Zamknij

Maciej Wróbel zastępcą burmistrza Kętrzyna

11:02, 11.12.2018
Skomentuj

Ryszard Niedziółka, burmistrz Kętrzyna, zaprezentował swojego zastępcę. Został nim Maciej Wróbel, były dziennikarz i kandydat na burmistrza Giżycka w ostatnich wyborach samorządowych.

 

- Jesteśmy innymi ludźmi: ja z biznesu, pan Maciej od strony społecznej - mówił o swoim zastępcy Ryszard Niedziółka. - Wierzę jednak, że możemy sprawnie współpracować.

Maciej Wróbel ma 35 lat. Przez długie lata był dziennikarzem, a w ostatnich wyborach samorządowych starał się o stanowisko burmistrza Giżycka. Swoje pomysły chce teraz realizować w Kętrzynie.

- Znam Kętrzyn od lat i mam nadzieję, że kętrzynianom nie będzie przeszkadzało to, że pochodzę z Giżycka - powiedział nowy zastępca burmistrza. Ta propozycja była dla mnie zaskoczeniem, ale przyjąłem ją z nieukrywaną sympatią.

Pracując w kętrzyńskim magistracie Maciej Wróbel ma być odpowiedzialny m.in. za kulturę, sport, oświatę i niektóre fundusze unijne. Podczas konferencji zapowiedział działania proekologiczne. Ryszard Niedziółka zaznaczył z kolei, że w miejskich strukturach nastąpią kolejne zmiany.

- Ale najpierw musimy je przygotować - dodał burmistrz Kętrzyna.

rm

 

Zdjęcie: Maciej Wróbel - od 11 grudnia zastępca burmistrza Kętrzyna. Fot. Robert Majchrzak

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(191)

Pan MPan M

0 0

Działania proekologiczne i środki UE - czyli kolejne kredyty na wkład własny? 11:52, 11.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Hmmm...Hmmm...

0 0

Panie Rypina miej pan odwagę i przechodź pan z pisem do opozycji. 11:54, 11.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Aby to zrobić trzeba mieć przysłowiowe jaja. 14:28, 11.12.2018


Tak byłoTak było

0 0

Po to by Jajakobyły wrócił do władzy? 13:42, 12.12.2018


Ad voceAd voce

0 0

Tylko proszę nie zapominać,że to Pan Hećman walczy ciągle o drogę Kętrzyn-Giżycko aby dało się podczas skwarnego lata przejechać a nie topić się w smole i koleinach.Giżyco już zrobiło pierwszy krok czekamy na inwencję Kętrzyna w którą zupełnie a zupełnie nie wierzę bo to jest niestety tylko Kętrzyn.Co z połączeniem do Przystani dla rowerów gdzie droga przez Silec i Dłużec jest makabryczna ale tu trzeba się dogadać z ościennymi powiatami a nasi nigdy nie poruszali tego tematu.Parcz i tylko 5 km.szutrowego odcinka dzieli nas od wielkich jezior maurskich też nic nie zrobicie skoro młodzi radni już "wtórują" Panu burmistrzowi to po co tam są. 12:20, 11.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pan MPan M

0 0

Projekt drogi na odcinku miasta to bubel autorstwa bodajże tej samej firmy co ronda na Traugutta. Ponadto w interesie Kętrzyna leży przekierowanie tranzytu na 650 i obwodnicę Różanka- Gałwuny - Muławki. Do cholery jasnej przestańcie szkodzić temu miastu ! 14:05, 11.12.2018


zwykły zjadacz chlebzwykły zjadacz chleb

0 0

"Sprawował pieczę na KTK Kętrzyn" A więc wszystko jasne. Tylko jak to się nazywa? Bo zapomniałem. 19:41, 11.12.2018


KętrzyniakKętrzyniak

0 0

Pan Niedziółka ciągle podkreśla, że pochodzi z biznesu. Moim zdaniem to lekkie nadużycie. Tak mógłby powiedzieć ktoś kto prowadził własny biznes. Co do wyboru zastępcy to wydaje się troszeczkę dziwne i jest jakby wotum nieufności dla koalicjanta z pisu. Naturalnym by było żeby to był właśnie ktoś z miejscowego pisu a nie ktoś zamiejscowy i w dodatku kandydat na burmistrza Giżycka z ramienia bodajże SLD i PO. Pan Rypina mający pełno pomysłów na Kętrzyn zadowolił się funkcją przewodniczącego rady, która to funkcja jest czysto techniczną. Czyżby pan Niedziółka powtarzał to co zrobił w powiecie tylko w drugą stronę? Co na to wszystko PIS? 12:22, 11.12.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Ad voceAd voce

0 0

Co to za biznesmen ,który boczy sie na dofinansowanie UE do budów poprzedniego burmistrza. 12:50, 11.12.2018


Pan MPan M

0 0

Otóż to. PiS się tanio sprzedał i wybrał rolę politycznego podnóżka. Panie Rypina dlaczego pan poparł Niedziółkę depcząc nadzieje i zaufanie wielu osób. Ostrzegałem - by nie powiedzieć warunkowałem swoją pomoc w okresie przedwyborczym o którą Pan prosił - niepopieraniem żadnej ze stron konfliktu Hećman-Niedziółka ani żadnego cholernego układu. Co do Niedziółki - zgoda, państwowe stanowisko żeby nie powiedzieć synekura to bardziej polityka niż biznes. Żeby chociaż warzywniak na osiedlu - to zawsze mały bo mały - ale biznesik. Osiągnięcia nowego zastępcy dosłownie porażają: startował i przegrał więc jest w sam raz na Kętrzyn. 14:01, 11.12.2018


Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

...masz rację, że Niedziółka, to żaden bismesmen, bo on jedynie zarządzał cudzym mieniem bez żadnego ryzuka i bez żadnej odpowiedzialności...taki dyrektor komuszy... 17:49, 11.12.2018


długoPISdługoPIS

0 0

Co za troska totalnych o PiS.Martwcie sie o siebie a nie o PiS. 13:44, 12.12.2018


JaśJaś

0 0

Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. Oto bowiem w ponad 26 tysięcznym mieście nie ma osoby, ktora może być wiceburmistrzem i sięga się po armię zaciężną. Gdyby to jeszcze był fachowiec przerastajacy kompetencjami naszych mieszkańców, to jeszcze w jakims stopniu bym to strawił. Ale przecież nasza chociażby radna Wioletta Czech od lat zajmowała się dziennikarstwem telewizyjnym i siłą rzeczy poznała w jakiejś mierze problematykę naszego miasta i funkcjonowanie samorzadu (była także przez jedną kadencję radną), więc już z tego względu miała lepsze kwalifikacje do tego urzędu niz powołany na to stanowisko przez burmistrza Ryszarda Niedziułkę p. Maciej Wróbel. Ta nominacje pokazuje także słabość kętrzyńskiego Prawa i Sprawiedliwości. W sytuacji jaka bowiem wystąpiła w naszym mieście w czasie wyborów, to ktoś wskazany przez kętrzyńskie Prawo i Sprawiedliwość wninień to stanowisko objąć, a tym naturalnym kandydatem powinien być Rafa Rypina, który ubiegasł sie przecież o urząd burmistrza miasta. Według mnie jest to zapłata publicznymi pieniędzy za programy przygotowywane w KTK przez firmę żony tego pana promujące obecnego burmistrza i jego komitet wyborczy: "Aktywny Samorząd". . Tyle tak na gorąco, chociaż jest tak wiele do przedstawienia, ale wykracza to poza ramy tej formy wypowiedzi. Pisowcy zostaliście ograni jak dzieci. 13:53, 11.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ŚwieżakŚwieżak

0 0

Panie Jasiu...doświadczenia p. Wróbla i p. Czech - na każdym polu ich działania - są nie do porównania. Świeża krew przyda się w Kętrzynie, bo niestety większość osób, które sprawuje w nim "jakąś" władzę, nie ma szerszego spojrzenia na sprawy gospodarki, biznesu, edukacji czy nawet kultury. Proponuję dać szansę, zerknąć na osiągnięcia i poznać człowieka, a nie porównywać do do lokalnej reporterki, która niestety, nie reprezentuje sobą za wiele świeżości i współczesności. Wyjdźmy troszkę w przyszłość. 14:06, 11.12.2018


Pan MPan M

0 0

A było walcowane panie Rypina? Było. I takie masz Pan wyczucie polityczne. Ograny jak dziecko... Nic dodać i nic ująć. Ale przecież było mówione... Ale podniosłeś pan nogę na dobre rady. A można było wywrócić karciany stolik dwóm graczom, zachować konsekwencję w działaniach i twarz, no i przejąć władzę via komisarza. 14:14, 11.12.2018


KarolKarol

0 0

W dzisiejszych czasach wiceburmistrz powinien mieć już wyższe wykształcenie, skoro mają je wszyscy urzędnicy. Niestety pani Czech takiego nie ma i na takie stanowisko się nie nadaje. Ale chyba na stanowisko wiceburmistrza kierunkowym wykształceniem powinno być administracyjne a nie dziennikarstwo. 14:33, 11.12.2018


Z GiżaZ Giża

0 0

Już jeden pomysł tego pana (Retv) okazał się klapą, podobnie start w wyborach w Giżycku. Żeby Ketrzyna nie spotkało to samo 14:21, 11.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AgaAga

0 0

W Giżycku go nie chcieli to Kętrzyn przygarnął, kolejny który nie ma pojęcia, ech... 14:30, 11.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Decyzja pana Niedziółki to policzek dany naszym wykształconym, z dorobkiem zawodowym w tym nawet samorządowym, znającym lokalne problemy mieszkańcom. Znowu układy, układziki etc. etc. Jeden dopiero skończył z układami, a drugi już zaczął. Jaki to spec z tego Wróbla, od czego? 14:39, 11.12.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Mr. XMr. X

0 0

Od Public Relations :) W obecnych czasach wystarczy :) 15:02, 11.12.2018


stefastefa

0 0

Dosyć speców już było za poprzednika burmistrza.A czemu Karol pytasz mnie,jaki z niego spec,zapytaj osobiście,to się dowiesz. 13:48, 12.12.2018


harthart

0 0

niestety przez ostatnie 20 lat większość tych co mogłoby coś w tym mieście ruszyć niestety ja powiązani z poprzednim układem. Wiec wygodniej było wziąć po prostu kogoś z zewnątrz. To świadczy o Rypinie jaki z niego kandydat na burmistrza. Wypromowany przez internautów i autorów jego felietonów. Brawo Panie Niedziolka BRAWO. Takimi krokami rozbija Pan układ. Mnóstwo jeszcze roboty. Za chwilę przyjadą do podziemia 15:13, 12.12.2018


CzytelnikCzytelnik

0 0

Masz rację, "kolejne miejsce pracy" dla młodych, aby nie uciekali z naszego miasta. Jak Asię to do programu? 18:46, 12.12.2018


KarolKarol

0 0

Co do pana Rypiny. Tyle pisał, tyle obiecywał, tyle chciał zrobić i co? Przestraszył się funkcji czy odpowiedzialności? To po co startował? Miał wielką ochotę na pokazanie, co potrafi i co z tego wyszło? Nic. A przecież jest osobą młodą. Dzisiaj wiceburmistrz, a jutro burmistrz. Tylko rozbudził nadzieję u wielu osób, które w niego wierzyły i popierały go, a które zawiódł. Niestety, głosy na jego temat, że z niego mięczak okazały się prawdziwe. 14:47, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

osaosa

0 0

Brawo do powyżej .Panie Rypina ,nie po to głosowałem na pana, żeby Pan teraz uciekał i krył się po kątach. Niestety w tym układzie ,przyznam wielu tu piszącym ,że Pan zrobił się miękko fajką, nie na to liczyłem z pana strony. Przewodniczącym się jest a może się nie być, wszystko zależy od ustawki ,a wynika z tego ,że Pan jest na szarym końcu tego rozdania, powodzenia. 15:19, 11.12.2018


Ad voceAd voce

0 0

Pan Kochanowski,Pan Wróbel powinni tworzyć zgrany tandem samorządowy. Pan Niedziólka niech pisze dobre plany biznesowe poparte przychylnością z UE to będzie dobrze bo inaczej to trzeba będzie zwrócić się o pomoc do Pana Hecmana aby nie było klapy totalnej. 15:00, 11.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ad voceAd voce

0 0

Ad voce już raz Pan Hećman służył uprzejmnie swoim "posłannictwem" w ratowaniu "Farela" to może pomoże ! :) 15:03, 11.12.2018


CzytelnikCzytelnik

0 0

Tylko niech Pan Niedziółka nie zapomni podpisać tych dobrych planów biznesowych z UE zanim pojedzie na narty. Tak jak to było w przypadku basenu. Potem winą obarczał pracownika. 18:35, 12.12.2018


KętrzyniakKętrzyniak

0 0

Pan Rypina jest szefem struktur kętrzyńskiego pisu. Aż wierzyć się nie chce, że zadowolił się taką nic nie znaczącą funkcją, która ogranicza się do prowadzenia obrad. Co do Niedziółki to trudno zrozumieć jego decyzję o powołaniu na ważną funkcję wiceburmistrza osoby spoza Kętrzyna. W dodatku osoby, która przegrała wypory w Giżycku. Może teraz mieszkańcy Kętrzyna zrozumieli kogo wybrali. Kiedy był starostą wnioskował do wojewody o powołanie komisarza. To także było coś niesamowitego. Może trzeba zastanowić się nad referendum? Pan Rypina miał szansę, która się chyba nie powtórzy. Za pięć lat pis nie będzie już wiodącą partią polityczną i o taki sukces wyborczy będzie bardzo trudno. 15:06, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ewa nie z rajuewa nie z raju

0 0

Kętrzyniak masz koło ? to pier....j się w czoło Znowu zaczyna się szopka z odwoływaniem . Zapomnijcie o tym wasz czas się skończył . Jeszcze ten " wasz " nie zrozumiał tego ?
Ku przypomnieniu cyt.z książki Wesele

" Miałeś, chamie, złoty róg,
miałeś, chamie, czapkę z piór:
czapki wicher niesie,
róg huka po lesie,
ostał ci się ino sznur,
ostał ci się ino sznur. " 15:17, 11.12.2018


To żart, że będzieTo żart, że będzie

0 0

Rozumiem, że ten artykół o wyborze Wróbla to żart ? 15:50, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zwykły zjadacz chlebzwykły zjadacz chleb

0 0

Niedziułka wszędzie chce być pierwszy. Twierdził, że pierwszy wprowadził to jakieś tam centrum a teraz będzie chyba pierwszym burmistrzem, który na swojego zastębcę powołał człowieka z obcego miasta. Niewiarygodne i po prostu durne. 07:01, 13.12.2018


JaśJaś

0 0

Miało być inaczej jak poprzednio. To nie ludzie z otoczenia, lecz kompetentni i zaangażowani, pochodzący z Kętrzyna, no powiatu mieli być w pierwszej kolejności uwzglednianiu przy zatrudnianiu, patrzeć miano też na koszty i gdzie będą "szły" podatku od zatrudnianych osób, do budżetu Kętrzyna czy do innych gmin. będzie jawnie i transparentnie, I juz na samym początku się okazało, co warte były te wszystkie zapowiedzi, przyszłowiowego funta kłaków. Nie mogę piosać, widząc, jak kolejny raz wyborcy dali sie zrobić w balona. Na zakończenie zgaduj zgadula, kto został dyrektorem administracyjnym Sądu Rejonowego w Kętrzynie. I wystarczy. 16:16, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do JaśkaDo Jaśka

0 0

Czyżby człowiek karany w przeszłości? 16:39, 11.12.2018


MarekMarek

0 0

No pewnie ktoś kryształowo czysty, nie karany, i nie mający nic za uszami. Dobrze kombinuję? 16:36, 11.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

0 0

Te gorzkie wpisy należy zadedykować tym wszystkim, co to wyli z zachwytu wygranej Niedziółki. 16:41, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak byłoTak było

0 0

Te gorzkie wpisy to daremne żale opozycji po przegranej,ot co.A z wygranej Niedziółki nikt nie wył,natomiast peezelowcy i inni wyli po przegranej.Tak było. 13:53, 12.12.2018


ewa nie z raju- tylkewa nie z raju- tylk

0 0

Do "ewa nie z raju- tylko z dupy". Wildze że jesteś aktywny, tylko jakie masz pojęcie o samorządzie debilu? 16:46, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

aktywna kętrzyniaku aktywna a jakie mam doświadczenie to jajeczko ciebie obchodzi dzbanie 18:38, 11.12.2018


misiumisiu

0 0

Myslalem , ze juz dosc Desantu z Olsztyna : Rulka , Krzyzanowski , Schmit, Gagacki ale okazuje sie ze nie . Podobno w Ketrzynie duze bezrobocie , wyksztalceni myja gary w Angli .Audycje wyborcze w K T K to kto rezyserowal ? a wczesniej szkolil medialnie Starostow ? Wszystko to oczywiscie bez ukladow ! 17:59, 11.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

...no pozbyliśmy się jednego jude...to raptem znowu mamy jude...a jude, to nic tak nie lubią jak u Polaków "uprawiać " kulturę i " nałukę"....i na dodatek jeszcze ekologię (głównie zza biurka)...jednym słowem porażka Niedziółka...gorzej być nie mogło...Hecmanek wszystko zlecał firmom spoza Kętrzyna, a Niedziółka sprowadza koszernych spoza Kętrzyna do rządzenia...a może by tak lepiej było zatrudnić Polaka z Kętrzyna na wicka...? 18:00, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie dla Niedziółki, Nie dla Niedziółki,

0 0

Nie dla Hećmana i nie dla Niedziółki - pamiętacie jak to pisałem? I chyba miałem rację pisząc to w obawie, że miasto wpadnie z deszczu pod rynnę. Redaktorze Majchrzak, nie wstyd Panu że blokowałeś Pan moje wywody nt. możliwych następstw wyboru Hećmana lub Niedziółki. Panie Rypina a panu nie wstyd udzielenia poparcia dla "pozytywnej" zmiany sprzecznej z programem PiS? 19:08, 11.12.2018


Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

„Popatrzcie jak jest w Sanhedrynie, Knesecie! Tam nie masz obcych! Tam tylko Sami Bracia Starsi w Wierze stanowią o sprawach swojego Narodu i Swojego Państwa! I nigdy nikt z obcych! A broń Boże, żeby tam znalazł się ktokolwiek z Polaków! Weźmy ten dobry przykład i postępujmy podobnie! Bo czyż ten człowiek, co obcemu pozwala rządzić w swoim domu, czy taki jest normalnym człowiekiem?” 18:38, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

komkom

0 0

No na pewno nie skrajnym nacjonalistą, gadającym o wyższości nad innymi. Widać dobrze wpoili sobie nazistowskie nauki a brat bratu gotuje ten sanhedryński losik "starszeństwa" w dostępie do Knesetowskiego "IZRAELO-Reichstagu"
gdzie bracia młodsi gorszego sortu nichts (...)über alles. 11:43, 13.12.2018


M.M.M.M.

0 0

Hasło kampanijne obecnego burmistrza: "Ryszard Niedziółka człowiek stąd"
A zapomniał dodać, że współpracowników będzie dobierał spoza powiatu.
W sumie lepiej człowiek z Giżycka niż miałby dobierać ludzi z Ostrołęki.

Panie burmistrzu, proszę powiedzieć kiedy wykonana pan pierwsze kroki w kierunku:
1) poprawy bezpieczeństwa w mieście (wymiana imitacji oświetlenia ulic) ?
2) rozpoczęcia budowy obwodnicy Kętrzyna?
Proszę się pospieszyć, bo kadencja trwa jedynie 5 lat i może pan nie zdążyć. 18:57, 11.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Taaaa...Taaaa...

0 0

Lepiej? Bzdura. Ważne żeby byli kompetentni i ważne żeby chcieli robić coś dla miasta i byli gotowi na przeprowadzkę oraz płacenie podatów w Kętrzynie. Tutaj tego nie widać. A na obwodnicach Niedziółka się nie zna i zrobi kolejny bubel jak za poprzedniego. 19:18, 11.12.2018


Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Podpowiem tobie kiedy panie m.m. - wtedy jak zostaną spłacone wszystkie kredyty zaciągnięte przez twojego idola . Masz jeszcze jakieś pytania ? chętnie podpowiem 19:22, 11.12.2018


KarolKarol

0 0

Pan Wróbel nie jest człowiekiem z Giżycka tylko z Olsztyna. 13:38, 12.12.2018


Ad voceAd voce

0 0

Jak to można pochwalić się było nie było sukcesem wyborczym w Giżycku i nie służyć temu miastu na dobre i na złe jako radny. 20:01, 11.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 0

To już w Kętrzynie brak ludzi na funkcję v-ce burmistrza? Kulturalnie mówiąc to nowy burmistrz ma coś nie tak z zarządzaniem. To 100% wolę Pana Rypinę który zna zagadnienia naszego miasta. W końcu PIS sie sprzedał ! 20:14, 11.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RafałkuRafałku

0 0

Rypina nie jest lepszy i Wróbel to świetna decyzja. 13:57, 12.12.2018


PelagiaPelagia

0 0

PiS się nie sprzedał,bo będzie współrządził miastem.Sam PiS nie wygrał wyborów,bo za dużo w mieście jest sprzedajnych lewaków,co to Polskę by sprzedali postkomuchom z zachodu lub wschodu.Dlatego współrządzi w koalicji. 14:00, 12.12.2018


Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

do Adam...może są , ale ten jest koszerny...i dlatego jest "najlepszy"... 18:09, 13.12.2018


tak jesttak jest

0 0

w Kętrzynie brak ludzi z kwalifikacjami , wszyscy wyjechali,, kłania się nepotyzm , kolesiostwo i partyjniactwo 20:35, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do powyżejDo powyżej

0 0

No to jest chyba kolejny przykład kolesiostwa? 20:51, 11.12.2018


MonikaMonika

0 0

Piszecie, jak frustraci. Żal mi was. 20:48, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

...daj sobie na luz z tymi żalami...idź lepiej pozmywaj gary.... 18:11, 13.12.2018


kikkik

0 0

PRZEPRASZAM, glosowalam za ,,NOWYM',teraz dech mi zaparlo. 20:51, 11.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oficjalny życiorysOficjalny życiorys

0 0

Maciej Wróbel był kandydatem na stanowisko burmistrza Obywatelskiej Koalicji Giżycko. Koalicja ta zrzeszała członków partii:
.Nowoczesnej,
Platformy Obywatelskiej,
Sojuszu Lewicy Demokratycznej,
oraz
Stowarzyszenie Wolne Miasto Giżycko, niektóre organizacjie społeczne i osoby bezpartyjne.

Urodził się w 1983 roku w Giżycku, gdzie ukończył Szkołę Podstawową nr 4 i I Liceum Ogólnokształcące im. W. Kętrzyńskiego.
Z wykształcenia jest pedagogiem ze specjalizacją edukacja medialna.

Współpracował z Radiem Kormoran, Radiem Wawa i Radiem Olsztyn. Pisał dla Gazety Giżyckiej i Tygodnika Giżyckiego. Na kanale Teletop w 2004 roku prowadził program „Prosto z Giżycka”.

W 2006 roku został reporterem w Telewizji Polskiej. Potem został wydawcą, prezenterem, reporterem „Wiadomości” TVP1. W 2009 roku w czasie rządów PO został szefem programu informacyjnego TVP. Odszedł z TVP w 2016 roku w czasie rząów PiS.

Następnie rozpoczął pracę w Telewizji NOWA, w roli prowadzącego program informacyjny. W lutym 2017 roku założył własną Telewizją ReTV, która realizuje materiały dla Telewizji NOWA, Telewizji Zebbra i KTK w Kętrzynie. Pełnił też funkcję prezesa spółki medialnej, która zajmuje się produkcją materiałów promocyjnych, marketingiem, reklamą i doradztwem z zakresu PR (Public Relations - dawniej propaganda). 23:27, 11.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

...więc to jude...jak to już wyżej pisałem... 18:13, 13.12.2018


FabianFabian

0 0

Panie Burmistrzu to teraz fachowiec od reklamy bedzie panskim zastepcą? Po co wiec panu naczelnik ds promocji?
Niezbyt promocyjny jest fakt ze Ketrzyn przygarnal czlowieka którego nikt nie chcial ani TVP ani nawet mieszkancy Gizycka. 01:11, 12.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ad voceAd voce

0 0

Zaraz,zaraz teraz jak znalazł mamy ośrodek "Przystań" na szlaku wielkich jezior mazurskich i człowiek z Giżycka a obecnie burmistrz Kętrzyna doda splendotu tej inwestycji no chyba,że
ośrodek pójdzie pod młotek. 04:30, 12.12.2018


Czlowiek stadCzlowiek stad

0 0

Desant NIE !!! 04:15, 12.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozczarowanyRozczarowany

0 0

A wszystko przez Rypinę co to poparł Niedziółkę w swej dziecinnej naiwności licząc, że ten da mu stołeczek. Rypina wykiwał wyborców, a Niedziółka Rypinę i tyle na ten temat. 05:41, 12.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TadeuszTadeusz

0 0

przecież Rypin nie nadawal się na burmistrza ani na zastępcę. Sam o tym dobrze wiedział. Gdyby wierzył sam w swoje siły postawilby sprawe jasno. Widać od początku było ze internauci zmusoli go do kandydowania. 11:00, 12.12.2018


ProstoProsto

0 0

Co na temat gospodarki czy infrastruktury technicznej miasta może wiedzieć facet od marketingu? Chyba że chodzi o to żeby najpierw porobić buble, a później sprzedawać ludziom to gówno w ładnym sreberku? No ale zdaje się że to już było grane w Kętrzynie w ostatnich latach? 06:25, 12.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

...widzę, że jesteś kumaty (a)...ten jude od "markietyngu" ma zastąlić innego jude niejakiego Jarka, co robił "markietyng" u poprzedniego jude burmistrza, aby obecnemu burmistrzowi "robić podobnie"... 18:21, 13.12.2018


MichałMichał

0 0

Zejdźcie z Rypiny. Ten człowiek kompletnie nie nadaje się ani na burmistrza, ani na wiceburmistrza. Wygląda i zachowuje się tak, jakby był cały czas wystraszony, aż się prosi, żeby za nim stać i krzyknąć mu do ucha "buuuu", aby podskoczył. 06:49, 12.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

0 0

Wolę Rypinę swojego z Ketrzyna , które jest wieloletnim radnym niż pajaca z destanu. Ten Niedziółka jeszcze myśli czy za niego myśli kartoniarz ze świerkowej, elektryk Marian, antoni od polbruku itp., ? 07:09, 12.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do powyżejDo powyżej

0 0

No tak , ale to właśnie Rypina przekazał swoje głosy na Niedziółkę. :-) Wydaje mi się, że nie ma już Rypiny pozaukładowego, chcącego zrobić tyle dla miasta. Jest Rypina koniunkturalny który sprzedał się dla Niedziółki, a Niedziółka i tak go wystawił do wiatru. :-D. No i dobrze. Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka... ;-) 07:44, 12.12.2018


AnkaAnka

0 0

Ja się cieszę, że Pan Maciej będzie piastował to stanowisko. Osobiście nie widzę nikogo z Kętrzyna, kto by się równie nadawał. Uważam też, że Pan Maciej zna potrzeby kętrzynian i nie jest uwikłany w żadne układy. Gratuluję i Panu Ryszardowi i Panu Wróbel fajnego wyboru i życzę sukcesów. 09:03, 12.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

gienekgienek

0 0

Do Anki.....
a skąd niby zna potrzeby Kętrzyna........... mnie akurat to to nie ziębi i nie.......ale co na to osoby, które startowały z Niedziółką. A tak przy okazji to dyskutujmy czy to dobra zmiana a nie atakujmy się nawzajem.... 09:08, 12.12.2018


Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

Aniu..., czy ten Wróbel, to jednocześnie jest i Twoim wróblem...? 18:27, 13.12.2018


JaśJaś

0 0

Do Anki, nie mogę się zgodzić z Twoja opinią. Bo po pierwsze, pochodzi z ukladu, bo przecież to on rbił propagandę wyborcza w KTK dla aktualnego burmistrza i jego otoczenia, po drugie, na jakiej podstawie twierdzisz, że w Kętrzynie nie ma osoby posiadajacej równe lub wyższe od tego pana kompetencje, po trzecie, skąd niby ten pan zna potrzeby Kętrzyna, Dlatego nie ma podstaw dla gratulacji dla tych panów, lecz trzeba sie martwić, że takie dwie osoby będą rządziły - przynajmniej formalnie - Kętrzynem. Że wahadło zaczyna się wychylać w drugą stronę i wsadzać na stanowiska ludzi z otoczenia aktualnego burmistrza, pokażą dalsze jego nominacje. Ja czekam na zapowiadane działania tego pana w kampanii wyborczej, Pierwsze jego decyzje stoją akurat w kontrze do tych zapowiedzi. 09:54, 12.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

niechcianniechcian

0 0

Nie tylko robił propagandę dla obecnego burmistrza! Propagandę zaczął robić w lipcu 2010 dla byłego burmistrza! Gdyby nie przejął telewizji KTK W lipcu 2010 to raczej Heciek miałby problemy z wygraniem wyborów, Układ kacyka - szypusia i gwIazdy medialnej doprowadził do wypierdzielenia ówczesnej ekipy z KTK , a program lokalny zaczął tworzyć gwiazdorek włącznie z pracownikami KCK czyli pracowników kacyka 18:21, 13.12.2018


kokokoko

0 0

Konferencja prasowa to porazka.NOWY PAN Burmistrz kupil bajeczke o skuterach eko ,ktore wprowadzono w Gizycku jako atrakcje turystyczna dla wielotysiecznej rzeszy gosci . Glosowalam za ,,NOWYM',mialam nadzieje ,ze wreszcie cos sie u nas pozytywnego wydarzy.PO TEJ KONFERENCJI widze ,ze miasto Ketrzyn ma problem.Pan Niedziolka prosil nas KETRZYNIAN o pomoc w realizacji programu ,widze ,ze to puste slowa.Myslelismy ,ze rzeczywiscie zwroci sie do spoleczenstwa ,ktore zna bolaczki miasta o wspolprace.Mozna bylo powolac organy doradcze skladajace sie z osob kompetentnych,pracujacych ciezko w Ketrzynie. CZUJE SIE OSZUKANA 11:03, 12.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pan MPan M

0 0

Bo to za Rypiną byli fachowcy do których sam mu wydeptałem ścieżkę. Ludzie zajmujący się ratowaniem miast dotkniętych hiperbezrobociem i utratą funkcji gospodarczych. Za trzy lata pracowałoby około 300-500 nowych pracowników a za kolejne trzy -około 1500 nowych pracowników. A jacy fachowcy stali za Niedziółką - tylko dziwnie podobne felietony i obwodnica której jako starosta nie poparł wspierając przebudowę drogi na Giżycko w formie bez obwodnicy. A pan Wróbel już zaczyna od głupich wydatków. Skutery bzdetery. Gratuluję naiwności Wyborcom z Kętrzyna. 13:20, 12.12.2018


taka prawdataka prawda

0 0

Przysłowie już dawno było "Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu" 11:04, 12.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prawda nie leży tam prawda nie leży tam

0 0

A ja nie widzę różnicy w układzie Hećmana i układzie Niedziółki. Jak dla mnie oba tyle samo warte i obawiam się że tak samo szkodliwe dla tego pięknego jeszcze 10 lat temu miasta. Może oddajcie je w zarząd Niemcom jeśli sami nie macie pomysłu na rozsądną przyszłość dla Kętrzyna. 17:03, 12.12.2018


stefastefa

0 0

Ale lewactwo piszczy i łzy wylewa,że teraz nie rządzi i zohydza jak tylko może obecne władze.Mieszkańcy wybrali i koniec,kropka!Lamentujcie za 5 lat,w następnych wyborach. 12:27, 12.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do powyżejDo powyżej

0 0

Sractwo nie lewactwo. Kolejny niekompetentny za sterami tego biednego miasta pokrzywdzonego przez los i akcję Wisła . 13:23, 12.12.2018


krótka piłkakrótka piłka

0 0

Czemu judzisz myślisz,ze chodzę na wybory bo mam swojego kandydata w życiu chcę tylko aby spełnic demokratyczny obowiązek.51 % nie poszło na wybory a Ty rób te obrażliwe wpisy do mieszkańców to dalej będzie - 51 % . 13:30, 12.12.2018


zwykły zjadacz chlebzwykły zjadacz chleb

0 0

A czy to prawda, że ten Wróbel startował na burmistrza Giżycka z poparciem SLD? SLD to chyba lewica czy nie? 19:47, 12.12.2018


JasiekJasiek

0 0

Kiedyś był taki dowcip, dlaczego policjanci chodzą parami? Bi jeden umi czytać a drugi pisać. Oby tak nie było. 17:39, 12.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

M.M.M.M.

0 0

Spokojnie, wice jest dziennikarzem i będzie odpowiedzialny za public relations.
Tak więc będzie głosem szefa (nie mylić z uchem prezesa) 17:49, 12.12.2018


Rebeka RosenbergRebeka Rosenberg

0 0

Jasiu, to było tak...dlaczego policjańci chodzą po dwóch i z psem...? bo jeden umie czytać, drugi umie pisać...a pies, to ochrona naukowców... 18:36, 13.12.2018


MonikaMonika

0 0

Maciej Wróbel, to nowa jakość, to klasa, na najwyższym poziomie, człowiek z charyzmą. Podejrzewam, że za jakiś czas Kętrzyn się o tym przekona. To człowiek, który łączy, nie dzieli, dla którego najważniejszy jest dialog i porozumienie, nie kłótnie i spory. Kętrzyn dużo zyska. 11:59, 13.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zbyszekzbyszek

0 0

Nie mam nic przeciw vice burmistrzowi,ale w programie wyborczym na burmistrza sztaby wyborcze Pana Niedziółki i Pana Rypiny pisały o swoich kandydatach podobne wpisy.Kampania Pana Hęcmana była zgoła inną bo ktoś z poza naszego miasta zorganizował ją taką jaką wszyscy słyszelismy i widzieliśmy.Myślę,że za 5 lat poziomy się wyrównają. 12:24, 13.12.2018


Pierdu, pierduPierdu, pierdu

0 0

A może dużo straci. 20:21, 13.12.2018


AdamAdam

0 0

Dla Wróbla nie udało sie w Giżycku to w Ketrzynie sie zjawił. Co na to obecny Burmistrz "Człowiek z stąd" taki hasło wyborcze . A wróble przyfrunął skąd ? Olsztyna, Giżycka? Szkoda dla mnie oddanego głosu na Rypine . Panie Rafale wierzyłem w Pana- dlaczego Pani nie jest v-ce Burmistrzem - przecież Pan zna nasze problemy mieszkańców Ketrzyna. 13:47, 13.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Pan Niedziółka "Człowiek stąd", a pan Wróbel "człowiek z Olsztyna". No i fajnie. 15:40, 13.12.2018


Dobrze poinformowanyDobrze poinformowany

0 0

Burmistrz nigdy nie był samodzielny, wykonywał polecenia z centrali. Jak radził sobie samodzielnie w Ostrołęce to wiemy.
Pan Rypina musi popracować z psychologiem, który pozwoli mu uwierzyć w siebie. 17:04, 13.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

niechcianniechcian

0 0

Nie tylko robił propagandę dla obecnego burmistrza! Propagandę zaczął robić w lipcu 2010 dla byłego burmistrza! Gdyby nie przejął telewizji KTK W 2010 to raczej Heciek miałby problemy z wygraniem wyborów, Układ kacyka - szypusia i gwIazdy medialnej doprowadził do wypierdzielenia ówczesnej ekipy z KTK , a program lokalny zaczął tworzyć gwiazdorek włącznie z pracownikami KCK czyli pracowników kacyka 18:19, 13.12.2018


Pan MPan M

0 0

Pan Rypina, to powinien przeprosić wszystkich których wystawił do wiatru, a najlepiej to wywiązać się ze swoich obietnic. No i zrozumieć gdzie jest barykada i kto był przyjacielem w złym dla niego czasie. W dłuuugim czasie. Dla zdrady nie ma usprawiedliwienia. Poparcie dla Niedziółki to w moim odczuciu podeptanie rzekomo wyznawanego ststemu wartości dla srebrników i poklasku. Odbieram to jako egoizm i cynizm w czystej postaci. Psycholog tu nie pomoże. 18:30, 13.12.2018


KrychaKrycha

0 0

Polecam psychologów z naszej Poradni lub ze szkół... 13:46, 14.12.2018


tejtej

0 0

DO Monika. Czlowiek ktory przez dziesiec lat zmienil okolo dziesiec firm jest ,, skoczkiem'. 19:02, 13.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbyszekzbyszek

0 0

Miałem pisać coś o tym,ale dałem sobie na spokój bo to temat nie do ogarniecia.Trzeba pogodzić sie z tym tematem bo są ludzie,którzy w życiu odarowywani są w siedmio milowe buty i ja do nich też należałem,gdzie ja nie pracowałem a są tacy którzy mają jedną fuchę do emerytury. 19:11, 13.12.2018


dariuszdariusz

0 0

Wróbel Maciek był zaangażowany w KTK, teraz pełni funkcję z-cy burmistrza. Czy to nie spłata zobowiązania przedwyborczego wobec Książka? 21:10, 13.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

przesadaprzesada

0 0

A co Książek ma do tego? Kampani jakotako ostrej nie prowadzili. A mówi się , że firma jest na żonę Wróbla. Jak to prawda to Wróbel dostał fotel wice i zlecenie na ktk też pewnie żona dostanie, czyli wszystko w rodzinie. Prawda czy fałsz, bo nie wiem? 09:04, 14.12.2018


Jeszcze jedno aleJeszcze jedno ale

0 0

Moim zdaniem Rypina nie potrzebuje ani psychologa ani robienia "buuu" za plecami. Ten człowiek dał mi się poznać jako wyrachowany i bez skrupułów, jako cyniczny karierowicz bezwzględnie podporządkowujący wszystko swoim drobnym nawet sukcesom politycznym. "Chrystusowa" mina i wyreżyserowane pomieszanie powagi i skupienia to blichtr, którym przez długi czas kupował mnie ten prawy, sprawiedliwy, skromny i uczciwy.... Po ostatnich wyborach maska jednak spadła. Koalicja PiS i AS pokazuje bezideowość, a zachowanie Rypiny ideową obrotowość. 09:01, 14.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dobrze poinformowanyDobrze poinformowany

0 0

Amen.
Pisowcy zmieńcie lidera i to szybko, tylko bez dynastii. 13:10, 14.12.2018


KrychaKrycha

0 0

Dziwne, że nikt ze stojących obok na tych filmikach ze spotów nie został vice np. nasi kętrzyńscy lekarze... :) Najważniejsze, aby ten Pan, którego zupełnie nie znam, kierował się swoim rozumem i jak będzie rozwiązywał sprawy trudne to pozna opinię dwóch stron. W naszym mieście, jak wszędzie, pełno takich "małych" i "duŻych" wesz, które, aby się zemścić czy zachować stanowisko wyznają zasadę po trupach do celu. Panie Macieju trzymam za Pana kciuki, aby był Pan człowiekiem sprawiedliwym i nie dał się okręcić wokół palca tym w/w WSZOM. 13:27, 14.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbyszekzbyszek

0 0

"Krycha" co Ty w Sanepidzie pracujesz ?! 13:40, 14.12.2018


wyborca 2wyborca 2

0 0

P. Niedziółka wytłumacz mi co to za specjalista.... ten zastępca. Mam wrażenie, że gościu jako dziennikarz będzie od "propagandy sukcesu". A tak w ogóle to czuję się oszukany jako wyborca. Byłem u Pana na konwencji wyborczej i przedstawiając swoją ekipę nic o Wróblu nie było mowy. No, chyba że ja nie mam pojęcia o polityce i nie rozumiem tych układów. 13:36, 14.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

zbyszekzbyszek

0 0

Wiesz dlaczego takie rozczarowanie w obozie burmistrza bo nie dociera do nich,że jak się już jest burmistrzem to nacisk na kulturę jest ważniejszy od chwytliwych haseł dla obozu przemysłowców jakie głoszone były przed wyborami i tak trzymać bo kulturalne przedsięwzięcia same sie nie dadzą rady sfinansować. 13:51, 14.12.2018


Tylko stołki - taka Tylko stołki - taka

0 0

A ja czuję się oszukany przez Rypinę. Też nie rozumiem układów, zwłaszcza że Rypina miał być pozaukładowy. No i pokazał jaki on pozaukładowy. Ale tersz układ który poparł szybko go wymiecie. I dobrze. Karma wróciła szybciej niż myślałem. 14:02, 14.12.2018


ObserwatorObserwator

0 0

Zgadza się. Pojęcia Pan nie ma. 15:20, 14.12.2018


FabianFabian

0 0

Najważniejsze że niewyksztalconych a chciwych odsysają do koryta. To widać jak są zaangażowani w działalność na rzecz społeczną, gdy uczciwe propozycje i funkcje odrzucają pod byle pretekstem. Brawa Kochanowskiemu w kulturalny sposób z uśmiechem na twarzy zaproponując takim funkcje pokazal jak mozemy na nich liczyc. Ewidentny przykład to Olenkowicz w powiecie. Społecznik "Jak z koziej dupy trąba" 06:15, 15.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

zbyszekzbyszek

0 0

"Fabian" jakiesz to imię dla Polaka. 06:45, 15.12.2018


zbyszekzbyszek

0 0

Czekamy,czekamy na nowy szpital w Kętrzynie i na mur Pan Zbyszek się zgodzi znając jego filozofię do potrzeb samorządowych, nie musi mieć czas do namysłu. Wiem,że to jest prawie nie realne ale to projekt Pana starosty,który liczy się z pomocą ze stromy Pana burmistrza a na to wszystko poparcie mieszkanców już ma. 08:15, 15.12.2018


Do powyżejDo powyżej

0 0

To może ja zaproponuję panu Kochanowskiemu uczciwe kopanie rowów po 8 h dziennie za najniższą pisowską krajową? Dla dobra społecznego rzecz jasna. Zobaczymy wówczas jaki z niego społecznik i czy nie odrzuci propozycji pod byle pretekstem. 11:09, 15.12.2018


petruspetrus

0 0

Oj jaki lament bo Pisowiec od felietonów na stołek nie wszedł. Za prezesem wszystko można ludziom obiecać. PRL Bis. A Pan M specjalista od rozwoju aglomeracji i infrastruktury, jak się nie podoba w Kętrzynie, to przecież takich jak Pan wszędzie potrzeba. Zaczynają się komercyjne loty w kosmos... najlepiej od razu do gwiazd. Takich bzdur jakie Pan wypisuje to nawet w TVPis nie uswiadczysz, a to kanał science fiction. 13:50, 15.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pan MPan M

0 0

Mało wiesz. W Kętrzynie ostatni raz byłem 6 lat temu, natomiast ręce mi opadają co z tym miastem robią zastępy niekompetentnych ludzi. Nawet znaków drogowych nie potraficie prawidłowo ustawić nie mówiąc o lokalizacji przedszkola czy obwodnicy. Dla ignorantów standardowe procedury urbanistyczne uwzględniające takie parametry jak kierunek dominujących wiatrów to faktycznie abstrakcja. Dlatego nawet nie warto mówić o rozwiązaniach energooszczędnych np. miasto krótkich dróg. Gdyby Rypina wygrał i nagle nie zmienił zdania (jak dla mnie to oszustwo) część z tych rozwiązań można byłoby implementować w Kętrzynie z korzyścią dla miasta i mieszkańców. I dla porządku: nie jestem specjalistą od wyprowadzania miast z zapaści ekonomicznej, ale dzięki wypracowanym kontaktom zainteresowałem poważne osoby sprawą Kętrzyna które poświęciły swój prywatny czas na pisanie biznesplanów. W sumie żałuję że się w to zaangażowałen, bo nadużyłem tego kredytu dla ludzi niepoważnych, lub jak czytam - nieświadomych rzeczywistości. 14:13, 15.12.2018


Pan MPan M

0 0

A żal do Rypiny - i owszem - mam, ale nie o to że nie wygrał, ale o to że popał Niedziółkę chociaż warunkiem pomocy z mojej strony była neutralność przed drugą turą. Bo widzisz panie petrus nie dla wszystkich celem w życiu jest koryto. Są jeszcze ideały, zasady oraz ludzkie powinności... 14:30, 15.12.2018


Pan MPan M

0 0

I to jest absolutny skandal. A dzisiaj Kaczyński opowiadał że zbudowali czy tam zbudują Polskę marzeń Polaków. No to chyba nie jestem Polakiem. Zresztą mogę być bezpaństwowcem - bo po co mi przynależność do organizacji która nie zabezpiecza moich podstawowych interesów jako obywatela, prawda? 17:48, 15.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

Jeżeli o to chodzi to zgadzam się z Tobą w 100 % Panie M . 19:17, 15.12.2018


jaja

0 0

ja też, ta organizacja działa na szkodę??? 19:54, 16.12.2018


Refleksyjny AntonioRefleksyjny Antonio

0 0

Aukcja Pride of Poland kiedyś była wizytówką Polski.Sytuacja zmieniła się od 2016 roku" gdy z nominacji genialnego wodza z Nowogrodzkiej przejął inny geniusz nad geniuszami w rolnictwie i hodowli Jurgiel - niejaki.A wszystko to miało aprobatę KK i osobiście Maryi królowej Polski.Teraz jak są straty to ci geniusze niech je pokryją z własnej kieszeni . 19:15, 15.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prosteproste

0 0

nie głosujcie na piś 21:12, 15.12.2018


Pan MPan M

0 0

Wiem że to wasze niegdyś piękne miasto trawione przez prywatę i niekompetencję kolejnych ekip miało już wiele obiecywane, ale Biznesplan dla Kętrzyna był genialny. Niestety Rypina nie umiał do siebie przekonać wyborców, a po przegranej zabrakło mu ikry żeby odczekać i zrobić przewrót (dał jasny sygnał że woli wpisać się w układ Niedziółki i to zrobił). Dzisiaj napiszę jeszcze nieco enigmatycznie, że biznesplan - o czym wspominałem wcześniej - był gospodarcze know how do uruchomienia w trzy lata. Co ważne w oparciu o potencjał którego ani Hećman, ani Prokop, ani Niedziółka, ani Kochanowski nawet nie potrafią zauważyć. A co proponuje Niedziółka? Pracę dla imigrantów? Marnowanie kasy via rozwiązania proekologiczne? Mało poszło na pseudoinwestycje Hećmana? To jest jak dla mnie dalej ten sam brak pomysłu okraszony populistycznymi wystrzałami typu ławeczka grająca, skuterek elektryczny, czy może niebawem helikopter na końską urynę? 21:11, 15.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prosteproste

0 0

nie głosujcie na piśśś 21:13, 15.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Eeeeee...Eeeeee...

0 0

... raczej nie głosujcie już na nikogo 21:54, 15.12.2018


OLSZTYNSKI DESANTOLSZTYNSKI DESANT

0 0

Nowy Burmistrz popelnia bledy poprzednika .Desant nie sprawdzil sie : Krzyzanowski ,Rulka ,Schmit. Czy nie ma w Ketrzynie specjalisty od ksiazek w bibiotece ?
Dlaczego Nietrzeba nie mogl byc V-ce Burmistrzem ? jest mlody , ma doswiadczenie , mieszka w Ketrzynie . Wtedy Nowy Burmistrz pokazal by ,ze jest mocny i odwazny. 05:18, 17.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbyszekzbyszek

0 0

Dobrze robi bo nie są to " błędy poprzednika " tylko jak najbardziej eleganckie postępowanie.
Wczorajsza tradycja dzielenia się opłatkiem przed Ratuszem to kontynuacja tradycji w mieście.
Nowy pan burmistrz przywyknie to tego,że nie tylko trzeba pomagać przedsiębiorcą ale są też sprawy miejskie. 06:36, 17.12.2018


WyborcaWyborca

0 0

Taką piękną leszczynę holendersą nam ścieli przy ul.Daszyńskiego za panowania byłego prezesa Philipsa i Pana Wróbla. 16:29, 18.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewa nie z rajuEwa nie z raju

0 0

dobrze , że kupy nie zrobili wyborco 17:55, 18.12.2018


Pan MPan M

0 0

Bo co? Bo jak Niedziółka jest burmistrzem, to teraz na g.... trzeba mówić czekoladka. Zła decyzja, to zła decyzja i tyle. 17:55, 20.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czeski filmczeski film

0 0

Pan burmistrz już myśli o nartach no to proponuję dla odmiany zagospodarować Górkę Poznańską.Znajomości w leśnictwie ma bo pochodzi z Leśniewa jak sam o sobie mówił. 19:47, 20.12.2018


0%