Zamknij

Inny poziom lokalnej polityki i samorządu. "Wierzę, że wygramy"

19:17, 19.09.2018 Aktualizacja: 19:19, 19.09.2018
Skomentuj

Iście prezydencką oprawę miała konwencja wyborcza komitetu Aktywny Samorząd. Ogromny telebim i transmisja "live" to zupełna nowość w historii kętrzyńskich kampanii wyborczych.

 

Ugrupowanie, którego kandydatem na burmistrza Kętrzyna jest Ryszard Niedziółka, zorganizowało spotkanie w hotelu Koch. Sala konferencyjna obiektu wypełniła się po brzegi.

- Tą konwencją pokazujemy zupełnie inny poziom lokalnej polityki i samorządu - powiedział Michał Krasiński, kandydat KWW AS na burmistrza Reszla. - Bo w kinie Gwiazda było jak zawsze: pracownicy samorządowi prowadzą, w kinie bo za darmo, catering to pewnie MOPS albo ŚDS. No i oczywiście "homilia", bo jak bez niej można się obejść? - dodał Michał Krasiński, nawiązując do rozpoczętej godzinę wcześniej konwencji Kętrzyńskiej Wspólnoty Samorządowej, której liderem jest Krzysztof Hećman.

Wcześniej przed uczestnikami konwencji zaprezentował się Ryszard Niedziółka. Zaznaczył, że 21 października mieszkańcy Kętrzyna zadecydują czy chcą miasta zadłużonego, upolitycznionego i powiązanego układami, czy bezpartyjnego i rozwijającego się.

- Wszyscy wiedzą, że nie jestem krasomówcą i działam bez zbędnego teatrzyku - zaznaczył kandydat na burmistrza Kętrzyna. - Dziś w Kętrzynie władza ma charakter absolutny. Czas skończyć z bizantyjskim stylem burmistrza. Kętrzyna na to nie stać.

Dalej Ryszard Niedziółka zaprezentował w skrócie swój program wyborczy. To m.in. obniżenie podatku od nieruchomości i postawienie na rozwój biznesu.

- Największe wpływy do samorządów pochodzą z podatku PIT. Trzeba więc stworzyć takie warunki, aby przedsiębiorcy tworzyli nowe miejsca pracy - zaznaczył lider Aktywnego Samorządu.

Ciepłych słów w stronę Ryszarda Niedziółki nie żałował Paweł Bobrowski, wójt gminy Kętrzyn i kandydat na to stanowisko w zbliżających się wyborach.

- Jesteś człowiekiem mądrym i wyważonym. I takiego burmistrza Kętrzyna potrzebujemy! - powiedział Paweł Bobrowski zaznaczając, że nie może być tak, że buduje się ośrodek wypoczynkowy z dala od miasta, nazywając go Kętrzyńską Przystanią, czy do miejskiej szkoły podstawowej nie przyjmuje się dzieci z najbliższego sąsiedztwa.

- Razem możemy wiele zmienić. Wierzę, że wygramy - zakończył swoje wystąpienie wójt gminy Kętrzyn.

Relację z konwencji KWW Aktywny Samorząd można obejrzeć na Facebooku, m.in. na stronie Tygodnika Kętrzyńskiego.

rm



Fot. Robert Majchrzak

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(113)

Do boju !!!Do boju !!!

0 0

Takiego burmistrza nam trzeba!

Życzę powodzenia.
Licze że ludzie zmobilizują sie żeby pójść i zagłosować, wszyscy którzy maja dość obecnej władzy.
A niezdecydowani dadzą szansę osobie o zupelnie innym spojrzeniu, a przede wszystkim uczciwej i skromnej.

Panie Ryszardzie trzymam kciuki 19:57, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Żenujacy był występ Krasińskiego. Jeśli to ma być taki poziom lokalnej polityki to ja dziękuję. Postoję.Po prostu masakra. 07:53, 22.09.2018


reo

kitakita

0 0

Jeżeli chodzi o tworzenie warunków do nowych miejsc pracy to pamiętam jednego "menadżera" który robił na prawdę dużo aby przyjażdżający z Ukrainy pracownicy mieli bardzo dobre warunki do pracy w Kętrzynie. Nic dobrego dla mieszkańców Kętrzyna nie zrobił, no chyba że dla siebie i dla rodziny. 20:23, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do kituDo kitu

0 0

Jak to na "kitę" przystało, kity piszesz i kit wciskara. I po co?
Kit z Tobą. 20:25, 19.09.2018


DanutaDanuta

0 0

Brawo Panie Niedziółka, trzymam kciuki, szkoda tylko ze w Pańskiej ekipie jest największa porażka poprzedniego składu, czyli chyba najsłabsze Wasze ogniwo. Proszę go nie dopuszczać do mikrofonu to może będzie Pan miał szanse na wygraną. Niech robi swoje spotkania w swoim mieście. Daj mu Pan smartfona niech szuka POKEMONÓW. 20:29, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

0 0

Ale ściema. A tak nawiasem to "Bober gminny" zagalopował się w swoich wypowiedziach. 21:09, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sama prawdaSama prawda

0 0

A to dlaczego? Coś skłamał? Miasto gminę doiło przez Jarosika, a potem się wypinało na gminne dzieci! No i ten poroniony pomysł z plażą w innym powiecie, na którą ile milionów poszło? A gdzie ketrzyniacy pojadą na plażę, do Przystani czy do Czernik? Hećman bredzi o wspólnocie i porozumieniu??? Z najbliższą gminą jakie miasto ma relacje??? 21:29, 19.09.2018


GrzegorzGrzegorz

0 0

Inny poziom lokalnej polityki Niedziółka udowodnił już w Starostwie: zwolnienia z pracy ludzi nawet konserwator do wymiany, zatrudnianie rodziny (skarbnikiem była bratanica Niedziółki) wydawanie pieniędzy na zbędne rzeczy np szkolenia wizerunku Niedziółki) zamknięcie oddzialu wewnętrznego w szpitalu w Kętrzynie to jest inny wymiar lokalnej polityki. Dziękuję za taką politykę. Rychu lepiej kreuj sobie ten wizerunek w innym miejscu 21:22, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

To było hurtowoTo było hurtowo

0 0

Grzesiu, Pan Niedziółka za wiele nie zwolnił ( tylko leserow kilka) a pamiętasz ile zwolnień było jak obecny burmistrz przejął władzę?
Nie pamiętasz. 05:56, 20.09.2018


zbyszekzbyszek

0 0

Jak na razie to dla mnie jest Pan radnym w powiecie i to czynnym.Chcę usłyszeć od radnych miejskich : - że ten powiat inwestuje ponad stan.To jest dopiero najwyższa pochwała jaką Pan starosta mógłby usłyszeć. 21:42, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KętrzyniankaKętrzynianka

0 0

Będę głosować na pana Ryszarda Niedziółkę, ponieważ reprezentuje te wartości, które są dla mnie najważniejsze: uczciwość, transprentność, dobro naszego miasta i jego mieszkańców. Tych wartości brak akurat naszemu obecnemu burmistrzowi, któremu zależy na promicji własnej osoby, a nie rozwoju naszego Kętrzyna. Zadam tylko jedno pytanie: ile nowych zakładów pracy powstało podczas kadencji burmistrza Hećmana? A ile zostało zamkniętych lub zlikwidowancych…Czy place rozrywki i remontowane stadiony przyczynią się do tego, aby młodzi ludzie mieli miejsca pracy? 22:09, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZetZet

0 0

„Miasto wolne od Hećmana”-będę głosować na Ryszarda Niedziółkę! 22:28, 19.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

"Krzys&Przyjacie

0 0

Miasto zostało upiększanie dla oka a zniszczone mentalnie i gospodarczo przez ekipę uwiazanią z Hecnanem. Ci którzy przy okazji kontaktów politycznych robią interesy ze hecmanowskim układem są przekonani ze dając pracę ludziom sa wspaniali. Te zaleznosci powoduja ze zwykli ludzie popieraja takich pracodawców a oni z kolei muszą popietac "gospodarza" bo nie mają wyjscia a tym samym cala ekipa faktycznie umacniania jego pozycję. Tak wlasnie powstają mafie. 03:21, 20.09.2018


wyborcawyborca

0 0

Czas odpolitycznic miasto. Czas na gleboki oddech wszystkich którzy zostali skrzywdzeni przez zależności polityczne. Czas uwolnić miasto od Hermana i jego ekipy. 03:28, 20.09.2018


Konwenty InwentyKonwenty Inwenty

0 0

Mają rozmach s........y ;)
Jeden śmieszniejszy od drugiego. Krzysie, Rysie, Michasie i inne Iwonki, ja wam nie uwierzyłem. Pozdrawiam 03:48, 20.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

"Krzys&Przyjacie

0 0

A wierzysz Krzysowi i Zbysiowi? 05:11, 20.09.2018


zbyszekzbyszek

0 0

W promocji Gazeta dużo może,ale tak naprawdę Kto pójdzie głosować na Pana Niedziółkę,jako były starosta a obecnie czynny radny powiatu z Panem wójtem dawno powinni wmurować kamień węgielny pod inwestycje na terenie gminy.Może to by i wypaliło,ale Kto inny decyduje o takich planach wiemy o tym doskonale.Ciągły pat będzie trwał i trwał.Panie wójcie jak tam droga tak potrzebna,którą Pan tak ładnie pilotuje niech Pan Niedziółka jako radny siłą argumentów i woli przekona radę powiatu do zakończenia tego tematu. 07:07, 20.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zmiany są potrzebneZmiany są potrzebne

0 0

Będzie normalna rada to i będą inwestycje. Przecież ta wojna samorządow donikąd nas mieszkańców zaprowadzi . Trzeba zgody i wspolpracy a w obecnym wydaniu jest to niemożliwe. 07:33, 20.09.2018


specjalnie przyjadę specjalnie przyjadę

0 0

Panie Redaktorze, nie przedstawiono z nazwiska kandydatów na radnych? Jest trochę osób zupełnie nowych. Nie dano głosu żadnemu kandydatowi do rady miejskiej! Czy te młodsze osoby są mniej ważne od Krasińskiego i Bobrowskiego? Myślę, że nawet ważniejsze, bo pewnie poza układami. Czy ktoś z sali zadawał jakieś pytania? 07:46, 20.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

0 0

Takie się zadaje pytania gdy myli się konwencje z konferencją . Wódz nie douczył ?? 07:58, 20.09.2018


21 pażdziernik21 pażdziernik

0 0

Pierwsza część konwencji wg mnie OK, brakowało jednak przedstawienia z imienia i nazwiska kandydatów na radnych. Nie było drugiej części, tzn. możliwości porozmawiania z kandydatami po konwencji. Po oficjalnej części wszyscy się rozjechali i to wszystko.... nawet nie wiem kto kandyduje z mojego okręgu........ 07:51, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dodadoda

0 0

Zgadzam się - to konwencja trio a nie wszystkich "asów" 08:19, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 0

Dopiero to widzę, ale Hećman niestety nie potrafi się z nikim dogadać, tylko by się kłócił... tego akurat nam nie potrzeba., bo Kętrzyn LEŻY NA ŁOPATKACH :( ciągle toczy z kimś wojny, a tu potrzeba zgody 11:16, 20.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EWAEWA

0 0

Adam , mijasz się z prawdą właśnie Pan Burmistrz Hećman dogadał się jako Prezes PSL z PO, N , MFS i obecnymi Burmistrzami , Wójtami i kandydatem / Janiszewski ,Ostrowski, Kozyra czy Olszewski a nawet z SLD i obecnym Starostą J.Pieniakiem / 11:38, 20.09.2018


kazekkazek

0 0

Prowadząca aneta -konwencja w kinie - to żenada! 14:29, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Panie Niedziółka, stawiam na Pana. 14:42, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do boju !!!Do boju !!!

0 0

zacytuję klasyka: "mają rozmach sku.... ny" źródło: Siara ;-)
Upadek będzie bolał. Oj będzie bolał . 16:51, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kolega pana RyszardaKolega pana Ryszarda

0 0

Panie Toruński, niech pan powie, co pan w tym komitecie Niedziółki robi? Przecież należał pan do twardych żołnierzy obecnego burmistrza. Gotów pan był oddać za niego wszystko. Bronił go pan przed politycznymi wrogami, jak niepodległości. Ślepy był pan na jego ułomności. Usprawiedliwiał pan go za czasami fatalny styl sprawowania władzy. Co się takiego stało, że pan go opuścił? Namawiam pana na chwilę szczerości w kampanii wyborczej. Na razie ma pan szansę, jako gorliwy katolik, na publiczną spowiedź. Jeżeli nie zabierze pan głosu to będę pytał dalej. 17:29, 20.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

UlkaUlka

0 0

Bo tu chodzi o nowy lepszy wybór.
Jeśli będziemy mieli teraz pretensje do tych ludzi którzy odchodzą z hecmanowa to kolejni będą mieć obawy przed takimi szyderczymi pytaniami. 17:42, 20.09.2018


Andrzej DAndrzej D

0 0

Kolega pana Ryszarda N - Pytaj pytaj - bardzo wielu zobaczyło i przejrzało na oczy kim jest hećman i chwała im za to , że mieli odwagę sprzeciwić mieć swoje zdanie i nie bać się ujadających kundli mamroczących coś o zdrajcach itp.
Chwała wam Panowie którzy mieliście swoje zdanie chylę czoła przed Panem Niedziółką , Toruńskim , Czech ( kobieta a jaka dzielna ) Rypina chylę przed wami czoło 18:16, 20.09.2018


JanekJanek

0 0

Oprócz tego Pana są jeszcze inni spadochroniarze. Patrząc na załączone zdjęcia to niektóre osoby patrzą jak na objawienie. I nie ważne czyje co je ważne toje co je moje. Pogoń Pan te "czopki " gdzie ich miejsce. A gdzie jest Pan Mareczek? 18:42, 20.09.2018


kazekkazek

0 0

Zgadzam się z wypowiedzią powyższą, był kolegą bardzo bliską wielkiego wodza miasta a tu nagle zmiana. Taki to już jest z Marianem. 17:47, 20.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UlkaUlka

0 0

Lepiej późno niż wcale, a jak późno to trzeba odejść nagle, ja pochwalam. Pan Niedziółka tez zmienił front bo co innego było umawiane a co innego realizowane.
Takich ludzi musi być więcej aby niedopuścić do kolejnej wygranej ekipy Krzysztofa! 17:54, 20.09.2018


ZoeZoe

0 0

Niezaleznie od tego, czy ktos jest „bialy” czy „czarny”, czy ma za soba tzw. historie polityczna, jesli mieszkancy Ketrzyna zaglosuja na burmistrza Hecmana, czeka nasze miasto nadal i nas mieszkancow: manipulacja ludzmi, obrazanie, wysmiewanie i wykorzystywanie pracownikow, brak szacunku do wszystkich i wszystkiego, wlasny, finansowy interes obecnego burmistrza. Burmiastrz obecny niestety kieruje sie wlasnymi, niskimi intencjami. I jego popisy krasomowcze nie powinny juz nikogo mamic.
W Ketrzynie przyszedl czas juz na spokoj i porozumienie.
Ekipa, ktora brata sie za plecami, zaraz niestety bedzie musiala „tancowac” jak pokaze ‚dobry gospodarz’...Warto to przemyslec.
Glosuje dlatego na pana Ryszarda Niedziolke. Niedziolka to nie jest czlowiek uzalezniony od wladzy i ukladow. 19:07, 20.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Prawda. Czas na zmianę. Czas na spokój kulture i odpolitycznienie miasta. Hecman przelał szalę goryczy doprowadzając do rewolucji w powiecie wykorzystując do swoich agentów. 19:20, 20.09.2018


do Zoedo Zoe

0 0

Niedziolka , nie jest uzalezniony od wladzy , dobre , to dlaczego tkwil w mniejszosciowej 8 tyle czasu nic nie mogac .Jest uzalezniony od
PIS - u. Komisarza chcial , moze dla siebie ? 03:16, 21.09.2018


WiolaWiola

0 0

Niedziolka nie jest showmanem. Ale powiem szczerze: mamy juz dosyc przemowien pana Hecmana w stylu i jezyku Fidela Castro.
Ide glosowac na Niedziolke i zrobi to rowniez cala moja rodzina, poniewaz to miasto musi uwierzyc w zmiane. Ja w to wierze. Zmiana Ketrzynowi sie nalezy! 19:19, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BarcelonaBarcelona

0 0

Dowcipy, ktore kraza o obecnej wladzy w naszym miescie, to niestety nie sa dowcipy. Petenci, ktorzy przyszli do obecnego burmistrza uslyszeli:
„Przyszliscie do Króla? Król wam pomoże...” czy tak zachowuja sie wlodarze miasta?
Juz najwyzszy czas, zeby krol przeszedl na rente. 19:30, 20.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MareckiMarecki

0 0

jak dostanie fuche kustosza w planowanym przez siebie muzeum powinien się sprawdzić. 19:33, 20.09.2018


HaniaHania

0 0

„Ten, co wciąż depce prawo, rzadko stoi mocno na nogach.„

Niestety 20:28, 20.09.2018


Kij w mrowiskoKij w mrowisko

0 0

Budujac nowe stadiony i place zabaw, nikt z obecnych wladz miasta, a mam to glownie na mysli pana Hecmana nie pamieta o tym, ze w tym miescie mieszkaja tez ludzie, ktorzy poruszaja sie na wozkach. Ze sa mieszkancy niedolezni i wymagajacy pomocy. Dla takich osob to miasto zamknelo sie calkowicie. Nie ma podjazdow, wind, ulatwien. Nawet jesli musza pojsc do lekarza, zalatwic cos w urzedzie, obecna wladza o nich zapomniala. O nich sie nie pamieta. Dla naszej wladzy wazne sa igrzyska i fajerwerki. Dziekujemy panie burmistrzu. Podczas pana kadencji niepelnosprawni na pewno nadal nie beda mogli uczestniczyc w zyciu swojego miasta. 19:48, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzegorzGrzegorz

0 0

Niedziółka przegoniony z Ostrołęki nawet z Kaliningradu zdjęty ze stanowiska starosty dlaczego? Bo się nie nadaje na żadne kierownicze stanowisko. Nie potrafi rozmawiać z ludzmi zresztą jak stracił poparcie w radzie tkwił na stanowisku jak przyklejony. Ludzie nie dajcie się wyrobić, jemu nie można wierzyć !!!! 19:56, 20.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

StefanStefan

0 0

Stracił poparcie w radzie bo przestał potakiwac tym którzy z Hecmanem sa w układzie. Nie tkwil tylko walczyl z wiatrakami. Jeśli wolisz fałsz i kumoterstwo głosuj dalej na showmena. 20:12, 20.09.2018


wybieramwybieram

0 0

Będę glosowac na Ryszarda Niedziolke, poniewaz wszystkie prymitywne argumenty wyciagane przeciwko niemu (zastanawiam sie, czy zaraz ktos nie wymysli, ze mial „wujka lub ciotke w wermachcie”) dzialaja tylko na jego korzysc. Zanim przejrzymy jego kariere, CV moze jednak przyjrzyjmy sie wyksztalceniu, karierze i osiagnieciom zawodowym obecnej wladzy. „Ludzie nie dajcie sie omamic”...to juz nie ten poziom argumentacji i dyskusji. 20:12, 20.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GrzegorzGrzegorz

0 0

To sobie glosuj on ma juz na koncie zamknięcie oddziału wewnętrznego szpitala w Kętrzynie i inne ciekawe rzeczy w cv nie jesen czlowiek z Ostrołęki gdzie pracował pluną by mu w twarz dlatego tu wrócił pod skrzydło Hećmana wlazł na jego plecach na stanowisko a potem go zdradził. 20:36, 20.09.2018


zbyszekzbyszek

0 0

Znałem znakomitych fachwców inżynierów w "Farelu", ale o Panu Niedziółce nic nie słyszałem dopiero za Solidarności zakładowej ,Ktoś podał Temu Panu rękę. 20:36, 20.09.2018


MiastowyMiastowy

0 0

Jesli w tym miescie ludzie zaczna pracowac ze soba i rozmawiac ze soba, mimo roznych pogladow, robic rzeczy wazne dla dobra tego miasta, to czeka nas sukces. Jednak przy obecnych ukladach, bez ich zdecydowsnej zmiany, bedzie to nadal obsadzanie stanowisk, klocenie sie o swoje. Z obserwacji, co jest teraz, na pewno nie bedzie to myslenie o tym, co zrobic dla miasta. O jego przyszlosci. 20:36, 20.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zbyszekzbyszek

0 0

Nic z tego na gali oznajmienia,że Pan burmistrz będzie kandydował w wyborach już siedzą u jego boku najbliżsi znajomi z partii PSL z Olsztyna. :) 20:49, 20.09.2018


Prosty chłopProsty chłop

0 0

Chyba lepiej wykorzystac energie na plan na przyszlosc Ketrzyna, zamiast opluwac wszystkich dookola. Narod nie jest ciemny. Nie trzeba mu przypominac zamierzchlej historii. Inzynierowie z Farela juz dawno, dawno na emeryturach. Farel to juz historia. 20:57, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małpi gajMałpi gaj

0 0

Gdybym nie widział trzyletnich beznadziejnych rządów w starostwie .
Głosowałbym na TAK.
W tej chwili to mamy wybór pomiędzy dżumą a cholerą. 05:58, 21.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZetZet

0 0

„Miasto wolne od Hećmana” 06:11, 21.09.2018


wyborcawyborca

0 0

Za 3 lata tej beznadziei odpowiedzialni sa hamulcowi, ktorzy słowa kompromis i wspolpraca w teorii nadużywaja a w praktyce nie rozumieją. 11:30, 21.09.2018


Do WójtaDo Wójta

0 0

Panie Bobrowski " I takiego Burmistrza potrzebujemy " Pan potrzebuje ???
Zabroni Pan nam jeździć ? nad Wielkie Jeziora Mazurskie czy w Góry lub za granicę a może nad Morze ?
Wszyscy do Czernik ???
Jeżeli dzieci z terenu Gminy chcą uczęszczać do trójki w Kętrzynie to powinien Pan proporcjonalnie dofinansowywać bo subwencja oświatowa nie wystarcza i Pan dobrze o tym wie. A Pan bajki opowiada. 06:31, 21.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do WójtaDo Wójta

0 0

Panie Bobrowski " I takiego Burmistrza potrzebujemy " Pan potrzebuje ???
Zabroni Pan nam jeździć ? nad Wielkie Jeziora Mazurskie czy w Góry lub za granicę a może nad Morze ?
Wszyscy do Czernik ???
Jeżeli dzieci z terenu Gminy chcą uczęszczać do trójki w Kętrzynie to powinien Pan proporcjonalnie dofinansowywać bo subwencja oświatowa nie wystarcza i Pan dobrze o tym wie. A Pan bajki opowiada. 06:42, 21.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JagodaJagoda

0 0

A czy nad morzem bądź w górach miasto Kętrzyn zainwestowalo grube miliony??? Nikt nikomu nie karze jechać do Czernik, ale znając życie cały Ketrzyn tam właśnie będzie siedział... A co do szkoły, to gdyby nie dzieci gminne to dawno Hecman by ją musiał zamknąć! Tam jest 70% uczniów z gminy!!! Nowego burmistrza potrzeba przede wszystkim miastu, ale i w pewnym sensie gminie, bo to najbliższy sąsiad, z którym wiele można, tylko trzeba chcieć. 10:36, 21.09.2018


Do Pani JagodyDo Pani Jagody

0 0

Pani Jagodo , trzeba czytać ze zrozumieniem . CAŁY Kętrzyn nie będzie tam siedział w Czernikach , właśnie nie zna Pani życia , ludzie z Kętrzyna zwiedzają trochę szerzej jak Czerniki .
Oprócz subwencji oświatowej każdy samorząd dokłada do szkół nie rozumiem dlaczego miasto Kętrzyn ma dokładać do Gminnych uczniów , proste ? proste.
Jakby Pan Burmistrz Hećman był złośliwy i zamknął trójkę , nie generował by kosztów a z problemem pozostał by Wójt. 11:40, 21.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JagodaJagoda

0 0

To Pani/Pan czegoś nie rozumie, albo udaje, że nie rozumie... Co Pani/Pan chce zwiedzać na plaży w Czernikach/ Przystani??? Cały Kętrzyn będzie WYPOCZYWAŁ na plaży w Czernikach, bo zwyczajnie jest najbliżej. Jak można inwestować miliony(!!!) w obcym powiecie??? A szkoła funkcjonuje i daje np miejsca pracy nauczycielom miejskim dzięki temu, że tak licznie uczęszczają tam gminne dzieci. Chętnie były przyjmowane,gdy szkole groziło zamknięcie, a teraz traktuje się je jak gorszy sort... A czy do gminnych szkół nie chodzą żadne dzieci z miasta? Czy ktoś żąda za nie dodatkowych pieniędzy? 15:12, 21.09.2018


HahahaHahaha

0 0

Jaki wspanilomyslny Hecman nie zamyka szkoły, zeby Bobrowskiemu nie robic klopotu 15:29, 21.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

W konkurencyjnej ekipie KWW KWS kandydat na radnego Olenkowicz chwali sie teraz swoją nową pasają jaką jest pomaganie ludziom w ich problemach. Czy jest tu ktoś kto ma na to dowód? Pomógł komukolwiek bezinteresownie? 16:20, 21.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BohaterBohater

0 0

Pomaga jako przedsiębiorca. Dzięki niemu mamy od lat posiłki na stołówce. Dzięki niemu komunalnik ma wsparcie jego śmieciarkami. A od sierpnia dzięki niemu mamy tymczasową siedzibę muzeum w jego budynku.
Pomaga też jako samorządowiec jeszcze od kadencji z Mordasiewiczem. Już wówczas wykazał się umiejętnością "kompromisu" i "współpracy" szczególnie z burmistrzem. Podczas obecnej kadencji w 2 lata doprowadził do odwołania zarządu. Został na chwilę wicestarostą aby poznać urząd "od środka". Podczas 3 miesięcznej działalności "zwolnił zaciągnięty hamulec" i to wszystko bezinteresownie "nie chodzi o żadne pieniądze". 17:22, 21.09.2018


jak mu ufać?jak mu ufać?

0 0

Oddając fotel vicestarosty wyliczył efekty swojej pracy: "Od kiedy trwają próby przekazania ulic powiatowych na terenie miasta miejskiemu samorządowi? To ciągnie się latami. ..... Teraz to wszystko udało się doprowadzić do realizacji. To są fakty. Coś czego nie zrobiło się przez lata wykonało się przez trzy miesiące."
Minęły już kolejne 4 miesiące a ulice powiatowe sa nadal powiatowymi i to są fakty Panie Olenkowicz! 17:47, 21.09.2018


Ewa bisEwa bis

0 0

Nie zapominajcie że na burmistrza kandyduje również Rafał Rypina. Moim skromnym zdaniem to najlepszy kandydat. Spokojny, merytoryczny, młody, odważny, nie uwikłany w jakieś ukladziki. 17:16, 21.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

feleksfeleks

0 0

Jakoś cicho o nim musi być baaardzo spokojny. 17:25, 21.09.2018


kazekkazek

0 0

A kucharz powiatowy Zbigniew myślał i myśli tyko o sobie. Główny kadrowy w powiecie z każdym się ułoży gdy widzi wyłącznie swój interes. 23:11, 21.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

klub krokodyliklub krokodyli

0 0

Dzieki temu jest nr jeden na liscie kandydatów do rady powiatu. Bez tej polityczki kim on byłby Ploteczki uśmieszki. To obiecac, tam zagadać. Dziala w obu radach. W tym radzie rynku pracy i co doradza? Wielka gęba do gadania krótkie ręce do roboty, duża klata na ordery. 06:30, 22.09.2018


JanJan

0 0

Był zwykłym kucharczykiem i powinien nim pozostać bo do POlityki nic nie wniósł i nie wniesie merytorycznego tylko dokonał destrukcji od wewnątrz. To taki typ - głupi uśmieszek, cwaniaczek. 09:40, 22.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlgaOlga

0 0

A Urszula od baranów to już przeszła komitety wyborcze od Komitetu 2000 po przez SLD . MFS a teraz od Niedziałki. TO JEST POSTAWA KOBIETY ? 16:17, 22.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do olgado olga

0 0

Olga nie wyzywaj nikogo od baranów........... 19:15, 24.09.2018


do olgado olga

0 0

Olga nie wyzywaj nikogo od baranów........... 19:15, 24.09.2018


czytelnikczytelnik

0 0

Lider takich potrzebuje co nic nie wniosa a wzgledny szacunek we wlasnym środowisku mieli.
Z tym że ten szacunek właśnie w ten sposób tracą. No ale skoro gra jest warta świeczki to można się tylko domyślać kto te świeczki od lat im podarował? 05:46, 23.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

0 0

Na jednym zdjęciu widać żonę prominentnego działacza PIS. Co na to obecny szef PIS. A może jest to zasada obstawiania systemowego, może ktoś się załapie.
Ja tym państwu dziękuję 16:36, 23.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kokokoko

0 0

Szkoda , PAN Olenkowicz nic nie robi dla stowarzyszenia ,ktorego jest PREZESEM. Drodzy czlonkowie czas podziekowac TEMU PANU 17:22, 23.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DankaDanka

0 0

Jak to nic nie robi? Jest drugi raz wybrany na ten stołek więc coś im zapewnia. Moze wpływy u burmistrzunia, może wsparcie słowne, może obiecanki a może coś jeszcze? W radzie powiatu jest? Jest. W radzie rynku pracy jest? Jest. Więc działa. 18:07, 23.09.2018


JoannaJoanna

0 0

Bardzo lubi kubity i to jego główny argument! 18:38, 23.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

0 0

Kubity? 18:46, 23.09.2018


pisuarpisuar

0 0

Kto zamknął mały ruch graniczny? 16:57, 26.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Panie Niedziolka odsun Pan tego swojego pistoleta od mikrofonu bo ledwo Pan wystartował a już sad karze przepraszać. Niech idzie do swojego Reshella i tam głosi kazania ni do ladu ni do składu. 19:38, 27.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NadszyszkownikNadszyszkownik

0 0

Przyznać trzeba, że lepiej byłoby tego pistoleta rozbroić :-( 18:51, 30.09.2018


Mieszkanka MonikaMieszkanka Monika

0 0

Nadszedł czas na zmiany. Pan Niedziółka powinien otrzymać mandat zaufania i spróbować swoich sił, jako burmistrz. Obecny dużo zrobił, ale już mam wrażenie, że się wypalił, koło samo się toczy, a Kętrzyn potrzebuje motoru, aby się rozwijać, innego zarządzania. Mamy szansę. Wykorzystajmy to. 20:15, 27.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Obecny dużo zrobił to prawda ale spójrzmy jakim kosztem? Aby go popierac stworzył swój klan potakiwaczy, których teraz akywnosc widzimy. Sami się ujawniają podczas ostatnich wydarzeń. Podziekujmy im wkładka w darmowej gazetce nam w tym pomoże. 20:28, 27.09.2018


Obserwator nr 2Obserwator nr 2

0 0

Pani Moniko , Pan Niedziolka juz dostal mandat zaufania jako Starosta i co ? i nic z tego nie wyszlo , ludzi wyrzucal z pracy , jak zdradzil Hecmana to zostal zakladnikiem PIS-u 16:13, 30.09.2018


JanJan

0 0

A kucharz powiatowy Zbigniew rozdaje kotlety wyborcze. 21:00, 28.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Przez 8 ostatnich lat ..... przejedliśmy się juz tymi koltletami, niech robi swoją powinność we własnych firmach, dość już tej interesownosci społecznej. Niech miesza zupę a nie w samorządzie. 04:44, 29.09.2018


wyborcawyborca

0 0

Jak był wicestarosta to parl na szkło na Max w teraz boi się publicznie zabrać głos nawet w sprawach oczywistych. Panie Redaktorze a może tak wywiadzik z doświadczonym nr 1 z listy co? o sytuacji w szpitalu i bieżącej polityce jakie to rady mamy od rady? 01:57, 30.09.2018


J 23J 23

0 0

Burmistrz największego miasta w powiecie powinien być jednocześnie Starostą / tak jest w innych państwach/ 05:56, 01.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BeataBeata

0 0

Czy to prawda, że kilka dni temu jeden z czołowych asów w trybie wyborczym dostał wyrok za kłamstwa wygłaszane publicznie? 19:11, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Obserwator nr 2Obserwator nr 2

0 0

Tak prawda ! 17:35, 03.10.2018


plakatomaniakplakatomaniak

0 0

Panie Niedziółka coś nie widać Pana na plakatach. Na każdym przystanku "piękny jak nigdy " burmistrz, na słupach mało widoczny Rypina i tylko Niedziółki brak................. 07:42, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MólMól

0 0

Trzaba przyznać burmistrz zna dobrego fotografa,że tak mu pięknie zrobił plakat.Pan Niedziółka powinien wydać na dobrego fryzjera i dobrego fotografa bez zbędnych ogników w oczach jak tu w tygodniku ma zrobione od lampy błyskowej,jeszcze brakuje zaczerwienionych oczu i po plakacie budet. :) 08:32, 03.10.2018


sprawdzony dobry gossprawdzony dobry gos

0 0

Liczą się czyny, nie słowa!!!! Jest moc!!! 13:02, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MólMól

0 0

Właśnie była MOC trzymania wokół Siebie jednego głosu przez 3,5 lat wielki ,wyczyn zaiste. 13:28, 03.10.2018


......

0 0

... a tego kandydata z wąsami o aparycji furmana - w towarzystwie dwóch kobiet - to lumbago chwyciło w szyje ? 15:53, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MólMól

0 0

Mój idol to : "James Bond " ?! :) 18:56, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewa nie z rajuewa nie z raju

0 0

! ! ! ! ! Tak sobie myślę jak to blondynka - cieniutko i niepewnie musi się czuć hecman jeżeli wisi na każdym przystanku i nie tylko. Taki znany przez tyle kadencji i gdzie nie spojrzysz wszędzie straszy . Pomijam to iż Photoshop pewno się zagotował aby spłodzić to co widzimy 19:33, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%