paranoja . Musiał się zasłużyć hećmanowi jeżeli przed ogłoszeniem wyników został mu przygotowany taki intratny kontrakcik . Jakoś innych zostawił z ręką w nocniku .
Gonić i nie mieć skrupułów 09:50, 29.01.2019


czytelnikczytelnik

0 0

Nie z nienawiści a z zasady ze umowa zawarta z panem dyrektorem przez poprzedniego dobrego gospodarza była umowa politycznego cwaniactwa. Będzie oficjalny konkurs i Pan dyrektor może poprostu stanąć do konkursu a nie sądzić się. 16:17, 29.01.2019


ZbychuZbychu

0 0

Otóż to to sprawa na wagę patriotyzmu lokalnego powinna być nagłosniona gdzie się da bo bywa tak,że człowiek inteligentny nie potrafi obronić się sam. Pan Damian nigdy niczemu nie spiskował i nie spiskuje niech pracuje w naszym Kętrzynie tak jak Pan burmistrz do spokojnej starości.Choc już Panu burmistrzowi blizej do tej wytęsknionej emerytury.Okazać sie może ,ze następnym kandydatem na burmistrza będzie Pan Nietrzeba.Chyba tylko wypada mu tego Życzyć z całego serca ! 16:34, 29.01.2019


ZbychuZbychu

0 0

O własnie czytam WP o wyremontowanym dworcu kolejowym dzieki pomocy Unijnej w m.Jawor na Dolnym Śląsku.Cała Polska już wie a nasz dworzec co od macochy żadnej wzmianki w mediach krajowych ani niemieckich. Ciesze się że my tez mamy piekny dworzec a nie obskórny moloch, przed gośćmi nie musimy się już wstydzić i wysyłac ich w krzaki za potrzebą.Tak bylo niestety. 13:28, 29.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

No tak zbyniu przecież nie wypadliśmy sroce spod ogona ale 9 baniek strzeliło . Idź teraz na ten dworzec i popatrz na te pęknięcia elewacji . Policz ilu tam jest podróżnych i przestań pisać farmazony 14:35, 29.01.2019


StatykStatyk

0 0

A Kętrzyn nie mógł skorzystać z pomocy unijnej do remontu dworca?-wkład własny 20% wyniósłby 1.800.000,- zł.Ale taki niby mądry jajakobyły nie umiał z tego skorzystać?Dobrze,że poszedł sobie tam gdzie pieprz rośnie. 14:42, 29.01.2019


Praca dla fagASów ?Praca dla fagASów ?

0 0

REJESTR WPŁAT OD OSÓB FIZYCZNYCH NA RZECZ
Komitet Wyborczy Wyborców - Aktywny Samorząd

Ryszard Henryk Niedziółka z Kętrzyn - 25 526,78 zł

Michał Jerzy Krasiński Zawidy - 9 000,00 zł

Dorota Anna Nowik z Kętrzyn - 6 700,00 zł

Marta Bobrowska Karolewo - 5 800,00 zł

Iwona Kozłowska Kętrzyn - 3 610,00 zł

Bożena Bobrowska Karolewo - 2 790,50 zł

Celina Jolanta Lewandowska Reszel - 2 600,00 zł

Paweł Bobrowski Kętrzyn - 2 250,00 zł

Źródło: www,aktywnysamorzad,org/rejestr-wpłat/ 17:18, 29.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZbychuZbychu

0 0

Jedna pani wpłaciła na Komitet AS startowała z tego komitetu do wyborów ... 17:23, 29.01.2019


wyborca2018wyborca2018

0 0

Rejestr wpłat na rzecz Komitetu Wyborczego Wyborców - Kętrzyńska Wspólnota Samorządowa - źródło strona ketrzynskawspolnota.pl
1. Krzysztof Wiesław Hećman 26.500zł
2. Renata Buczyłowska 10.000zł
3. Ewa Olenkowicz 3.000zł
4. Ryszard Kawczyński 3.000zł
5. Mirosław Sieniakowski 7.000zł 19:35, 29.01.2019


do do "Torick wyborczy"

0 0

Do "Torcik Wyborczy" od kiedy baranie lepiej idioto! służba zdrowia, kultura, oświata przynosi zyski? 07:03, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Torcik WyborczyTorcik Wyborczy

0 0

to powiedz mondrallo hacmanowski co przynosi zyski miastu? Podatki od takich tłuków jak Ty. Gdyby basen był otwarty cały rok, gdyby na zagospodarowanej Gorce zrobiono to co obiecywaliw tym tory saneczkowe, gdyby amfiteatr był używany częściej i nie tylko latem itd
ps. o szpitalu nie pisałem więc może warto zapisać się już do specjalisty!! 12:35, 30.01.2019


Pytania fanów ASPytania fanów AS

0 0

Czy prawdą jest, że Pani Iwona Kozłowska została skarbniczką? Czy na stanowisko skarbnika był ogłoszony konkurs, zgodnie z tym co burmistrz mówił przed wyborami?

Czy prawdą jest, że brat żony pana burmistrza ma córkę, która to córka nazywa się Iwona Kozłowska?

Czy prawdą jest, że Pani Iwona Kozłowska wpłaciła na komitet wyborczy, z którego kandydował obecny burmistrz, trzy tysiące sześćset dziesięć złotych?

Czy są to różne osoby, czy jedna osoba? 07:41, 30.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Jesteś ciekawy to idź do Pani Kozłowskiej i zapytaj

a czy to prawda , że konkubina ubezpieczała spółki miejskie ? 07:47, 30.01.2019


HeniekHeniek

0 0

I co z tego że rodzina? Lepsza fachowa z rodzina niz mialaby byc pyskata kochanka. 19:38, 30.01.2019


Ewa nie ....Ewa nie ....

0 0

Rozwiązał się Twój problem, bo dostałaś ode mnie odpowiedź.

Mój problem dalej czeka na odpowiedzi.

Dostaniesz podwyżkę za swoje wpisy na tym portalu. Gratuluję samopoczucia! 08:17, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Powiedz dlaczego mnie to nie martwi ? aha uważaj bo pomówienia mogą kosztować 08:21, 30.01.2019


Ewa nie ....Ewa nie ....

0 0

Nie martwi Cię, że nie ma odpowiedzi na tak proste pytania?

aha, nie mów tego burmistrzowi, bo spowoduje moje zwolnienie z pracy i w Ketrzynie już jej nie dostanę i co ja wyedy zrobię, za co utrzymam rodzinę? Chyba bede musiała wyjechac jak cała młodzież z tego miASta? 08:41, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zmiany zmiany....zmiany zmiany....

0 0

A kiedy zmiany w spółkach miejskich ? Komunalnik podobno ma spore straty finansowe wiec wymaga konkretnej reformy. Może czas przyjrzeć się umowom ze stalymi podwykonawcami? W Barcianach również. 05:17, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sami kucharzeSami kucharze

0 0

O widać wyrażnie,że chcesz dublować stanowisko Panią skarbnik miasta. 05:33, 31.01.2019


Ja z MiastaJa z Miasta

0 0

Ten co popiera ruiny to pewmie mieszkaniec ul. Szopena ? 11:25, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CzarnyCzarny

0 0

Obecna siedziba KOMECu była ruina. Obok to nie to samo co na przeciwko. Ferie już się kończa zabierz się do nauki. 12:54, 31.01.2019


fagASy rządzą i dlatfagASy rządzą i dlat

0 0

nASza skarbonka

W Korytowie, na zadupiu,
radni z asa zachwyceni.
fanASiory teraz; rządzą,
miasto siedzi w ich kieszeni.

Meneg swą rodzinę chwali;
bo fachowo kasę liczy,
patrzcie teraz; jak radośnie
przy korycie nASzym kwiczy.

Czas nAStępnym do koryta,
choć kolejka jest niedługa,
do koryta; tylko nASi,
cała reszta zaś do pługa. 11:54, 31.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

niespełniony mający niespełniony mający

0 0

powieś to sobie w kiblu będzie ci lzej 12:06, 31.01.2019


Knur NapoleonKnur Napoleon

0 0

a w oddali słychać kwik odsuniętych od koryta 12:09, 31.01.2019


zbychozbycho

0 0

Z tym pługiem to żeś wyjechał Asie w pole ja pis -tole :) 13:25, 31.01.2019


KlisKlis

0 0

Bardzo proszę, żeby Pan Burmistrz mówił głośno i wyraźnie ponieważ z filmów z sesji Rady Miasta jest niesłyszalny.Proszę, żeby Pan używał mikrofonu. 15:34, 31.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Damian Nietrzeba na V-ce Burmistrza ! 05:19, 03.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JAJA

0 0

Polecam wywiad z Panem Damianem Nietrzeba w TV Mazurska . 07:18, 08.02.2019


0%